;
سرگرمی

اگر خودتان را باهوش میدانید ارزش هر عنصر را حداکثر در 10 ثانیه بیابید!

تست هوش ارزش اجرام آسمانی: آیا شما آنقدر باهوش هستید که فکر می کنید؟ ضریب هوشی خود را با تست هوش ارزش اجرام آسمانی امتحان کنید و این بازی فکری را حل کنید. آیا برای نشان دادن مهارت های ریاضی خود آماده اید؟ با حل بازی فکری در 10 ثانیه آن را ثابت کنید. آیا برای بازی فکری آماده اید ؟ برای حل این معما، باید از منطق و مهارت های تفکر خود استفاده کنید.

تست‌های منطق و تفکر قرن‌هاست که وجود داشته‌اند و روشی عالی برای تمرین مهارت‌های حل مسئله هستند. اگرچه این چالش ممکن است دلهره آور به نظر برسد، اما در واقع سطح آسانی دارد. شما باید به معادلات نگاه کنید و از ریاضیات پایه برای حل آنها استفاده کنید. هنگامی که آنها را حل کردید، می توانید ارزش هر نماد را تعیین کنید. با صبر و تمرین، هر کسی می تواند به راحتی این چالش را حل کند.

 

تصویر تست هوش ارزش اجرام آسمانی

تست هوش ارزش اجرام آسمانی 1

.

.

.

برای درک ارزش هر عنصر، آموزش ذهن منطقی شما ضروری است. با انجام این کار، شما قادر به شناسایی الگوها و تفکر انتقادی در مورد داده های ارائه شده هستید. این به شما امکان می دهد تصمیمات بهتری بگیرید و مشکلات را به طور موثرتر حل کنید. علاوه بر این، می تواند مهارت های ارتباطی شما را با کمک به درک بهتر و بیان مفاهیم پیچیده بهبود بخشد. آموزش مغز می تواند به شما کمک کند تیزبین و هوشیار باشید و همچنین استقامت ذهنی شما را افزایش می دهد. همه این مزایا می توانند تأثیر مثبتی بر زندگی روزمره داشته باشند.

.

.

.

پاسخ تست هوش ارزش اجرام آسمانی

ما راه حل را در اینجا داریم! راه حل در تصویر است. خورشید 11، ستاره 8 و ابر 3 است که با توجه به فرمول زیر بدست آمده است.

a+b=c
a+a=b-2
2a=b-2
2a+2=b
c+1=4xa
c=4a-1
a+b=c
a+(2a+2)=(4a-1)
a+2a+2=4a-1
3a+2=4a-1
2+1=4a-3a
3=a

تست هوش ارزش اجرام آسمانی 2

آیا تست هوش ارزش اجرام آسمانی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + دو =

دکمه بازگشت به بالا