;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

آرایش سریع: ترفند خوشگل شدن واسه وقتایی که عجله داری!

آرایش سریع: امروزه زمان با ارزش ترین دارایی برای هر فرد است به همین خاطر داشتن مهارت آرایش سریع از توانایی های بسیار کاربردی برای خانم ها به شمار می رود زیرا با استفاده از این توانایی می توانید تا میزان زیادی در زمان خود صرفه جویی کنید.

. برای کاهش مدت زمان آرایش روزانه، در شرایطی که با محدودیت زمانی مواجه هستید، می توانید از ترفندهای جالب آرایش سریع که در بخش مد و زیبایی از سری مطالب آرایش و زیبایی آورده ایم، استفاده کنید تا در بهترین حالت چهره به نظر برسید. با مجله گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: لوازم آرایش برای سفر نوروزی که باید با خود ببرید!

آرایش سریع: ترفند خوشگل شدن واسه وقتایی که عجله داری

اگر می خواهید بیرون بروید و فرصت کمی دارید و می خواهید در کوتاه ترین زمان خودتان را آرایش کنید، می توانید از تکنیک های زیر استفاده کنید:

از اسپری شامپو خشک استفاده کنید

آرایش سریع، مواقعی که موهایتان به هم چسبیده و امکان استحمام ندارید و نیاز دارید که موهایتان تمیز و شاداب و البته پرحجم به نظر برسد، از شامپوی خشک استفاده نمایید. ذرات پودری موجود در شامپوی خشک چربی های مو را به خود جذب کرده و ظاهر تمیز‌تری به موها می دهند.

 آرایش سریع1

این هم جالبه: ترفندهای پدیکور در منزل با روش های ساده

از محصولات چند منظوره استفاده کنید

آرایش سریع، زمانی که شما برای آرایش کردن عجله دارید، از مدل های مختلف کرم مرطوب کننده، کانسیلر، پنکک، کرم پودر و سایر کرم های صورت استفاده نکنید بلکه تنها یک کرم بی بی یا کرم سی سی کافی است. این نوع از کرم ها از قدرت پوشش دهندگی برخوردارند و دارای مرطوب کننده و ضد آفتاب در ترکیبات خود هستند، با یک استیک رنگی هم می توانید به لب ها، گونه ها و چشمان خود رنگ ببخشید.

کرم پودر را حذف کنید

آرایش سریع، اگر دارای پوستی صاف هستید، دیگر نیاز به استفاده از کرم پودر ندارید پس کرم پودر را حذف کرده و فقط از ضد آفتاب استفاده کنید. می توانید به جای کرم پودر از کانسیلر استفاده کنید و کانسیلر را با انگشتان تمیز، برس یا اسفنج بر روی مناطقی از پوست که رنگ متفاوتی دارند، تیرگی ها و یا نواقص پوستی قرار دهید و به آرامی و ضربه وار آن را پخش نمایید.

از خط چشم دودی استفاده کنید

آرایش سریع، برای داشتن چشمانی گیرا اگر وقت چندانی برای آرایش ندارید، ابتدا از فرمژه و سپس گوشه چشمان خود سایه سفید و به مژه ها ریمل بزنید.اگر زمان کافی برای این کارها را ندارید هم قسمت بیرونی پلکتان را با یک خط چشم مدادی، خط چشم بکشید و آن را با انگشت خود پخش کنید.

 آرایش سریع2

این هم جالبه: ماسک شفاف کننده صورت که بازیگران کره ای استفاده می کنند!

لاک ناخن را با آب یخ خشک نمایید

آرایش سریع، اگر عجله دارید و زمان زیادی برای خشک شدن لاک ناخنتان ندارید، یک کاسه کوچک بردارید و آن را با آب سرد و یک یا دو تکه یخ پر کنید و جایی که ناخن هایتان را لاک می زنید، قرار دهید. بعد از اینکه ناخن ‌هایتان را لاک زدید،حدود دو دقیقه صبر کنید تا لاک خودش را بگیرد، سپس ناخن های خود را در آب سرد فرو کنید و حدود چند دقیقه در آنجا نگه دارید.

رژگونه بزنید

رژگونه زدن یکی از مراحل آرایش است که تاثیر زیادی بر روی زیبایی چهره دارد و پوست شما را شاداب نشان میدهد. برس را به کمی رژگون آغشته نمایید و سمت بالا و به طرف بالای گوش بکشید، رژ گونه را برروی سیب های گونه بزنید و مقداری روی بینی چانه و پیشانی زده تا تمام پوست صورت با هم هماهنگ شود.

رژگونه

این هم جالبه: شامپوی نمکی: اگه موهات چربه و می ریزه+ طرز تهیه و روش مصرف

رژلب را فراموش نکنید

آرایش سریع، استفاده از یک رژ لب یا برق لب در مواقعی که زمان خیلی محدودتری در اختیار دارید، به تنهایی نیز می تواند جلوه ی خوبی به لب های شما دهد و تکمیل کننده آرایش شما باشد. برای آرایش سریع لب ها همچنین می توانید ابتدا با مداد لب برای خود خط لب بکشید و داخل لب ها را با مداد پر کنید، سپس روی آن از رژ لب استفاده کنید تا رژلبتان ماندگار شود.

رژ لب

این هم جالبه: پاک کردن لاک ناخن بدون استون؛ موقعی که لاک پاک کن نداری!

فضای بین پلکتان را پر کنید

برای زیباتر کردن حالت چشمان و مژه های خود بدون زدن ریمل، فضای بین ناحیه پوست روی پلک بین مژه و چشم را با مداد پر کنید، این کار سبب می شود که چشمانتان زیباتر از همیشه دیده شود.

لوازم آرایش کوچک و جیبی بخرید

آرایش سریع، یک کیف لوازم آرایشی با محصولات آرایشی در سایز کوچک و جیبی داشته باشید تا اگر وقت کافی برای کامل کردن ظاهر خود نداشتید، در اولین فرصت از آنها استفاده نمایید. البته پیشنهاد می کنیم به جای استفاده روزانه از لوازم آرایشی به پوست و موی خود توجه نمایید و خودتان را بپذیرید و دوست داشته باشید.

 

این مطالب هم جالبن:

آرایش چشم پلک افتاده اگه نمی خوای بلفاروپلاستی کنی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =

دکمه بازگشت به بالا