;
سرگرمی

نوزاد غول پیکر 19 ماهه در لباس برادر 4 ساله جا می شود!

نوزاد غول پیکر: زایلن، نوزاد 19 ماهه، به دلیل جثه چشمگیرش توسط مادرش به عنوان یک توپ بولینگ شاد توصیف شده است. علیرغم اینکه زایلن با وزن معمولی به دنیا آمده است، اکنون 15 کیلو وزن دارد و با سرعت قابل توجهی در حال رشد است. برای درک واقعی اندازه او، باید از نزدیک شاهد بزرگی زایلن باشیم.

نوزاد غول پیکر خیلی بزرگ به دنیا نیامد.

نوزاد غول پیکر: اگرچه او خیلی بزرگ به دنیا نیامده است، اما مادرش، سالیتزا ریچارد 31 ساله، از رشد سریع او پس از تولد ابراز نگرانی کرده است. زایلن آنقدر سریع رشد کرد که تنها در شش ماهگی لباس های 12 تا 18 ماهه را می پوشید. در واقع، او آنقدر بزرگ شده است که اکنون می تواند با برادر چهار ساله خود، جودا، لباس مشترک داشته باشد.

نوزاد غول پیکر و برادرش

سالیتزا، که یک مربی ورزش است، به شوخی اظهار می کند که سایز کوچکترین پسرش و راه رفتن دیر هنگام او باعث شده است که عضله دوسر بازوی بزرگتری داشته باشد. او خاطرنشان کرد: “باورنکردنی بود که او چقدر سریع رشد کرد. در هر ویزیت دکتر، او بالای صدک صدم بود.»

رشد سریع نوزاد غول پیکر قابل توجه بوده است.

نوزاد غول پیکر: رشد سریع زایلن قابل توجه بوده است و اندازه او قبلاً توجه تیم های ورزشی را به خود جلب کرده است. سالیتزا پیش بینی می کند که پسرش وقتی بزرگ شود قد بلندی خواهد داشت و برخی از تیم های ورزشی دبیرستانی قبلاً ابراز علاقه کرده اند که او را به عنوان بازیکن در تیم های خود داشته باشند. سالیتزا خاطرنشان کرد: “شوهرم با ورزشکاران NFL کار می کند و مردم می گویند که زایلن را بزرگ کنید و او را به تیم بیاورید.”

در حالی که اندازه او ممکن است توانایی او را در راه رفتن به تاخیر انداخته باشد، زایلن اخیراً راه رفتن را شروع کرده و کاملاً از آن لذت می برد. او همچنین عاشق غذا خوردن است و در مورد غذا سختگیر نیست. سالیتزا می گوید: «اگر به او غذا بدهید، خوشحال است، لبخند می زند و زیاد غذا می‌خورد. او غذای خود را می خورد و سپس هر چه یهودا باقی می گذارد خواهد خورد و سعی خواهد کرد بیشتر بخورد.»

خانواده نوزاد غول پیکر

علی‌رغم نگرانی‌های اولیه در مورد سلامتی او، پزشک زایلن به مادرش اطمینان داده است که همه چیز کاملاً خوب است. دیدن اینکه زایلن چقدر بزرگ و دوست‌داشتنی است شگفت‌انگیز است و واضح است که آینده درخشانی در پیش رو دارد! اگرچه بدن زایلن بزرگ است، اما برخی از نوزادان در مقایسه با سایر بدنشان با سرهای بزرگ به دنیا می آیند و علم چیزهای شگفت انگیزی در مورد این موارد دارد.

اگر در مورد رشد یا توانایی های شناختی فرزندتان نگرانی دارید، بهتر است همیشه با پزشک اطفال خود صحبت کنید. آنها می توانند به ارزیابی رشد و تکامل فرزند شما کمک کنند و در مورد هر آزمایش یا نظارت بیشتری که ممکن است مورد نیاز باشد راهنمایی ارائه دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − هفت =

دکمه بازگشت به بالا