;
سرگرمی

هوش تصویری ازدواج پیرمرد: میتونی بگی کدوم فرد داره دروغ میگه؟

هوش تصویری ازدواج پیرمرد: در تصویر هوش تصویری ازدواج پیرمرد ما صحنه ای از ازدواج یک فرد مسن با دختری جوان را مشاهده می کنیم که یکی از مهمانان حاضر در عروسی به سمت پیرمرد رفته و ادعا می کند که عروس جوان دختر پیرمرد می باشد و پیرمرد این ادعای وی را رد می کند.

حالا با توجه به تصویر میتونی بگی کدوم یک از این دو نفر دارن راستشو میگن؟ و فرد دروغ گو رو میتونی تشخیص بدی؟

 

تصویر هوش تصویری ازدواج پیرمرد

 

 

هوش تصویری ازدواج پیرمرد

.

.

.

مغز ما برای سالم ماندن به ورزش مداوم نیاز دارد، درست مانند ماهیچه های بدن برای قوی ماندن و تناسب اندام. در واقع فعالیت مغز سلامت این عضو مهم بدن را تضمین می کند. بازی های فکری، پازل ها، تست ها و … می توانند فعالیت های مغز را افزایش دهند. برخی از این معماها ممکن است ساده به نظر برسند، اما برخی دیگر ممکن است کمی پیچ و تاب داشته باشند.بنابراین بیایید یک جلسه تمرین مهم برای این عنصر خاکستری خود داشته باشیم.با پاسخ به هوش تصویری ازدواج پیرمرد یک تمرین ذهنی خوب و مفید برای مغز خود داشته باشید.

.

.

.

پاسخ هوش تصویری ازدواج پیرمرد

در هوش تصویری ازدواج پیرمرد زنی که ادعا میکند پیرمرد داره با دخترش ازدواج میکنه داره دروغ میگه،منظور وی از این حرفش اختلاف سنی زیادی هست که بین دختر و پیرمرد وجود داره که زن این مساله رو تشبیه کرده که عروست همسن دخترته.به همین دلیل پیرمرد حرف زن رو قبول نداره و وی را متهم به دروغگویی کرده.

هوش تصویری ازدواج پیرمرد 2

آیا هوش تصویری ازدواج پیرمرد را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − 4 =

دکمه بازگشت به بالا