;
سرگرمی

ایموجی ها کدوم ضرب المثل فارسی رو نشون میده؟

هوش تصویری با حدس ضرب المثل: تعدادی ایموجی را مشاهده می کنیم که در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و این باعث شده که معنای یک ضرب المثل در زبان فارسی را بدهند، آیا شما این قدر باهوش و نکته سنج هستی که بتونی بفهمی منظور ایموجی ها کدوم ضرب المثل فارسی هست؟

آیا شما ادعا دارید که به ادبیات و فرهنگ فارسی علاقه مند هستید؟ پس هوش تصویری با حدس ضرب المثل را از دست نده،برای حل کردن این تست هوش شما باید کمی تمرکز کرده و معنای ایموجی ها را بدانید، اون وقت می بینید که جواب بسیار ساده می باشد.

یادتان نرود که شما برای پاسخگویی به این تست هوش دارای محدودیت زمانی می باشید و هر چه سریع تر جواب دهید نشان می دهد که به ادبیات و فرهنگ فارسی تسلط بیشتری دارید، فقط نکته ای را بباید به شما بگوییم که ایموجی ها به ترتیب معنا نمی باشد و شما باید معنای تک تک ایموجی ها را بدانید و بهترین ضرب المثل که به آن می خورد را بیابید.

کم تر از 10 ثانیه:خیلی مسلط

10تا 15 ثانیه:مسلط

15 تا 20 ثانیه: خوب

20 تا 25 ثانیه: متوسط

25 تا 30 ثانیه: ضعیف

30 ثانیه بیشتر: باید از اول درس ادبیات رو بخونی

هوش تصویری با حدس ضرب المثل1

بازی های فکری به خصوص سوالات و معماهای تصویری بسیار هیجان انگیز و چالش برانگیز هستند. چرا که شما برای حل آنها نیازمند تفکر و تمرکز هستید. بازی های فکری شما را وادار می کند خارج از چارچوب فکر کنید و از پتانسیل ذهن خود بهره برداری کنید.

اگر هنوز در تلاش برای به دست آوردن پاسخ این هستید، ما پاسخ این معما را داریم. اما بهتر است که قبل از دیدن پاسخ، تصویرهوش تصویری با حدس ضرب المثل را یکبار دیگر ببینید و از تمام توان و اطلاعات ادبیات فارسی خود استفاده کنید.

.

.

.

.

.

.

پاسخ هوش تصویری با حدس ضرب المثل

بیایید اول از همه به معنای ایموجی ها بپردازیم ،ایموجی اول از سمت راست به معنای تب کردن و مریض بودن است،ایموجی وسط هم به معنای مرگ می باشد و ایموجی آخر هم نشان خونسردی و راضی بودن می باشد و معنای آن این است:

به مرگ میگیره که به تب راضی بشه که به اصطلاح عامیانه ایجاد شرایط سخت و سنگین برای ترساندن طرف مقابل برای قبول کردن شرایط دلخواه خود می باشد.

هوش تصویری با حدس ضرب المثل2

برایتان جالب خواهد بود

آزمون مسیر امن و بی خطر؛ خانوم از کدوم مسیر بره که سالم به شهر برسه؟

تست شخصیت: با انتخاب یک برگ بفهمید که فردی آرام هستید یا مضطرب!

کدوم چهره حالت یه دروغگو رو نشون میده؟ آیا زبان بدن می فهمی؟

بازسازی چهره واقعی شاعران ایرانی(حافظ و بقیه بزرگواران)+ تصاویر

اگه هوش کارآگاهی داری، سریع بگو که کدوم مرد میتونه یک قاتل روانی باشه!؟

کدام جانور است که اگر اسمش را وارونه کنیم، یک واحد اندازه گیری می شود؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =

دکمه بازگشت به بالا