;
سرگرمی

هوش تصویری سارق از عمارت را در 7 ثانیه حل کن و نشون بده یه کارآگاه خبره ای.

هوش تصویری سارق از عمارت: در تصویر هوش تصویری سارق از عمارت وسیله با ارزشی از یک عمارت اشرافی به سرقت رفت و 2 مظنون این ماجرا آشپز و باغبان این عمارت هستند. باغبان می گوید تمام روز را در باغ کار می کرده و با بوییدن چیزی در حال سوختن به آتش نشانی خبر داده است. از طرف دیگر آشپز می گوید که تمام صبح در آشپزخانه کار کرده است.

با توجه به تصویر و نشانه هایی که در تصویر می بینید چه کسی دروغ می گوید؟میتونی فرد دروغگو را در 7 ثانیه تشخیص بدی؟

 

تصویر هوش تصویری سارق از عمارت

هوش تصویری سارق از عمارت 1

.

.

.

تعامل منظم با بازی‌های فکری می‌تواند به ذهن ما کمک کند تا هوشیار و فعال باشیم. هوش تصویری سارق از عمارت توانایی های تفکر شما را به چالش می کشد و چابکی ذهنی را ارتقا می دهد. بازی های فکری چالش های منحصر به فردی را ارائه می دهند که نیازمند تفکر تحلیلی و توانایی برخورد با مسائل از زوایای مختلف است. تمرین منظم با بازی های فکری می تواند منجر به بهبود مهارت های حل مسئله در موقعیت های مختلف زندگی واقعی شود.

.

.

.

پاسخ هوش تصویری سارق از عمارت

اگر به ابتدای متنی که توضیح دادیم دقت میکردین متوجه می شدین که آشپز دارد دروغ می گوید وی می گوید که از صبح داخل آشپزخانه بوده در حالی که این گونه نیست چون کیک وی سوخته است و پس از اینکه دود از کیک بلند شده باغبان متوجه سوختگی شده به آتش نشانی زنگ زده است.

هوش تصویری سارق از عمارت 2

آیا هوش تصویری سارق از عمارت را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − سه =

دکمه بازگشت به بالا