;
سرگرمی

هوش تصویری مرد زن نمای ما رو میتونی حل کنی و مردی که خودشو شبیه زن کرده رو پیدا کنی؟

هوش تصویری مرد زن نما؛ در تصویر هوش تصویری مرد زن نما ما سه زن باردار را مشاهده می کنیم که در صف صندوق یک فروشگاه منتظر هستن تا خریدهایی که کرده اند را در صندوق مخصوص بانوان باردار برایشان فاکتور صورت بگیرد،در نگاه اول همه چیز عادی به نظر می رسد ولی در واقع یکی از این سه زن یک مرد می باشد و خودش را شبیه زن ها در آورده است.

با توجه به تصویر میتونی بگی مردی که خودشو  شبیه زن ها درآورده است کیه؟برای حل کردن هوش تصویری مرد زن نما شما دارای محدودیت زمانی بوده و تنها 7 ثانیهه فرصت دارید.

 

تصویر هوش تصویری مرد زن نما

هوش تصویری مرد زن نما 1

.

.

.

بسیاری از معماهای تصویری بیشتر از آنکه میزان هوش شما را مورد سنجش قرار دهند، بر سنجش توانائیهای شناختی شما همچون دقت، تمرکز و تیزبینی متمرکز هستند. این مسئله از آن جهت اهمیت پیدا می کند که چنین آزمون هایی می توانند بهترین گزینه برای ورزش مغز و ذهن شما باشند.این نوع آزمون ها و تست‌های ذهنی به شما این امکان را می‌دهند که تمرکز خود را بهبود ببخشید و تا جای ممکن حواس‌تان را از مشکلات روزمره‌ای که معمولاً هر روز دارید منحرف کنید.

.

.

.

پاسخ هوش تصویری مرد زن نما

احتمالا خیلی از شما خوانندگان عزیز زنی که در سمت راست قرار دارد را به عنوان مرد زن نما انتخاب کرده اید و دلیلتان هم وجود موهای پرپشت زائد در دستان وی و وجود تارهای ریش در صورت وی می باشد همچنین ممکن است به شکم وی نیز اشاره کنید که وی حامله نیست،وی به این دلیل این کار را کرده که زودتر کارش راه بیفته در واقع اینها دلیل محکمی بر مرد بودن وی نمی باشد.

مرد زن نما کسی نیست چون زن وسطی،چون وی سعی کرده با کلاه گیس بلند که شبیه موی زنان است خودش را به شکل زن ها در بیاورد.نظر شما چیست؟میتوانید دلایل خودتان را برایمان در بخش نظرات بگویید.

هوش تصویری مرد زن نما 2

آیا هوش تصویری مرد زن نما را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − 4 =

دکمه بازگشت به بالا