;
تناسب اندام و تغذیهسلامت

بدترین اشتباهات در لاغری و کاهش وزن | اگر خودت رو دوست داری حتما بخون!

بدترین اشتباهات در لاغری: کاهش وزن می تواند سخت باشد و یک متخصص تغذیه نیز می گوید یک اشتباه می تواند منجر به شکست شود. این نکات هم بسیار اساسی و مهم است تا بتوانید کاهش وزن موثر داشته باشید. با بخش تناسب اندام و تغذیه مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

بدترین اشتباهات در لاغری

اشلی تاش از Goal Plans که توسط MuscleFood.com ارائه شده است ، تأکید کرد که هنگام کاهش وزن، مهم است که روی اعداد و ارقام بیش از حد لیزر تمرکز نکنید. درعوض، لاغرها باید به تصویر بزرگتر تناسب اندام از دریچه ای کل نگر نگاه کنند و با آنچه که ترازو می گوید مشغول نشوند.

اشلی تاش در ادامه گفت: “یکی از بدترین اشتباهاتی که می توانید مرتکب شوید این است که بیش از حد روی عدد روی ترازو تاکید کنید.”

این مطلب هم مفیده: نوشیدنی لاغری سریع: با این نوشیدنی مثل کوره چربی بسوزون!

بدترین اشتباهات در لاغری 2
استفاده از ترازو ممنوع / بدترین اشتباهات در لاغری

NHS توضیح می دهد که کاهش وزن 0.5 تا 1 کیلوگرم در هفته یک هدف سالم است، زیرا کاهش وزن سریعتر از آن می تواند ناپایدار باشد و شما را به مشکلاتی در مسیر منجر شود. مطالعات نشان داده‌اند که رژیم‌های غذایی محدودکننده در واقع می‌توانند پیش‌بینی‌کننده افزایش وزن در آینده باشند، بنابراین شما می‌توانید با تلاش برای تند رفتن تمام کار سخت خود را از دست بدهید.

در این مسیر باید کمی صبر برای کاهش وزن داشته باشید – همانطور که می گویند آهسته و پیوسته برنده مسابقه است. شما باید به جای تلاش برای کاهش وزن در تایم کوتاه، روی ایجاد تغییراتی در سبک زندگی تمرکز کنید که سلامت شما را به طور کلی بهبود می بخشد، که، همانطور که خانم تاش اشاره می کند، می تواند در دراز مدت شما را بی انگیزه کند.

این هم بدردت می خوره: تغذیه سالم در سحری و افطار که باعث تناسب اندام می شود

بدترین اشتباهات در لاغری 1
عجله نکنید / بدترین اشتباهات در لاغری

متخصصان توضیح می‌دهند: “برای کاهش وزن سریع، افراد اغلب اهداف غیر واقعی برای خود تعیین می‌کنند و زمانی که وزن به اندازه کافی سریع تغییر نمی‌کند، در نهایت دلسرد می‌شوند. مهم است که به خاطر داشته باشید که کاهش وزن پایدار به زمان نیاز دارد و رژیم‌های غذایی ناقص و سایر رژیم‌های سریع دیگر نیز به طول می‌انجامد. راه‌حل‌ها می‌توانند به کاهش وزن شما کمک کنند، مردم اغلب بیشتر از آنچه در ابتدا از دست داده بودند، به دست می‌آورند

از دیگر اشتباهات کاهش وزن می توان به حذف وعده های غذایی، حذف تمام کربوهیدرات ها و برنامه ریزی نکردن روزهای استراحت در برنامه تمرینی خود اشاره کرد.

 

این مطالب هم مفیدن:

کاهش وزن برای تیروئید کم کار: مبتلایان به کم کاری تیروئید چطوری لاغر کنند؟

کاهش وزن با آجیل: اینجوری هم بخور هم لاغر شو!

5 نکات طلایی کاهش وزن: در کوتاهترین زمان لاغر شوید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =

دکمه بازگشت به بالا