;
سرگرمی

در پیدا کردن اشیا گم شده دزدان دریایی در مدت زمان 3 ثانیه تلاش کنید،فقط مواظب باشد چون خیلی عصبانی هستند!!!!

تست بینایی پیدا کردن اشیا گم شده دزدان دریایی: در تست بینایی امروز تعدادی تصویر داریم که در اون اشیایی گم شده و صاحبان اون شی در تصاویر دنبالش می گردن اگر چشمان تیزبینی دارید پس می تونید به اون افراد در پیدا کردن اشیا گم شده در تصاویر کمک کنید،البته حواستون باشه که این افراد آدمهای روبراهی نیستن و باید خیلی مراقب باشید درست به اونها کمک کنید وگرنه عواقبش با خودتونه ؛فقط توجه داشته باشید شما در مدت زمان 3 ثانیه برای هر تصویر زمان دارید،پس اگر آماده ایدتصویر را با هم ببینیم.

جالبه ببین: هشتمین عجایب دنیا: 28 نفر با قیافه یکسان که از روی هم کپی شده اند!

تست بینایی پیدا کردن اشیا گم شده دزدان دریایی

1-این دزدان دریایی بدون قطب نما نمی تونن جایی برن !پس قطب نما کجاست؟

 

پیدا کردن اشیا گم شده دزدان دریایی

شاید جالب باشه: آزمون هوش اشتباه تصویری زن در آینه؛ اگه در یک نگاه فهمیدی اشتباه چیه باریکلا داری.

2-دزدان دنبال صندوق گنج هستند؛پس صندوق گنج کجاست؟

 

پیدا کردن اشیا گم شده دزدان دریایی-1

شاید خوشت بیاد: آزمون هوش شناخت قاتل معلم نقاشی؛ فقط یک کارآگاه خبره مثل پوآرو میتونه قاتل دیوید، معلم نقاشی رو شناسایی کنه.

.

.

.

.

.

اینم ببین: آزمون هوش شناخت آرایشگر قاتل؛ میتونی آرایشگری که یک قاتل می باشد را در 7 ثانیه شناسایی کنی؟

.

.

.

.

خوب چطور بود! امیدوارم دزدان دریایی رو عصبانی نکرده باشید،آیا تونستید درمدت زمان 3 ثانیه اشیا گم شده دزدان دریایی را پیدا کنید،اگر در این مدت زمان نتوانستید اشکالی ندارد باز هم به خودتان فرصت دهید تا اشیا گم شده در تصاویر را پیدا کنید.ما جواب را در پایین قرار دادیم و شما می توانید به آن مراجعه کنید.

.

.

شاید جالب باشد: آیا می توانید سه روز متوالی را بدون استفاده از کلمات شنبه،یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه نام ببرید؟

پاسخ تست بینایی پیدا کردن اشیا گم شده دزدان دریایی

 

1-

پیدا کردن اشیا گم شده دزدان دریایی-2

اینم جالبه: تفاوت تصویری سگ خال دار؛فقط یک فرد تیزبین و با دقت میتونه ظرف 8 ثانیه پنج تفاوت تصویر رو پیدا کنه.

2-

پیدا کردن اشیا گم شده دزدان دریایی-3

آیا تست بینایی اشیا گم شده در تصاویر را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

وقتی بتوانید معما را حل کنید حس لذت ناگهانی و شدیدی به شما دست می دهد

آن لحظه ای که بالاخره معما را حل می کنید را خاطرتان هست؟ این حس را به لطف جاری شدن سیلی از دوپامین در هسته اکومبنس تجربه می کنید، بخشی از مغز که مسئولیت پاداش و تقویت را برعهده دارد.

تحقیقات نشان می دهد تست های هوش تصویری، به مرور توان مغزی را افزایش می دهند

دمانس( زوال عقل ) وجود یک اختلال کلی در سطح توانائی ذهنی افراد است که شامل : اختلال در حافظه ، صحبت کردن و فکر کردن است و این خود باعث اختلال در فعالیت های روزانه و اجتماعی افراد می شود . شایعترین فرم زوال عقل آلزایمر است .
معمولاً سن شروع بیماری بالای ۶۵ سال است هر چند که در ۴۰ یا ۵۰ سالگی نیز دیده می شود . علت دقیق بیماری روشن نیست . این بیماری را یک دکتر آلمانی بنام آلزایمر که در سال ۱۹۰۶ به رشته ها و فیبرهای عصبی غیرطبیعی در مغز یک انسان مرده پی برد نام گذاری کرد.

تشخیص قطعی این اختلال بابیوپی مغزی است و در حال حاضر اسکن توموگرافی پوزیترون می تواند فعالیت سلولهای مغزی را در هر قسمت از مغز نشان دهد در بیماری آلزایمز فعالیت مغز در ناحیه خلفی کاهش می یابد ناحیه ای که برای صحبت کردن و حافظه بسیار مهم است .
بر اساس تازه ترین پژوهش‌ها، حل كردن جدول و معماهای مشابه می‌تواند توان مغز را تقویت كرده و قدرت تمركز را افزایش دهد.
جنیفر موزولیك محقق مركز پزشكی باپتسیست در دانشگاه ویك فارست در كارولینای شمالی با مطالعه بر روی ۲۳ داوطلب ۶۵ تا ۷۵ سال اظهار داشت: این روش هم چنین به افرادی كه در معرض افزایش خطر ابتلا به اختلالات حافظه‌ای هستند در سالهای آتی زندگی كمك خواهد كرد.

یافته‌های اولیه در این پژوهش نشان داد: ۸ جلسه تمرین توجه (هفته‌ای یك ساعت) توانایی این افراد را در متوقف كردن حواس پرتی و تقویت حافظه بهبود داد. در این جلسات هم تمرین‌های فردی و هم برنامه گروهی تمرینات مغزی صورت گرفت.

در این پژوهش از یك دستگاه MRI عملی برای بررسی جریان خون و نحوه فعالیت مغز شركت كنندگان در حالی كه مشغول تكمیل برنامه‌های طراحی شده بودند، استفاده شد. نتایج این پژوهش تایید می‌كند كه حل معماها و جداول می‌تواند به ما كمك كند كه ذهن‌های خود را جوان نگه داریم.

بینایی ما تحت عوامل مختلفی می تواند تحت تاثیر منفی قرار گیرد. استفاده مداوم از گوشی و زل زدن به صفحه مانیتور، ازدحام و شلوغی شهر و خستگی و خواب ناکافی به مرور دقت بینایی ما را کم می کنند. اگر چه پزشکان معتقدند که گوشی و تماشای تلویزیون چشم ها را ضعیف نمی کند اما آن ها نیز قبول دارند که تمرکز ما به دلیل پرش های ذهنی مان در اینترنت افزایش می یابد.

گفته می شود معما و تست های بینایی می توانند تمرکز و تعادل ذهنی ما را بهبود دهند. آیا قدرت ذهنی و مغزی بالایی دارید؟ این یک موهبت عالیست چون بسیاری از مردم مانند شما باتمرکز نیستند!

مطالب پیشنهادی ما:

اگه چشمان تیزبین دارید 3 تفاوت تصویری زرافه و کرگردن فانتزی را در مدت زمان 7 ثانیه پیدا کنید!

قد بلند شدن یهویی: تو این کشور مردم دو برابر شدن!!

آزمون هوش شناخت شوهر زن؛ شوهر زن رو اگه تونستی در 8 ثانیه پیدا کنی نشون میده خیلی تیزبین و نکته سنجی.

آزمون هوش ستاره ریاضی؛اگه خودتو بچه زرنگ میدونی بیا این تست هوش ریاضی را 10 ثانیه ای حلش کن.

من قد بلند و لاغر هستم. من یک چشم دارم، اما نمی توانم از آن استفاده کنم. من چی هستم؟

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 2 =

دکمه بازگشت به بالا