;
سرگرمی

آزمون هوش اشتباه تصویری زن در آینه؛ اگه در یک نگاه فهمیدی اشتباه چیه باریکلا داری.

آزمون هوش اشتباه تصویری زن در آینه؛ در تصویر آزمون هوش اشتباه تصویری زن در آینه ما خدمتکار زنی را مشاهده میکنیم که در جلوی آینه ایستاده و به آن خیره شده است،در این تصویر یک اشتباه فاحش وجود دارد،آیا میتونی این اشتباه را در یک نگاه بفهمی؟

ما هر روز با جدیدترین سوالات هوش تصویری با شما همراه هستیم. سوالاتی که باعث می شوند شما برای لحظاتی بر روی آن ها تمرکز کنید. همین تمرکز کافی است مغزتان بیشتر فعالیت کند و کمی ورزش کند.

شاید جالب باشد: آزمون هوش شناخت خانواده دیوانه؛ یکی از خونواده ها دیگه رد داده از زندگی،میتونی بگی کدومشونه؟

.

.

.

با کمک آزمون هوش اشتباه تصویری زن در آینه نشان دهید که چقدر دقیق، نکته سنج و باهوش هستید؟ اگر فکر می‌کنید مهارت‌های کافی برای غلبه بر هر چالشی را دارید، مهم نیست که چقدر شدید، پس نمی‌توانید این معمای تصویری را که فقط ذهن‌های واقعاً باهوش می‌توانند در یک نگاه حل کنند از دست بدهید.

.

.

.

اینم جالبه: قوانین عجیب در اروپا که بسیار مسخره هستند!

پاسخ آزمون هوش اشتباه تصویری زن در آینه

فاحش ترین اشتباه مربوط به خود زن خدمتکار می باشد،اگر وی روبروی آینه ایستاده نباید تصویرش به مانند تصویر واقعی خودش در آینه بیفتد،آیا اشتباه دیگری هم در این تصویر وجود دارد؟میتوانید در بخش نظرات آنها را با ما به اشتراک بگذارید.

آزمون هوش اشتباه تصویری زن در آینه 1

آیا آزمون هوش اشتباه تصویری زن در آینه را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

شاید جالب باشد: باورت میشه تاکسی های افغانستان این رنگیه: طالبان رنگ تاکسی ها رو عوض کرد!

معماها به چند دسته تقسیم می شوند؟

معماهای تصویری به دلیل جذابیت های منحصر به فرد خود طرفداران بسیاری در میان کاربران در شبکه های اجتماعی دارند. معماها معمولا به دو دسته تقسیم می شود: دسته اول همان هایی است که به آن ها چیستان هم می گوییم و معمولا با گفتن یکسری جمله ها باید آن چیزی که دارد توصیف می شود را حدس بزنید.

اینم جالبه: چه چیزی از خدا بزرگتر، از شیطان بدتر، فقرا آن را دارند، ثروتمندان به آن نیاز دارند، و اگر آن را بخوری، میمیری؟

دسته دوم شامل دسته ای از تصاویر هستند که تصاویر ریزی با جزئیات خاص در آن تعبیه شده و مهارت خاصی برای پیدا کردن می طلبد. این مهارت ها هوش شما را در زمینه معماها به چالش می کشد.

آدم هایی که معما حل می کنند از قدیم برای ما جذاب بوده اند؛ آن ها همان هایی بودند که در عصر کاغذی، جدول و سودوکو حل می کردند.

ولی امروز در دنیای دیجیتال این آدم های باهوش به فضای مجازی کوچ کرده اند. شاید شما هم جزو همان زرنگ ها هستید. پس این دسته از تست‌های سرگرمی ما را به هیچ وجه از دست ندهید. امروز به جای جداول سودوکو، بخش سرگرمی وب سایت گفتنی متعلق به شماست!

آیا بازی های آموزشی مغز می توانند ذهن شما را جوان نگه دارند؟

روانشناسان دریافته‌اند که آموزش شناختی در واقع می‌تواند برای مهارت‌هایی مانند حافظه و حل مسئله بازده داشته باشداما دانشمندان هنوز در حال بررسی جزئیات مربوط به بهترین روش تبدیل این آموزش به بازی های مغزی هستند که کارآمد هستند.

مطالب پیشنهادی ما:

تست شخصیت پشتکار؛آنچه را که در ابتدا می بینید نشان می دهد که آیا فردی با پشتکار هستید یا خیر!

تست هوش ریاضی مربع جعبه ها؛می تونی میزان هوش ریاضی خودت رو در 10 ثانیه با حل این تست ارزیابی کنی!

چیستان من برای زنده ماندن به هوا نیاز دارم، اما زندگی نمی کنم من چی هستم؟

می خواهید بدانید چقدر آرمانگرا یا واقع بین هستید؟ اولین حیوانی که مشاهده کردید به ما خواهد گفت.

آزمون هوش شناخت خون آشام در کوپه قطار؛ میتونی بگی کدوم یک از افراد داخل کوپه خون آشام می باشد؟

تفاوت تصویری سنجاب اسکیت باز؛ اگه بتونی 3 تا تفوت دوتا تصویر را 7 ثانیه ای پیدا کنی آخر تیز بینایی.

نوشته های مشابه

5 دیدگاه

  1. 1- قالب بالای آینه بازیکتر از دور اون هست 2- قرنیز بین دیوار و کف در دو طرف قرمزه ولی وسط به سفیدی میزنه

  2. عزیزی که گفته میز دو پایه داره خوب اونور میز که مشخص نيست شاید اونورش صندلی باشه و معلوم نیست چه ربطی داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 11 =

دکمه بازگشت به بالا