;
سرگرمی

چالش بینایی پلنگ: اگر چشم عقابی داری، پلنگ را در 10 ثانیه پیدا کن!

چالش بینایی پلنگ مخصوص کسانی است که به جزئیات توجه ویژه ای دارند. اگر فکر می کنید قدرت دید خوبی دارید شانس خود را امتحان کنید.

یک عکاس در هند موفق شد تا عکسی جالب از یک پلنگ را شکار کند. این عکس به خوبی توانایی چشمگیر پلنگ را در استتار با محیط اطراف را نشان می دهد. این عکاس در واقع تا زمان انتقال عکس ها به کامپیوتر خود، متوجه این پلنگ نشده بود. به واقع ابیناو گارگ، 34 ساله، تا زمانی که به خانه نرسیده بود، اصلاً فکر نمی کرد که توانسته باشد پلنگ را در عکس های خود شکار کند. در چالش بینایی پلنگ امروز مجله گفتنی، دقت و بینایی شما با این تصویر زیبا به چالش کشیده می شود.

وی پس از آنکه متوجه پلنگ شد، بلافاصله این عکس را در فیس بوک به اشتراک گذاشت و از دوستان خود خواست که پلنگ استتار شده را پیدا کنند. اما بسیاری از دوستان وی مدعی شدند که پلنگی در تصویر حضور ندارد. مجله گفتنی نیز امروز در چالش بینایی پلنگ این تصویر را با شما به اشتراک گذاشته است. ایا شما می توانید در 10 ثانیه این پلنگ را شناسایی کنید.

پیشنهادی: داستان پهلوان پنبه؛ وقتی پهلوانان نمی میرند!

چالش بینایی پلنگ

ابیناو گارگ عکاس این عکس در توضیح این عکس گفته است که او ساعت ها منتظر یافتن یک پلنگ برای عکاسی بود. اما وقتی پلنگی را مشاهده نکرد شروع کرد به عکاسی کردن از مناظر طبیعی اطراف. اما بعدها متوجه شد که در قاب عکس او یک پلنگ حضور داشته است. تصویر چالش بینایی پلنگ مجله گفتنی، یکی از عکس هایی است که آبیناو گرفته است. آیا می توانید پلنگ را در مناظر کوهستانی صخره ای ببینید؟ برای این کار 10 ثانیه وقت دارید!

پیشنهادی: افسانه هندی کوزه ترک خورده که ماجرایی آموزنده دارد!

تصویر کامل چالش بینایی پلنگ

چالش بینایی پلنگ1

.

.

.

.

.

.

پاسخ چالش بینایی پلنگ

این عکس واقعا بهترین تصویر از استتار یک حیوان است. شاید تاکنون این پلنگ را پیدا کرده باشید. اما اگر پیدا نکردید شما را دعوت می کنیم بار دیگر به بالا رفته و با دقت بیشتر به عکس نگاه کنید. آیا هنوز نتوانستید پلنگ را شناسایی کنید. پلنگ اینجاست:

حتمن انجام دهید: با جواب دادن به این 10 سوال؛ سن عقلی خود را بفهمید!

چالش بینایی پلنگ2

پلنگ

پلنگ (نام علمی: Panthera pardus) جانوری از زیرراستهٔ گربه‌سانان و خانوادهٔ گربه‌ایان است که پس از پلنگ برفی کوچک‌ترین گونه در میان پنج گونه گربهٔ بزرگ در سردهٔ پلنگ‌مانندها است که ببر، شیر و جگوار به ترتیب سه گونهٔ بزرگ‌تر آنند. زیستگاه پلنگ در گذشته از آفریقای جنوبی تا کره را در بر می‌گرفت و این جانور در سراسر آفریقا و جنوب آسیا پراکنده بود.

برایتان جالب خواهد بود

بهترین عکس های کمدی حیات وحش 2023+ تصاویر برنده

خیلی جالبه: کسی که صاحب اصلی گربه می باشد را میتونی 7 ثانیه ای تشخیص بدی؟

آزمون چالش بینایی با پرنده؛ اگه دید قوی داری پرنده استتار شده را پیدا کن!

اگه گوزن داخل تصویر رو پیدا کنی، چشات مثل جغد تیزه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + هفت =

دکمه بازگشت به بالا