;
تازه ها

قدردانی از پرسنل بیمارستان با ساخت هدایای چوبی توسط بیمار لقب پد ژپتو را برایش به ارمغان آورد!

ساخت هدایای چوبی توسط بیمار: مردی که به دلیل نارسایی کلیه در بیمارستان بستری شده بود، به دلیل کار صمیمانه‌اش برای ایجاد هدایای چوبی شخصی برای 50 کارمندی که به بهبودی او کمک کردند، با پدر جپتو مقایسه شده است.

کمپبل مک دونالد، نجار و کابینت ساز 74 ساله اهل وایت کراس، نزدیک لینلیثگو، در ماه ژانویه در بیمارستان دانشگاه کوئین الیزابت (QEUH) در گلاسکو بستری شد. او از عفونت شدید ناشی از سلولیت رنج می برد. او ابتدا به بیمارستان فورث ولی در لاربرت منتقل شد، اما بعداً پس از مشخص شدن شدت وضعیت او برای مراقبت های تخصصی به QEUH منتقل شد. آقای مک دونالد می گوید: «سپسیس داشتم، و پس از انتقال سریع به QEUH، متوجه مشکلات کلیوی من شدند، بنابراین دیالیز شدم.

آقای مک دونالد در طول چهار هفته اقامت خود در بخش کلیه، با کارکنان بیمارستان ارتباط برقرار کرد و خواست قدردانی خود را ابراز کند. او گفت: «فقط می‌خواستم از همه آنها تشکر کنم. پایم را درست کردند و عملکرد کلیه ام را بازیابی کردند. سهم آنها در بهبودی من آنقدر قابل توجه بود که احساس کردم مجبور به انجام کاری هستم.

ساخت هدایای چوبی توسط بیمار-کمپل مک دونالد

ساخت هدایای چوبی توسط بیمار پس از مرخصی

پس از ترخیص، آقای مک دونالد با پشتکار فراوان قطعات چوبی را به عنوان نشانه های منحصر به فرد دوستی، قدردانی و عشق برای 50 کارمندی که در طول بستری شدن در بیمارستان با آنها روبرو شد، ساخت. هر یادگاری به طور متفکرانه ای برای همسویی با شخصیت و علایق گیرنده ایجاد شده است.

او خاطرنشان کرد: من برای هر یک از آنها داستان دارم. “در واقع، من از همه کارکنان عکس گرفتم تا به من کمک کند تا آنها را به خاطر بسپارم و در حین پیشرفت، نام آنها را علامت گذاری کنم.” آقای مک دونالد همچنین گفت: «درگیر شدن در این فرآیند خلاق واقعاً به بهبودی من کمک کرد و رضایت از انجام کاری، هر چقدر هم کوچک، برای کارکنانی که به من کمک کردند، دلگرم کننده بود.

آقای مک دونالد با تأمل در مورد واکنش کارکنان پس از دریافت هدایای شخصی، ادامه داد: “آنها چیز زیادی نگفتند، فقط “متشکرم”. انگار غرق در قدردانی بودند.» او افزود: «فکر نمی‌کنم همه کارکنان آن بیمارستان، واقعاً درک کنند که چگونه از طریق مراقبت و مهربانی‌شان بر زندگی مردم تأثیر مثبت می‌گذارند».

ساخت هدایای چوبی توسط بیمار

آلیسون مک‌کچینی، پرستار ارشد کلیوی QEUH، در حال انجام وظیفه بود که آقای مک‌دونالد هدایا را تقدیم کرد. او ابراز قدردانی کرد و گفت: «تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که از شما تشکر می‌کنم. کارکنان واقعاً شگفت زده و خوشحال شدند. دریافت یک هدیه همیشه خاص است، اما با توجه به اقامت طولانی مدت کمپبل و آشنایی او با کارکنان، با دانستن فکر و تلاشی که وی انجام داده است، آن را فوق العاده تر کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =

دکمه بازگشت به بالا