;
مد و زیباییآرایش و زیبایی

آرایش متناسب با سبک لباس پوشیدن خود را کشف کنید!

بدون شک هر خانمی سبک آرایشی متناسب با خودش را دارد و مواد آرایشی مناسب با پوشش خود را استفاده می کند. با این حال، گاهی اوقات ممکن است آرایش شما با انتخاب های زندگی روزمره سازگار نباشد. این باعث می شود که حتی زیبایی لباس شما نیز به چشم نیاید. به همین دلیل آرایش با توجه به سبک لباس و یا انتخاب محصولات آرایشی و بهداشتی با توجه به تنوع استایل از اهمیت بالایی برخوردار است.

در مقاله مد و زیبایی از مجله گفتنی، نوع آرایشی را که با سه نوع سبک استایل می‌توانید استفاده کنید، مورد بحث قرار داده‌ایم. همچنین می توانید آرایشی را که سبک شما را منعکس می کند در این محتوا کشف کنید!

 

حتما ببین: ترفندهای آرایشی بلک پینک: دیگه دوره زمونه آرایش سنگین نیست!

 

آرایش متناسب با سبک لباس پوشیدن-مینیمال

آرایش متناسب با سبک لباس پوشیدن-آرایش ساده برای سبک لباس مینیمال

اگر سبکی که بهترین انتخاب لباس شما را مشخص می کند، لباس های مینیمال است که از چند تکه رنگارنگ، بدون جزئیات و بی تکلف تشکیل شده است، البته آرایش شما باید حداقل به سادگی لباس هایتان باشد. به عنوان مثال، آرایش شدید پوست که در آن از تمام مواد آرایشی مانند زیرسازی، کانسیلر و پودر با هم استفاده می شود، مناسب شما نیست. در عوض، یک لایه نازک زیرسازی و یک رژگونه صورتی روشن کافی است. به همین ترتیب، شما باید در انتخاب رژ لب و آرایش چشم، انتخاب های اصولی داشته باشید. یک رژ لب خاکی، یک خط نازک خط چشم و دو لایه ریمل؛ از جمله محصولات آرایشی است که می توانید به صورت عملی از آن استفاده کنید.

همچنین بدانید: فرق آرایش کره ای و غربی: چگونه به سبک کره ای آرایش کنیم؟

آرایش متناسب با سبک لباس پوشیدن- سبک زنانه

آرایش متناسب با سبک لباس پوشیدن-سبک زنانه با رژلب قرمز

اگر زنانگی خود را با لباس هایی که انتخاب می کنید برجسته کنید، در مورد آرایش بسیار آزاد هستید. البته، کمال در استایل زنانه مهم می شود، جایی که یک آرایش شدید مناسب است. به همین دلیل، محصولات آرایشی که برای آرایش پوست انتخاب می کنید باید تنوع بسیار بالایی داشته باشند. پایه آرایش، فونداسیون، کانسیلر، روشن کننده و پودر باید ضروری باشد و رژگونه شما باید دارای رنگ های هلویی باشد. برای یک آرایش چشم محکم که از تراکم پوست شما پشتیبانی می کند، می توانید آمبره با رنگ های مختلف در پالت سایه چشم خود ایجاد کنید، یا در صورت تمایل می توانید یک خط چشم نازک بکشید. رژ لب شما باید یکی از مواد آرایشی با رنگ های شرابی و قرمز باشد که بهترین نشانگر زنانگی شماست.

همچنین یاد بگیرید: ترفندهایی برای جلوگیری از چرب شدن و ماسیده شدن آرایش در گرمای تابستان

آرایش متناسب با سبک لباس پوشیدن- سبک بوهمی

آرایش متناسب با سبک لباس پوشیدن- آرایش برای سبک بوهمی 

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید بعد از کسالت و راحتی بیرون بروند، آرایش طبیعی بهترین انتخاب برای شماست! محصولات آرایشی مورد نیاز شما برای آرایش طبیعی که به نام آرایش در گذشته مد شده است نیز بسیار کم هستند. کافی است از یک لایه زیرسازی برای آرایش پوست استفاده کنید، زیرا این آرایش روی چشم ها و سایر نواحی برجسته صورت متمرکز می شود. سپس می توانید یک سایه چشم رنگ خاکی روشن روی پلک های خود بزنید و آنها را رنگ کنید و آرایش چشم خود را با یک ریمل تمام کنید. یکی از مهم ترین لوازم آرایشی که می توانید در این سبک استفاده کنید، مداد ابرو است. می توانید ابروهای خود را که یکی از برجسته ترین نقاط صورت است، با مداد ابرو برجسته کنید و ظاهری طبیعی داشته باشید.

در صورت تمایل می توانید از طریق کاتالوگ های آنلاین گزینه های محصولات آرایشی را با پالت رنگی گسترده و مناسب برای سبک های مختلف بررسی کنید. شما می توانید مناسب ترین جایگزین ها را برای سبک لباس خود کشف کنید!

لینک های مرتبط:

همچنین یاد بگیرید: آیا می دانستید لیزر بدن با نور پالسی اثرات با دوام و فوق العاده تری دارد؟

آرایش برای پوست های چرب: چگونه از شر پوست چرب خلاص شویم؟

با این شامپو های خانگی ریزش مویتان را درمان کنید

رنگ موی فانتزی پاستلی و جذاب که برای هر سنی مناسب است

آموزش آرایش چینی: بهترین میکاپ برای داشتن پوست درخشان و صاف

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 11 =

دکمه بازگشت به بالا