;
مد و زیباییآرایش و زیبایی

آموزش آرایش چشم گربه ای: راهنمای گام به گام با تصاویر

آموزش آرایش چشم گربه ای: آرایش چشم گربه ای دراماتیک و پر زرق و برق به نظر می رسد. این یک نوع آرایش کلاسیک مختص تمام دوران است که پلک ها را بلند می کند و برای همه خوب به نظر می رسد.

با این حال، تسلط بر این تکنیک بسیار دشوار است. با این وجود، اگر به صورت آنلاین جستجو کنید، انواع آموزش آرایش چشم گربه ای را خواهید یافت. ترندهای آرایش چشم مدام می آیند و می روند، اما ظاهر گربه ای در تمام ادوار مد و فشن مقاومت کرده و خاص و کلاسیک باقی مانده است. قرن ها مد روز بوده است و مورد علاقه هنرمندان حرفه ای آرایش است.

 

ترفندهای آرایشی جدید: نکات خفن برای آرایش صورت که عاشقش می شید!

 

در این بخش از مد و زیبایی وب سایت گفتنی این آرایش زیبا را گام به گام آموزش می دهد. با ما همراه باشید.

آموزش آرایش چشم گربه ای

قبل از رفتن به آرایش چشم گربه ای چه باید کرد؟

همچنین بخوانید: بهترین فرم ابروی مناسب: چه ابرویی بهم میاد؟

مرحله 1: چشم را آماده کنید

آموزش آرایش چشم گربه ای- پرایمر زدن به چشم

قبل از آرایش چشم گربه ای چشمان خود را تمیز کنید

اولین قدم ایجاد یک پایه خوب برای چشم گربه ای است. مطمئن شوید که به طور کامل چشمانتان تمیز است. اگر قرمزی دور چشم، سیاهی دور چشم یا پف دارید، از سرم دور چشم یا کرم دور چشم استفاده کنید. اینها معجزه می کنند! برای اینکه مطمئن شوید که آرایش خوب می نشیند، یک پرایمر بزنید.

مرحله 2: خط چشم زاویه دار یا ماژیکی انتخاب کنید

خط چشم مناسب برای آرایش چشم گربه ای

انتخاب بهترین خط چشم برای چشم گربه ای

اکنون که پایه کار را انجام داده اید، وقت آن است که محصولی را انتخاب کنید که برای شما مناسب است. برای این کار باید از برس زاویه دار یا برس خط چشم استفاده کنید. همچنین به یک خط چشم ماژیکی هم نیاز دارید تا سهولت کارتان را بالا ببرد.

مراحل آموزش آرایش چشم گربه ای

آموزش قدم به قدم آرایش چشم گربه ای

  • مرحله 1: خط مژه بالایی را خط بکشید: خط مژه بالایی را با حرکات آهسته خط بزنید. با ضربات کوچک شروع کنید، زیرا نمی خواهید خیلی سریع عجله کنید و آن را به هم بزنید. اگر ضربه های کوچکی انجام دهید، می توانید به تدریج ضخامت را بر اساس نیاز خود افزایش دهید.
  • مرحله 2: زاویه مناسب را پیدا کنید: این بسیار مهم است! از شکل طبیعی چشمان خود پیروی کنید تا شما را راهنمایی کند که حرکت شما به کجا می رود. تصور کنید که خط مژه پایین شما کشیده شده است. این باید زاویه ای باشد که یک تلنگر ایجاد می کنید. می توانید از یک سایه چشم و یک برس زاویه دار برای ترسیم تقریباً شکل استفاده کنید.
  • مرحله 3: The Flick را ایجاد کنید: هنگامی که زاویه را مشخص کردید، از حرکات نقطه‌گذاری با خط چشم خود استفاده کنید تا تلنگری ایجاد کنید. استفاده از نقاط کوچک به شما کمک می کند تا بفهمید شکل نهایی تلنگر چگونه خواهد بود. سپس، نقاط را به هم وصل کنید و آن را پر کنید تا به خطی که بالای خط مژه خود کشیده‌اید متصل شوید.
  • مرحله 4: پاکسازی: اگر شکل کمی بد است، می توانید همیشه از  محلول پاک کننده به مقدار کم به پنبه آغشته کنید یا از کانسیلر برای اصلاح آن استفاده کنید. خط چشم گربه ای تان کامل است!

نکاتی که هنگام آرایش چشم گربه ای باید رعایت شود:

  • خط چشم را نزدیک استخوان ابرو نکشید. این کار آن را غیر طبیعی می کند و خط چشمتان دم بلندی پیدا می کند که زیبا نیست.
  • سعی کنید هنگام کشیدن خط چشم از روشویی یا میز آرایش استفاده کنید. این کار باعث می شود که بدن خود را در یک موقعیت خوب و راحت تر نگه دارید. می توانید آرنج خود را روی میز قرار دهید، که به شما دستی ثابت و نتیجه بهتری می دهد.

ایده های خط چشم گربه ای

آرایش چشم گربه ای ادل

عکس آرایش چشم گربه ای

آرایش چشم گربه ای بلا حدید

آرایش چشم گربه ای آدریانا لیما

آرایش چشم گربه ای اما واتسون

لینک های مرتبط:

بهترین رنگ و مدل مو که شما را جوان تر نشان می دهد

ترفندهای آرایشی فوری برای از بین بردن جای زخم و جای جوش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 17 =

دکمه بازگشت به بالا