;
مد و زیباییآرایش و زیبایی

آموزش آرایش چینی: بهترین میکاپ برای داشتن پوست درخشان و صاف

آموزش آرایش چینی: میکاپ چینی نام خود را از این واقعیت گرفته است که تمام عیوب پوست را می پوشاند و پوستی صاف و بدون نقص را نشان می دهد. آرایش چینی که بیشتر برای عروس خانم ها و بازیگران سینما و سریال انجام می شود، برای پوشاندن جای زخم های آشکار و آکنه و لک هایی که با آرایش معمولی روزانه قابل پوشاندن نیست، استفاده می شود.

اگرچه در آرایش چینی از کانسیلرهای بسیار موثری استفاده می شود، اما هدف اصلی این است که به صورت، حالت بدون آرایش و جلوه ای طبیعی بدهد. آرایش چینی که اثر آن حدود 42 ساعت باقی می ماند تحت تاثیر آب و تعریق قرار نمی گیرد.

 

حتما ببین: ترفندهای آرایشی بلک پینک: دیگه دوره زمونه آرایش سنگین نیست!

 

با این حال، ما مفید می دانیم که تأکید کنیم استفاده از لوازم آرایش چینی و سپس حذف آن یک فرآیند طولانی و پر زحمت است. در طول مدت آرایش، ممکن است پوست دچار تغییر شکل هایی شود. به همین دلیل، ما آرایش چینی را برای کسانی که پوست بسیار حساس و مشکل دار دارند توصیه نمی کنیم.

در این بخش از مد و زیبایی در مجله گفتنی طی یک مقاله به آموزش گام به گام این نوع آرایش می پردازیم.

آموزش آرایش چینی

پرطرفدار و خواندنی: اسموتی لاغر کننده: این سه اسموتی ساده باعث لاغری و رفع پف دور چشم می شود!

این میکاپ توسط چه کسانی و تحت چه شرایطی انجام می شود؟

آموزش آرایش چینی: میکاپ چینی حتما باید توسط متخصصین آموزش دیده و با استفاده از محصولات مناسب پوست انجام شود. در غیر این صورت ممکن است نتوان به نتایج مطلوب دست یافت. توصیه می کنیم از این آرایش در شب یا زیر نورهای مخصوص استفاده کنید؛ زیرا ممکن است در طول روز خطر خراب شدن آرایش در زیر نور آفتاب وجود داشته باشد و این خطر وجود دارد که برخی از ایرادات آرایش بیشتر نمایان شوند.

همچنین بخوانید: آموزش آرایش آنجلینا جولی: مثل او میکاپ طبیعی داشته باشید

مراحل آموزش آرایش چینی

آموزش آرایش چینی- بازیگر چینی زن آنجلا بیبی

همچنین بخوانید: مدل موی سریع و آسان برای مهمانی یا عروسی

1- قبل از آرایش چینی، صورت را کاملا تمیز می کنیم.

آموزش آرایش چینی: اگر زمان وجود دارد، حتماً پوست را لایه برداری می کنیم تا از سلول های مرده پاکسازی شود. در صورت نیاز موهای صورت را تمیز می کنیم و حالت دلخواه را به ابرو می دهیم.

2- به تمام صورت مرطوب کننده می زنیم و از کرم پودر مایع استفاده می کنیم.

آموزش آرایش چینی: پایه آرایش را روی پوست می زنیم و خشکی روی پوست را برطرف می کنیم. ما از کرم پودر مایع مناسب با رنگ پوست استفاده می‌کنیم. اگر پوست ما مستعد آکنه یا بیش از حد چرب است، باید از پودر نیز برای رفع آن استفاده کنیم.

اما باید مواظب باشیم که پودر جرقه نداشته باشد و پودر را نه تنها به صورت بلکه به نواحی دکلته، گردن و گوش و تمام نقاط قابل مشاهده می زنیم.

3- کانسیلر 

آموزش آرایش چینی: در صورت وجود مشکلاتی مانند کبودی و تورم زیر چشم، حتما زیر چشم کانسیلر می زنیم و کانسیلری را برای روشن شدن نواحی سایه دار روی پوست خود می زنیم.

4- باید تصمیم بگیریم که در آرایش چینی توجه را به کجا جلب کنیم

آموزش آرایش چینی: پس از آماده سازی سطح پوست، باید تصمیم بگیریم که در آرایش چینی توجه را به کجا جلب کنیم. این می تواند چشم ها، لب ها یا ناحیه دیگری باشد. اگر آرایش روی عروس باشد، ما رنگ های روشن انجام می دهیم و آرایش شب، آرایش چشم روشن و سنگین تر است.

5-استفاده از سایه چشم 

آموزش آرایش چینی: استفاده از سایه چشم در آرایش چشم بسیار مهم است. زیرا به این ترتیب می توان درخشش رنگی مورد نظر را با شدت بیشتری به صورت بخشید و ماندگاری آرایش چشم را افزایش داد.

یکی از مهمترین جنبه های کاربرد چشم در آرایش چینی استفاده از مژه مصنوعی است. مژه مصنوعی طبیعی که ظاهری عمیق و معنادار به چشم ها و نگاه ها می دهد بسیار چشمگیر خواهد بود. البته فراموش نمی کنیم که این مژه ها را با یک ریمل مشکی تند تعریف کنیم.

6-انتخاب رژگونه در آرایش چینی بسیار مهم است

آموزش آرایش چینی: انتخاب رژگونه در آرایش چینی بسیار مهم است. زیرا کمی خسیسی در استفاده از رژگونه مفید است تا آرایشی که با تمرکز روی چشم یا لب انجام می‌شود طبیعی به نظر برسد و تصور اغراق آمیزی ایجاد نکند.

رژگونه در رنگ های روشن و طبیعی آرایش چینی را بسیار زیباتر نشان می دهد. اگر در آرایش روی چشم ها تمرکز می کردیم، رنگ رژ لب روشن بود و اگر از رنگ های روشن برای چشم استفاده می کردیم، بهتر بود رژ لب تیره را ترجیح دهیم. به این ترتیب می توانیم به تعادل رنگ در صورت و در نتیجه طبیعی بودن دست پیدا کنیم.
در پایان استفاده از اسپری ثابت کننده برای اطمینان از ماندگاری آرایش استفاده می کنیم. میزان استفاده، شکل و کیفیت این اسپری در ساخت آرایش برای به دست آوردن نتیجه مطلوب بسیار مهم است.

چگونه آرایش چینی را تمیز کنیم؟

ساخت و تمیز کردن آرایش چینی نسبت به آرایش روزانه بسیار سخت و دردسرساز است. دستمال های مخصوص، ژل های پاک کننده و دستکش برای تمیز کردن مناسب آرایش چینی استفاده می شود.

پس از پاک کردن آرایش، استفاده از مرطوب کننده با خاصیت مغذی روی پوست و استفاده از ماسک مراقبت از پوست پس از گذشت یک روز توصیه می شود.

لینک های مرتبط:

درمان منافذ باز پوست به صورت قطعی: خداحافظی با پوست پرتقالی

10 تا از گران قیمت ترین جواهرات جهان

آیا می دانستید لیزر بدن با نور پالسی اثرات با دوام و فوق العاده تری دارد؟

اگر می خواهید جراحی زیبایی غیر تهاجمی انجام دهید بخوانید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 16 =

دکمه بازگشت به بالا