;
مد و زیباییمد روز

استایل تابستانی کاترینا کایف با پیراهن های گلدار

استایل تابستانی کاترینا کایف: کاترینا کایف بارها و بارها با لباس‌های باطراوت با چاپ گل که شادی و انرژی زنانه را بیرون می‌دهد، درخشیده است.  مجموعه لباس های گلدار عاشقانه او الهام بخش خوبی برای زمانی است که می خواهید در تابستان راحت و رویایی جلوه کنید.

مطلب مد و زیبایی زیر را در وب سایت گفتنی دنبال کنید تا از ظاهر گلدار کاترینا کایف به رنگ پاستلی الهام بگیرید.

 

حتما ببین: کراتینه طبیعی مو در خانه: بدون هزینه زیاد با این مواد خانگی موهایتان را کراتینه کنید!

 

استایل تابستانی کاترینا کایف

در حالی که رنگ‌های خنثی و جامد ممکن است جایگاه ویژه‌ای در کمد لباس کاترینا کایف داشته باشند، چیزی در مورد گل‌های تازه برای تابستان‌ها وجود دارد.

1- لباس برند زیمرمن

کاترینا کایف با لباس برند زیمرمن

کایف پس از فصل‌هایی از ظاهر ظریف کلبه‌ای ، در باغی از رنگ‌های آرامش‌بخش با قدرت کامل شکوفا می‌شود. لباس بلند برند زیمرمن این بازیگر دارای یک تاپ کرست متناسب با پانل های شیک، دامن A-line و آستین های کمی پف کرده با جزئیات چین دار بود. پر از انرژی بهاری و حال و هوای تعطیلات، این شماره گل عجیب و غریب مطمئناً میل به سرگردانی را به شما القا می کند. برچسب استرالیایی Zimmermann که به خاطر چاپ های عجیب و غریب خود شناخته می شود، همیشه به خاطر حس ذاتی استعداد مورد احترام بوده است. این برچسب با طیف گسترده ای از گزینه های آماده برای پوشیدن زنانه و دوپامین زا، برای هر کسی که به دنبال مد شیک افسانه ای است پاسخ می دهد. اگر علاقه مند به استقبال از پیچیدگی های شیک با جزئیات چاپی پیچیده هستید، تناسب گل کایف همان چیزی است که باید از آن یادداشت برداری کرد.

2- لباس یاسی برند جوزپه دی مورابیتو

لباس یاسی کاترینا کایف

کاترینا کایف همیشه می‌دانست که چگونه از طرح‌های گلدار بریتانیایی استفاده کند. چه در ست‌های هماهنگ، چه در لباس‌های خط A و چه در لباس‌های رویایی ، این هنرپیشه در ترکیب گل‌ها برای زیباتر شدن ظاهرش ، نمونه‌ای است. به نظر می رسد بازیگری که در حال فیلمبرداری برای Tiger 3 با بازی سلمان خان در ترکیه است، در حال بافتن داستانی عاشقانه با استانبول و رنگ اسطوخودوس است.

او عکس‌هایی از خود را در اینستاگرام منتشر کرد که در آن این لباس‌ اسطوخودوس از شانه جوزپه دی مورابیتو به تن کرده بود. این لباس با یک کرست کلاسیک به سبک ویکتوریایی و یک خط لبه نامتقارن عرضه شد. بدنه ساختار یافته آن که با خط سجاف روان و طرح گل رز زرد تکمیل شده است، ظاهری عاشقانه و بازیگوش را به نمایش می گذارد. این بازیگر برای یک روز معمولی در زیر نور خورشید آرایش مینیمال با لب های برهنه و سایه چشم بژ را انتخاب کرد. او تصمیم گرفت موهایش را با موج های نرم رها کند و بدون اکسسوری ها استفاده کرد تا لباسش خودش صحبت کند.

یک لباس گلدار با رنگ روشن مانند لباس کاترینا کایف یک لباس عالی برای پوشیدن در یک قرار ملاقات آخر هفته با دوستان است. در حالی که نمی‌توانیم منتظر بمانیم تا Tiger 3 روی پرده‌های ما ظاهر شود، لباس‌های این بازیگر در استانبول مطمئناً باعث می‌شود که لباس‌های تابستانی‌مان را به این سبک بپوشیم.

3- لباس گلدار برند دولچه و گابانا

استایل تابستانی کاترینا کایف-پیراهن گلدار دولچه و گابانا 

در حالی که روزها را در خانه سپری می کنید، مطمئناً حسرت قطعات پر جنب و جوش کمدتان را می خورید، و بد نیست هر از چند گاهی برای افزایش روحیه خود لباس های رنگارنگ بپوشید. به عنوان مثال کاترینا کایف را در نظر بگیرید. این ستاره که نزدیک به چهار ماه است که با خواهر ایزابل کایف در قرنطینه به سر می‌برد، هفته گذشته برای جشن تولدش ، یک لباس قرمز جالب انتخاب کرد. در مجموعه ای از عکس های برگشتی که توسط استایلیست او در این هفته به اشتراک گذاشته شد، او را می توان با لباسی گلدار از دولچه و گابانا دید. مدل میدی به سبک کانتری درست در مجموعه لباس‌های روزانه کایف قرار می‌گیرد، که اغلب دارای طرح‌هایی با الهام از سبک و الگوهای زیبا هستند.

4- لباس آبی برند استلا مک کارتنی

استایل تابستانی کاترینا کایف- لباس برند استلا مک کارتنیسادگی اغلب کلید کایف است، و مجموعه گل های سفید و آبی او دقیقاً از این صحبت می کند. این بازیگر یک بلوز گره‌دار به تن داشت که آن را با یک دامن قد وسط ست کرد که دارای خط لبه‌ای ژولیده نامتقارن بود. هر دو دامن و بلوز با طرح گل آبی آسمانی جزئیات داشتند. کایف به جای انتخاب کفش های پاشنه دار یا صندل های درشت برای مهمانی، به سراغ کفش های کتانی سفید رفت .

لینک های مرتبط:

همچنین بخوانید: 10 تا از زیباترین بازیگران زن بالیوود و حقایقی جالب راجع به آن ها

لباس های تابستانی+ راهنمای انتخاب لباس برای فصل گرما

آرایش متناسب با سبک لباس پوشیدن خود را کشف کنید!

فرق آرایش کره ای و غربی: چگونه به سبک کره ای آرایش کنیم؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + ده =

دکمه بازگشت به بالا