;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

درمان گیاهی ریزش مو را با پودر این برگ امتحان کنید

درمان گیاهی ریزش مو: آیا هنگام شانه کردن موهایتان می ریزد؟ اگر بله، پس مشکل ریزش مو دارید. ریزش مو یک مشکل رایج است که ممکن است برای هر کسی اتفاق بیفتد. به دلیل این اتفاق به طور مداوم، پوست سر آسیب می بیند و همچنین از نظر ظاهری زیبا به نظر نمی رسد. اگر به دنبال درمان خانگی برای مقابله با مشکل ریزش مو هستید، برگ مورینگا گزینه خوبی است.

شاید ندانید، اما به گزارش گفتنی درخت مورینگا به عنوان “درخت معجزه” نیز شناخته می شود. این برگ ها سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی هستند که ۷ برابر بیشتر از پرتقال ویتامین C و ۴ برابر بیشتر از شیر کلسیم دارند.

در عین حال، میزان کاروتن 4 برابر بیشتر از هویج است. به همین دلیل است که مورینگا می تواند از جهات مختلف به ریزش و شکستگی موهای شما کمک کند.

چگونه برگ مورینگا ریزش مو را متوقف می کند

درمان گیاهی ریزش مو1

درمان گیاهی ریزش مو: برگ مورینگا یک درمان طبیعی برای ریزش مو است که قرن هاست مورد استفاده قرار می گیرد. برگ ها حاوی ویتامین ها و مواد معدنی ضروری هستند که باعث رشد مو و تقویت فولیکول های مو می شوند.

برگ های مورینگا سرشار از ویتامین A هستند که به تولید سلول کمک می کند و باعث سلامت پوست سر می شود. ( Ref ) آنها همچنین حاوی اسیدهای چرب ضروری هستند که برای رشد موی سالم ضروری هستند. علاوه بر این، این برگ ها سرشار از آنتی اکسیدان ها، امگا 3، اسیدهای چرب، فولات و فیبر هستند که به محافظت از فولیکول های مو در برابر آسیب کمک می کند.

از برگ مورینگا ماسک مو درست کنید

درمان گیاهی ریزش مو: اگر موهای شما به طور مداوم در حال ریزش است، می توان از برگ مورینگا به عنوان ماسک مو استفاده کرد. ماسکش خیلی راحت درست میشه. فقط برگ را آسیاب کنید تا خمیری به دست آید و آن را با روغن نارگیل مخلوط کنید. حالا این ماسک طبیعی را روی موها و پوست سر خود بمالید و بگذارید حدود 3 دقیقه بماند. پس از این کار موها را بشویید.

آب برگ چای مورینگا

درمان گیاهی ریزش مو2- چای مورینگا

درمان گیاهی ریزش مو: آب برگ چای مورینگا نیز یک راه موثر برای جلوگیری از ریزش مو است. برای این کار، برگ های تازه مورینگا را در آب بجوشانید و مخلوط را خنک نگه دارید. ابتدا موها را شامپو بزنید سپس آب چای را روی موهایتان بریزید و پوست سر را ماساژ دهید. قبل از اینکه موهایتان را با آب بشویید، بگذارید ۱۵ دقیقه به همین صورت بماند.

برگ مورینگا یک درمان طبیعی برای ریزش مو است. با استفاده از این سه روش نه تنها می توانید رشد مو را افزایش دهید، بلکه فولیکول های مو را نیز تقویت کنید.

طرز تهیه روغن کنترل ریزش مو

درمان گیاهی ریزش مو3- چای مورینگا

درمان گیاهی ریزش مو: همچنین می توانید با تهیه روغن برگ مورینگا از ریزش مو جلوگیری کنید. برای تهیه روغن، پودر برگ مورینگا را با روغن نارگیل مخلوط کنید. آن را حرارت دهید تا به شکل مایع در بیاید.

حالا روغن ولرم را روی پوست سر بمالید و چند دقیقه ماساژ دهید. بگذارید روغن یک شب روی موها بماند و صبح آن را بشویید. با انجام این کار به مدت چند هفته، ریزش مو متوقف می شود.

همچنین این مطالب مفید هستند:

چرا تینت لب لوازم آرایش همه کاره س و همه باید داشتن باشن؟

ست کردن کت با لباس زیر: یک خانوم خوشتیپ زیر کت چه می پوشه؟

آرایش فرانسوی: اگر می خواهید زیبا و باکلاس باشید این کارها را انجام دهید

ماسک مو با وازلین در منزل که برای تقویت مو عالی است!

ترفند آرایشی برای ابروی کم پشت که شما را جوانتر نشان می دهد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + شش =

دکمه بازگشت به بالا