;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

لخت کردن مو با محصولات طبیعی: چطوری موهایی صاف داشته باشیم؟

لخت کردن مو با محصولات طبیعی: ترکیبات این محصولات طبیعی علاوه بر این که به ما در صاف کردن مو کمک می کند، به آن آبرسانی بیشتری می بخشد و باعث رشد آن می شود.
اکثر خانم ها و آقایان فکر می کنند برای صاف کردن موهای خود باید از مواد شیمیایی و وسایل مضر مانند اتو و سشوار استفاده کنند. چرا به‌جای استفاده از مواد شیمیایی و لوازم حرارتی از مواد طبیعی و خانگی برای صاف کردن مو استفاده نمی‌کنید؟

صاف كردن مو یکی از بهترین راهکارهای ایجاد زیبایی در ظاهر خانم‌ها است. خانم‌ها با روش‌های صافی و احیای مو می‌توانند ظاهری شاداب‌تر، زیباتر و سالم‌تر داشته باشند.

چیزی که بسیاری نمی دانند این است که مطالعات مختلفی در مورد این موضوع وجود دارد که می توان آنها را با درمان هایی ترکیب کرد تا سلامت و زیبایی مو را بهبود بخشد و در عین حال مواد مغذی اضافی به آن بدهد. آماده اید آن ها را امتحان کنید؟ با بخش سلامت وب سایت گفتنی همراه باشید.

حتما ببینید: لباس مناسب زنان چاق: چطوری خوش استایل تر به نظر برسید؟

لخت کردن مو با محصولات طبیعی: چطوری موهایی صاف داشته باشیم؟

مطلب داغ که باید بخوانید: پوست سیب زمینی و کاهش سفیدی مو را حتما امتحان کنید! روشی تضمینی و خانگی

لخت کردن مو با محصولات طبیعی: عسل

فواید عسل در ایجاد زیبایی، سلامت و تقویت بدن معجزه‌آسا است. یکی از بهترین منابعی که برای بهبود هرگونه مشکلی در بدن می‌توان از آن استفاده کرد. عسل است. خواص عسل در از بین بدن بیماری‌های ریوی و گوارشی بدون انکار است. اما در این قسمت از خواص بی‌نظیر عسل می‌توان به ایجاد صافی در موها اشاره کرد. شما با استفاده از ماسک عسل می‌توانید موهای صاف و جذابی داشته باشید که از دیدن آن‌ها لذت ببرید.

عسل به دلیل ترکیبات بی‌نظیر خود نقش آب‌رسانی و تأمین مواد مغذی برای بدن را دارد. انواع ویتامین‌ها، مواد مغذی و طبیعی موجود در عسل برای صاف كردن مو موردنیاز است. استفاده از عسل به‌تنهایی یا در ترکیب با مواد دیگر نقش خارق‌العاده‌ای صافی و احیای موهای ازدست‌رفته دارد.

تخم مرغ و روغن زیتون برای صاف کردن مو

لخت کردن مو با محصولات طبیعی: تخم مرغ و روغن زیتون

لخت کردن مو با محصولات طبیعی: پروتئین موجود در تخم مرغ به لطف ویتامین B12 موجود در آن در بسیاری از درمان های آرایشی برای مراقبت از مو استفاده شده است. ریزش مو را متوقف می کند و به رشد موهای جدید کمک می کند و نتیجه آن رسیدن به موهای فراوان خواهد بود.

در این صورت، آن را با چربی های سالم موجود در روغن زیتون ترکیب می کنیم تا موهایی مغذی، قوی و سالم داشته باشیم. هیچ مدرکی برای حمایت از استفاده از آن به عنوان هشدار وجود ندارد.

همچنین جالب است: ساخت ریمل در منزل: با مواد بسیار ساده ریمل حجم دهنده و تقویتی بسازید

عناصر

2 عدد تخم مرغ.
¼ فنجان روغن زیتون (62.5 میلی لیتر).

چگونه آن را تهیه کنیم؟

تخم مرغ ها را هم زده و با روغن زیتون به شدت مخلوط کنید. پس از تهیه نرم کننده، آن را روی موها بمالید و بگذارید 30 دقیقه بماند. با آب فراوان بشویید و سه بار در هفته از آن استفاده کنید.

حتما ببینید: شخصیت شناسی بر اساس آرایش: نوع آرایش شما شخصیتتان را لو می دهد!

 آب لیمو و شیر نارگیل برای صاف کردن موها

لخت کردن مو با محصولات طبیعی-آب لیمو و شیر نارگیللخت کردن مو با محصولات طبیعی: ترکیب لیمو با شیر نارگیل باعث ایجاد یک نرم کننده طبیعی می شود که علاوه بر درخشندگی، موهای ما را تغذیه می کند.

عناصر

1 عدد لیمو.
½ فنجان شیر نارگیل (125 میلی لیتر).

چگونه آن را تهیه کنیم؟

آب لیمو را بگیرید و با نصف فنجان شیر نارگیل مخلوط کنید. پس از به دست آوردن مخلوط، موها را خیس کرده و با ماساژ ملایم ماساژ دهید.
اجازه دهید 20 دقیقه عمل کند و بشویید. برنامه خود را دو یا سه بار در هفته تکرار کنید.

آرد برنج و تخم مرغ برای صاف کردن مو

لخت کردن مو با محصولات طبیعی: آرد برنج و تخم مرغ

لخت کردن مو با محصولات طبیعی: اعتقاد بر این است که آرد برنج همراه با سفیده تخم مرغ به عنوان یک درمان در برابر چربی اضافی، موخوره یا شکستگی عمل می کند. با این حال، شواهد کافی وجود ندارد که بگوییم این ترکیب به از بین بردن چربی کمک می کند یا این که این ترکیب مو را صاف می کند. اما می تواند در جهت بهبود صافی مو کمک کننده باشد.

عناصر

سفیده تخم مرغ 1 عدد.
5 قاشق غذاخوری آرد برنج (50 گرم).

چگونه آن را تهیه کنیم؟

سفیده تخم مرغ را بزنید و با آرد برنج مخلوط کنید. موها را مرطوب کرده و محصول را تا زمانی که کاملاً پوشانده شود استفاده کنید. چند دقیقه شانه بزنید، آن را با کلاه بپوشانید و بگذارید یک ساعت بماند. با شامپو بشویید و هفته ای دو بار این کار را تکرار کنید.

 نارگیل، بلغور جو دوسر و نشاسته برای صاف کردن مو

عناصر

½ نارگیل تازه
1 قاشق غذاخوری بلغور جو دوسر آسیاب شده (10 گرم).
1 قاشق غذاخوری نشاسته (10 گرم).
½ فنجان شیر (125 میلی لیتر).

چه کاری باید انجام دهید؟

نارگیل تازه را رنده کنید و در مخلوط کن با جو و شیر آسیاب شده مخلوط کنید. آن را از صافی رد کنید و در ظرف مناسبی بگذارید و روی حرارت ملایم حرارت دهید. نشاسته ذرت را در کمی آب رقیق کرده و به مخلوط اضافه کنید. با قاشق چوبی هم بزنید تا حالت کرمی به خود بگیرد. صبر کنید تا خنک شود و آن را با ماساژ ملایم روی موها بمالید. روی آن را با کلاه بپوشانید و بگذارید یک ساعت عمل کند. هفته ای سه بار بشویید و تکرار کنید.

 روغن زیتون با روغن یاسمن برای صاف کردن مو

لخت کردن مو با محصولات طبیعی: روغن زیتون با روغن یاسمن

لخت کردن مو با محصولات طبیعی: روغن های ضروری خشکی و شکستگی را ترمیم می کنند، ریشه ها را تغذیه می کنند و رشته ها را تقویت می کنند.در این درمان ترکیبی، زیتون با کمی گل یاس و نرم کننده، کرم مغذی با بوی مطبوع به دست می آید.

عناصر

3 قاشق غذاخوری روغن زیتون (45 میلی لیتر).
3 کپسول روغن یاس.
2 قاشق غذاخوری نرم کننده بدون آمونیاک (30 میلی لیتر).

چگونه آن را تهیه کنیم؟

همه مواد را در ظرفی ریخته و مخلوط کنید تا کرم یکدستی به دست آید. پس از استفاده از شامپو آن را روی موها پخش کنید و بگذارید 20 دقیقه بماند.
بدون استفاده از خشک کن فوراً بشویید و حالت دهید. هفته ای دوبار استفاده کنید.
آیا آماده اید تا بدون آسیب رساندن به موهای خود ظاهری جدید بسازید؟ اگر چه به دلایل واضح نتایج آن بیشتر از سایر روش های معمولی طول می کشد.

نکات لازم برای لخت کردن مو با محصولات طبیعی:

  • یکی از نکات مهمی که برای صاف كردن مو باید به آن دقت داشته باشید این است که تمیزی موهای خود را در اولویت قرار دهید و ماسک‌های مو را روی موهای تمیز استفاده کنید.
  • برای مراقبت از موهای خود، روتین دقیق داشته باشید و از اسکراب، ماسک و روغن‌های مناسب موهای خود استفاده کنید.
  • استفاده از شامپوهای بدون سولفات به ایجاد سلامت بیشتر موهای شما کمک می‌کنند.
  • با موهای خیس نخوابید و از به‌صورت دائمی از سشوار برای خشک‌کردن مو استفاده نکنید.

این مطالب رو هم ببینید:

 چالش جدید: آزمون بینایی هوش دیداری: تنها 1 درصد می توانند خرگوش گمشده پسر گریان را در عرض 10 ثانیه تشخیص دهند!

چرا زنان مهربان عاشق مردان بدجنس می شوند؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + هشت =

دکمه بازگشت به بالا