;
فرهنگ و هنرهنرمندان

زوج دو رگه سریال زخم کاری با عکس سلفی پربازدید+ بیوگرافی

زوج دو رگه سریال زخم کاری: سلفی جدید نگار نیکدل در کنار مرتضی امینی‌تبار زوج جدید سریال «زخم کاری» که مورد توجه کاربران قرار گرفته است را در فرهنگ و هنر مجله گفتنی ببینید.

نگار نیکدل، بازیگر ۲۶ ساله و مرتضی امینی‌تبار، بازیگر ۲۴ ساله، زوج جدید سریال «زخم کاری» هستند که در فصل دوم این سریال با نقش شیدا و میثم به جلوی دوربین می‌روند.

پیشنهادی: سیلا تورک اوغلو بازیگر نوظهور با زیبایی خیره کننده+ عکس های دیدنی

زوج دورگه زخم کاری

این بازیگران سلفی جدید دونفره‌ای در آینه را منتشر کرده و توجه مخاطبان را جلب کرده‌اند. استایل‌ مشکی میثم و استایل لش شیدا با کت جینش، نظرات متفاوتی را از جانب دنبال‌کنندگان این دو بازیگر به همراه داشته‌است.

جالبه: بازیگر نقش کودکی آخناتون در یوزارسیف، الان چه شکلی شده؟ + عکس

این هم جالبه: بیوگرافی امیر علی نبویان از ادواج تا سرطان همسرش+ عکس

عکس سلفی از زوج دو رگه سریال زخم کاری

زخم کاری

بیوگرافی مرتضی امینی تبار

مرتضی امینی تبار در زخم کاری

مرتضی امینی تبار با اصالتی افغانستانی در 16 مرداد ماه ۱۳۷۸ در قم به دنیا آمد. وی اصالتا افغانستانی است. مرتضی امینی تبار تحصیل کرده‌ی رشته بازیگری است و فعالیت هنری خود را با اجرای تئاتر دانشجویی شروع کرد.

عکس های جذاب زن داداش موهیول+ قلبت ضعیفه نبین!

مرتضی امینی تبار بازیگر افغانستانی

پدر و مادر مرتضی امینی‌تبار ۲۵ سال پیش از افغانستان به ایران مهاجرت کردند. امینی‌تبار در این باره می‌گوید: «من اصلیتی افغانستانی دارم، اما خودم در ایران و در شهر قم به دنیا آمدم. ۱۵ ساله که بودم به عنوان مجری در یک شبکه انگلیسی زبان مشغول شدم و بعد از آن، بازیگری تئاتر را در قم شروع کردم.

جالبه: عکس های داداش واقعی حبیب لیسانسه ها که از خودش جذاب تره+ عکس

بیوگرافی نگار نیکدل

نگار نیکدل در زخم کاری

بیوگرافی نگار نیکدل از بازیگران جوان ایرانی متولد سال ۱۳۷۶ است. او بازیگری را به تازگی با سریال زخم کاری ۲ شروع کرده و به عنوان یک چهره جدید به دنیای بازیگری معرفی شده است.

شروع فعالیت هنری

نگار نیکدل و مادرش
نگار نیکدل و مادرش

مادر او میترا بهرامی گوینده، روانشناس و مجری تلویزیونی است. خانم نیکدل از سن کم به بازیگری علاقه نشان داد و پس اتمام تحصیلات خود در دبیرستان، وارد رشته بیولوژی در دانشگاه شد و مدرک خود را نیز اخذ کرد.

درباره زندگی خصوصی نگار نیکدل اطلاعات زیادی در دسترس نیست. تنها می‌دانیم که او اکنون در کنار پدر و مادرش زندگی می‌کند و مجرد است. این بازیگر جوان بازیگری را از سال ۱۳۹۷، به طور رسمی با فیلم کوتاه رهایی شروع کرد. سپس در سریال رحیل نیز ایفاگر نقشی مکمل بود.

شاید برایتان جالب باشد

مجری مطرح صدا و سیما: روزی 10 خواستگار داشتم! (فیلم)

حقایق زندگی مهران مدیری؛ 20امین مرد قدرتمند جهان!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 15 =

دکمه بازگشت به بالا