;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

اگر پوستی جوان می خواهید، این کارها را قبل از خواب انجام دهید!

مراقبت از پوست قبل از خواب: همه ما قبل از خواب برنامه زیبایی مخصوص به خود را داریم، اما چند کار وجود دارد که همه باید قبل از خواب انجام دهند. در اینجا پنج نکته زیبایی وجود دارد که می تواند روتین شب شما را به حداکثر مطلوبیت خود برساند.

از پاک کردن آرایش گرفته تا کرم دور چشم، ما پنج نکته را در مقاله مد و زیبایی فهرست می کنیم که باعث می شود شادتر از همیشه از خواب بیدار شوید. با مجله گفتنی همراه باشید.

 

حتما ببین: ترفندهای آرایشی بلک پینک: دیگه دوره زمونه آرایش سنگین نیست!

 

مراقبت از پوست قبل از خواب

همه ما می خواهیم جوان بمانیم و پوستی صاف و شفاف مثل آینه داشته باشیم. کم تر کسی می تواند همیشه شاداب باشد.

خواب نامناسب، خیره شدن طولانی مدت به صفحه گوشی و مانیتور، کار زیاد، خوردن غذاهای چرب، شور و شیرین و عدم تحرک و فعالیت ورزشی به مرور از شما فردی خسته و کسل می سازد و شانس جوان ماندن تان کاهش پیدا می کند. با گذر زمان و افزایش سن، شاهد افت صورت و بدن خواهید بود.

اما آیا واقعا چاره ای برای این مشکل وجود ندارد؟ شما با یکسری روتین های روزانه می توانید از چنین سرانجامی جلوگیری کنید. مراقبت از پوست قبل از خواب، چنان چه مثل عادتی خوب تبدیل شود شما را از جرگه افراد خموده که بالاتر از سنشان نشان می دهد، جدا خواهد کرد.

سعی کنید روزانه حتی اگر خیلی پر مشغله هستید حدود بیست دقیقه فعالیت ورزشی داشته باشید. پیاده روی یا حرکات کششی و یا هر نوع ورزش دیگر سبکی که با آن راحت هستید، معجزه می کند، بخش زیادی از نمک و چربی مواد غذایی در اثر کم فعالیتی، در درون بدن احتباس پیدا می کند و این چهره تان را پف آلود و خسته نشان می دهد.

همچنین بخوانید: بهترین رنگ های مو برای رنگ پوست بانوان ایرانی چیست؟

ورزش با به جریان انداختن خون در رگ های بدن و تنظیم تنفس، این انرژی ها و سموم مضر را دفع می کند. پس هیچ بهانه ای برای کم تحرکی نیاورید! اگر به دنبال شادابی و جوانی هستید، با خوردن به اندازه و بیست دقیقه فعالیت ورزشی سبک می توانید صورت سرحال و زیبایی داشته باشید.

بعد از رژیم غذایی و ورزش، با مراقبت از پوست قبل از خواب همه چیز تکمیل می شود. در واقع این بخش خیلی مهم است. با رعایت این 5 نکته، روز بعد وقتی می خواهید به سرکار یا دانشگاه بروید صورتتان سرحال و زیبا به نظر می رسد!

مراقبت از پوست قبل از خواب

1. آرایشتان را پاک کنید

مراقبت از پوست قبل از خواب- پاک کردن آرایش

مهم نیست چقدر خسته هستید، پاک کردن آرایش در شب برای جلوگیری از مشکلات پوستی ضروری است. دلیل این امر این است که وقتی می‌خوابیم، پوست برای ترمیم خود کار می‌کند. خوابیدن با آرایش مانند دعوت به مشکلات پوستی مانند جوش است.

خیلی جالبه: آزمون شناسایی هنرمند فیک کدومه؟فقط قهارترین ها موفق می شوند!

2. دست های خود را با کرم دست چرب کنید

مراقبت از پوست قبل از خواب- کرم زدن به دست

در فصل زمستان، مراقبت از دست ها برای جلوگیری از خشکی و ترک خوردن پوست بسیار مهم است. عصرها دستان خود را با صابون و آب گرم بشویید، با یک حوله نرم خشک کنید و از کرم دستی استفاده کنید که خیلی چرب نباشد – با دست های فوق العاده صاف از خواب بیدار خواهید شد.

3. پوست را با تونر تمیز کنید

تونر پوست برای جوانسازی پوست

تونر هم به بازگرداندن تعادل PH پوست کمک می کند و هم در برابر باکتری ها مقاوم تر می شود و هم پوست را عمیقا تمیز می کند. مقداری تونر را روی یک پد پنبه ای بمالید و به آرامی روی صورت و گردن بکشید.

4. از کرم دور چشم استفاده کنید

کرم دور چشم قبل از خواب

مراقبت از پوست قبل از خواب: استفاده از کرم دور چشم را قبل از خواب به عادت تبدیل کنید. یک کرم دور چشم خوب پوست حساس دور چشم را مرطوب می‌کند و همچنین می‌تواند خطوط و چین و چروک را کاهش دهد. برای بهترین نتیجه، از کرم دور چشمی استفاده کنید که حاوی موادی مانند آنتی اکسیدان، کافئین و پپتید باشد.

5. موهای خود را بالا بیاورید

بستن موها قبل از خواب

مراقبت از پوست قبل از خواب: در نهایت، مطمئن شوید که همیشه موهای خود را قبل از خواب بالا ببرید. هنگامی که موهای خود را به صورت گره ای روی سر خود قرار می دهید، از موهای خود محافظت می کنید و همچنین گره هایی را که در صبح به سختی باز می شوند کاهش می دهید. یکی دیگر از دلایل خوب برای بلند کردن موهایتان این است که روغن های طبیعی مو می توانند باعث آکنه شوند، بنابراین برای پوست شما نیز خوب است که هنگام خواب آن را از صورت خود دور نگه دارد.

لینک های مرتبط:

مطلب مفید و پرطرفدار: زیبایی بدون آرایش: حیله هایی که باعث می شود بدون آرایش به نظر برسید!

بخوانید: سوال هوش دختر پولدار: کدامشان ثروتمند است؟

اگر پوستی جوان می خواهید، این کارها را قبل از خواب انجام دهید!

ترفندهای مهم برای پوشاندن چروک با آرایش: کرم پودر نزنید!

برای ترمیم ناخن آسیب دیده بعد از برداشتن کاشت چه باید کرد؟

5 راه حل برای جلوگیری از نازک شدن موهای ابرو و پرپشت شدن ابروها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 15 =

دکمه بازگشت به بالا