;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

5 راه حل برای جلوگیری از نازک شدن موهای ابرو و پرپشت شدن ابروها

 پرپشت شدن ابروها: اگر اقداماتی را برای به حداقل رساندن آسیب و کمک به رشد مجدد انجام ندهید، نازک شدن موهای ابرو می تواند بدتر شود.

همه خانم ها دوست دارند که ابروهایی زیبا و پر پشت داشته باشند. به مرور زمان اکثر زنان دچار ریزش ابرو و نازک شدن موهای آن می شوند و این روند وقتی ادامه دار می شود حجم ابرو خیلی کم می شود.

 

بسیاری بلافاصله شروع به آرایش مداوم ابروها می کنند که این خود باعث از دست رفتن بیشتر ابرو می شود. بعضی از زنان نیز تصمیم به کارهایی چون میکروبلیدینگ و کاشت ابرو می کنند.

 

اما اگر دوست دارید ابروهای خود را ترمیم کنید و به صورت طبیعی پرپشت شدن ابروها را تجربه کنید، راهکارهای امروز بخش مد و زیبایی گفتنی را از دست ندهید.

حتما ببین: ترفندهای آرایشی بلک پینک: دیگه دوره زمونه آرایش سنگین نیست!

5 راه حل برای جلوگیری از نازک شدن موهای ابرو و پرپشت شدن ابروها

 پرپشت شدن ابروها و جلوگیری از نازک شدن موی ابرو

 پرپشت شدن ابروها: در حالی که بیشتر در مورد ریزش مو صحبت می شود، ما اغلب از ریزش موی ابرو غافل می شویم مگر این که حجم آنها خیلی کم شود.

ابرو یکی از مهم ترین ویژگی های صورت است. ابروهای خوش فرم و حجیم می توانند فوراً ظاهر شما را زیبا کنند. اگر نازک شدن ابروها را تجربه می کنید، باید برخی از راه حل های موثر برای پرپشت شدن ابروها را امتحان کنید.

شما همیشه می توانید موها را دوباره رشد دهید اما این یک فرآیند زمان بر است. مطمئن شوید که نکات را به طور منظم دنبال می کنید تا نتایج قابل مشاهده را ببینید.

حتما ببینید: استاندارد های زیبایی کره جنوبی: غوغای طبیعی بودن در جهان!

دلایل کم پشت شدن موهای ابرو

اکثر مردم از دلایل نازک شدن ابروها بی اطلاع هستند. دلایل جزئی نازک شدن موها شامل رژیم غذایی نامناسب، شوره سر ابرو و استرس است. با این حال، ریزش بیش از حد مو در ابروها می تواند به دلیل افزایش سن، بارداری، کمبود مواد مغذی، استرس مزمن و آلوپسی باشد.

در اصطلاح پزشکی، ریزش حاد موی ابرو به عنوان ماداروز ابرو و هیپوتریکوز ابرو نامیده می شود. این می تواند در یک یا هر دو ابرو ایجاد شود. اما فقط تعداد کمی از افراد این بیماری را دارند.

چگونه از نازک شدن موهای ابرو جلوگیری کنیم

شما می توانید برای بسیاری از مشکلات روزمره از جمله ریزش موی ابرو، درمان های طبیعی پیدا کنید. در اینجا چند راه حل طبیعی وجود دارد که می توانید برای  پرپشت شدن ابروها در نظر بگیرید.

همچنین بخوانید: درست کردن رنگ ابرو در منزل با قهوه و کاکائو

5 راه حل برای پرپشت شدن ابروها:

 ژل آلوئه ورا

 ژل آلوئه ورا و  پرپشت شدن ابروها

 پرپشت شدن ابروها: آسان ترین و موثرترین راه حل برای ریزش مو ژل آلوئه ورا است. این ژل خنک کننده برای رشد مجدد مو بهترین است زیرا ریشه ها را تغذیه می کند و فولیکول های جدید مو را تقویت می کند.

کافی است مقداری ژل آلوئه ورا تازه استخراج کنید و روزانه آن را روی ابروهای خود بمالید. بگذارید یک شب بماند و صبح روز بعد آن را بشویید. همچنین می توانید ژل آلوئه ورا را دو بار یا چند بار در روز استفاده کنید.

 آب پیاز

آب پیاز موفقیتی برای کاهش ریزش مو و افزایش سریعتر رشد مو است. می توانید مقداری آب پیاز را بیرون بیاورید و روی ابروهای خود ماساژ دهید یا یک پیاز را مستقیماً روی ابروها بمالید. برای بهره مندی از مزایای آن، ابروهای خود را با آب نشویید. پیشنهاد می کنیم قبل از رفتن به رختخواب آب پیاز را بمالید تا در طول شب برای جوانسازی بماند.

همچنین بخوانید: نحوه آرایش ابرو: چگونه با آرایش ظاهری طبیعی و پر به ابرو بدهیم؟

 روغن کرچک

 پرپشت شدن ابروها: حتما نام روغن کرچک برای ریزش مو را شنیده اید. به طور مشابه، می تواند به نازک شدن موهای ابرو نیز کمک کند. روغن کرچک دارای مواد مغذی خاصی است که عفونت و التهاب را کاهش می دهد که ممکن است باعث ریزش مو شود. ماساژ روزانه ابرو با روغن کرچک می تواند حجم و ضخامت مو را افزایش دهد. از آنجایی که روغن کرچک در مقایسه با سایر روغن ها چسبنده تر است، یک یا دو قطره روغن کرچک برای استفاده کافی است. روغن کرچک را قبل از رفتن به رختخواب روی ابروها بمالید و بگذارید تا عمق پوست برود. صبح ابروهای خود را بشویید و این کار را روزانه انجام دهید.

 روغن نارگیل و آب لیمو

 پرپشت شدن ابروها: در حالی که روغن نارگیل مغذی و مرطوب کننده است، آب لیمو یک لایه بردار عالی است. ترکیبی از این دو در کمک به رشد مجدد فولیکول های مو معجزه می کند. به سادگی روغن نارگیل و آب لیمو را در قسمت های مساوی مخلوط کنید و مخلوط را روی ابروهای خود بمالید.

توجه : آب لیمو ممکن است کمی باعث خارش پوستی شود اگر حساسیت دارید حتما در مصرف آن احتیاط کنید.

در صورت نازک شدن یا ریزش موهای ابرو، استفاده از محصولات ابرو را متوقف یا محدود کنید. گاهی اوقات استفاده از محصولات بی کیفیت دلیل ریزش مو است. به طور مشابه، از موچین برای فرم دادن به ابروهای خود اجتناب کنید زیرا باعث اصطکاک می شود و ممکن است به فولیکول های مو آسیب برساند.

لینک های مرتبط:

بهترین روش ها برای ساخت ابروی پهن و پرپشت: از لمینت تا کاشت

بهترین فرم ابروی مناسب: چه ابرویی بهم میاد؟

نکات آرایشی برای مردان: مردان هم می توانند آرایش کنند!

چه کار کنیم تا 10 سال جوان تر از سنمان به نظر برسیم؟

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 14 =

دکمه بازگشت به بالا