;
مد و زیباییآرایش و زیبایی

هر آنچه باید در مورد اکستنشن مژه بدانید

اکستنشن مژه جلوه ای خیره کننده به چشم ها می دهد که از زدن بیش از اندازه ریمل های حجم دهنده و بلندکننده بی نیازتان می کند.

اکستنشن مژه جادویی است. آنها درد ایجاد نمی کنند و بلافاصله خطوط چشم را برجسته می کنند. به همین ترتیب، باعث جلا، بلندی و پرکردن قوس پلک می‌شوند. استفاده از آن یکی از تکنیک های زیباسازی مورد علاقه خانم ها است، زیرا راحت، سبک و استفاده از آن آسان است.

 

مفید و موثر: رفع سیاهی آرنج، زانو و زیر بغل با این مواد خانگی در طب سنتی معجزه می کند!

 

برخلاف فرهای کاذب – که فقط یک روز دوام می‌آورند – شما هزینه درمانی را می‌پردازید که حداقل یک ماه طول می‌کشد و مرتب و زیبا می ماند.

در این بخش از مد و زیبایی به نحوه استفاده از اکستنشن مژه، مزایا و معایب آن و هر آن چه که پیش از انجام آن ضروری است بدانید اشاره می کنیم. پس حتما مطلب را تا آخر در گفتنی بخوانید.

 

حتما ببین: ترفندهای آرایشی بلک پینک: دیگه دوره زمونه آرایش سنگین نیست!

اکستنشن مژه چیست؟

اکستنشن مژه

مژه ها از چشم در برابر عوامل خارجی که بینایی را مختل می کنند، آسیب می رسانند یا عفونت ایجاد می کنند، محافظت می کند. اما آکادمی چشم پزشکی آمریکا توضیح می دهد که اینها رشد می کنند و می ریزند و جایگزینی آنها در 6 تا 10 هفته اتفاق می افتد.

برخی از افراد موهای زیادی روی پلک بالایی ندارند. بنابراین، آنها به اکستنشن متوسل می شوند. هدف این اقدام آرایشی افزایش کمیت، طول، انحنا و ضخامت مژه ها می باشد. بر خلاف مژه مصنوعی، اکستنشن ها نیمه دائمی هستند.

همچنین بخوانید: خطرات ماسک تخم مرغ چیست؟

مزایا و معایب

طراحی اکستنشن مژه برای هر بیمار با توجه به عواملی مانند مدل پلک، نحوه طرح چشم و میزان مژه های طبیعی متفاوت است. این اقدام دارای مزایایی از جمله موارد زیر است:

  • جوان سازی ظاهر
  • آرایش چشم اختیاری
  • از بین بردن ظاهر خسته در کانتور
  • حجم و تراکم در پلک های کم پشت و نازک
  • حداقل مراقبت ویژه، مثلاً شانه زدن نرم در این موها

در مورد جنبه های منفی، پلک های شما ممکن است سنگین شود یا کمی درد داشته باشند. غفلت یا خیس شدن آنها در 2 روز اول خطر ابتلا به درماتیت آلرژیک، کراتوکونژونکتیویت ، گل‌زدگی و قرمزی را افزایش می‌دهد. بلفاریت یکی دیگر از خطرات این تکنیک است.

همچنین بخوانید:5 نکته مهم برای افزایش ماندگاری رنگ مو

ملاحظاتی برای نصب بی نقص اکستنشن

سه نکته اساسی وجود دارد که نتایج خوب را در نصب تب ها مشخص می کند. اولین مورد مربوط به انتخاب مرکز زیبایی و حرفه ای است. صورت خود را در دستان افراد بی تجربه قرار ندهید. هم یک سالن و هم یک تکنسین معتبر را انتخاب کنید، زیرا احتمال آسیب دیدن مژه های طبیعی خود را کاهش می‌دهید.

دوم، از آنها بخواهید توضیح دهند که از چه چسبی استفاده خواهند کرد. پوست پلک ها در برابر مواد حاوی مواد نگهدارنده و حلال بسیار آسیب پذیر است. بررسی کنید که چسب ضد حساسیت و درجه پزشکی باشد. استفاده از سیانواکریلات رایج است.

در نهایت، تکنیک موفقیت کار را مشخص می کند. نه چسب و نه زبانه مستقیماً روی پوست نمی رود، زیرا می تواند باعث آسیب شود. چسب کمی استفاده می شود تا توده تشکیل نشود. به همین ترتیب، متخصص تراکم لبه ها را توصیه می کند، زیرا تصور این است که آنها سنگین نیستند تا بدون آسیب به ماهیچه های پلک، افراد پلک بزنند.

اکستنشن مژه چگونه انجام می شود؟

این روش شامل دقت بالایی است، بنابراین بسته به تعداد مژه ها، انحنا و ضخامت مورد نظر شما بین 40 دقیقه تا یک ساعت و نیم طول می کشد. در این مدت شما دراز کشیده و چشمان خود را بسته نگه دارید تا از تماس چسب یا بخارات با چشم جلوگیری کنید. موچین مخصوص مورد نیاز است.

مرحله 1. از بینایی محافظت کنید

با چسب مخصوص یا پد، پلک های پایینی را می پوشانند تا مژه ها چسب نگیرند. علاوه بر این، این ظروف به عنوان کفی عمل می کنند که موهای بالایی روی آن قرار می گیرند. بنابراین، شما به وضوح می بینید که برنامه های افزودنی به کجا می روند.

مرحله 2. سطح را تمیز کنید

پلک و مژه ها باید عاری از چربی و کثیفی باشد زیرا چسبندگی آن مشکل است.

مرحله 3. چسب را خالی کنید

حالا وقت آن است که چند قطره چسب را روی یک سطح صاف فشار دهید. به عنوان مرجع برای میزان چسب، اندازه یک سکه پیشنهاد می شود.

مرحله 4. زبانه را جدا کرده و بچسبانید

در این مرحله، زبانه ای که می خواهید بلندتر کنید قرار گرفته و از بقیه جدا می شود. این یک مرحله کلیدی است، زیرا چسب اعمال شده به سرعت خشک می شود. با یک نقطه چسب، اکستنشن به فاصله 1 میلی متر از خط مو نصب می شود. برای تضمین اطمینان، چند ثانیه فشار داده می شود.

مرحله 5. زاویه را انتخاب کنید

همه مژه ها متفاوت هستند، بنابراین توصیه می شود به آنها انحنای مشابه با موهای اصلی بدهید تا بیشتر دوام بیاورد.

مرحله 6. اکستنشن را برس بزنید

اکستنشن مژه_ برس زدن مژه ها

پس از کار کردن هر دو چشم و چند ثانیه صبر کردن، اکستنشن ها را با دقت بر روی مژه های طبیعی برس بزنید.

مراقبت در 48 ساعت اول برای طولانی کردن مدت اکستنشن مژه کلیدی است

نکاتی برای جلوگیری از از دست دادن نصب اکستنشن مژه

یکی از نگرانی های رایج این است که بدانیم آیا اکستنشن ها به خود حاشیه های مژه آسیب می رسانند یا خیر. این پاسخ به تکنیک آرایشگر بستگی دارد. تا زمانی که این کار را به درستی انجام دهید، روی فولیکول تأثیر نمی گذارد. اگر از عینک استفاده می کنید، در مورد طول اکستنشن با متخصص به توافق برسید تا به لنز ساییده نشود.

48 ساعت اول آن ها را خیس نکنید، از کرم های دور چشم استفاده نکنید ، خیلی کمتر از سایه، مژه یا خط چشم استفاده کنید. از مالیدن ناحیه دور چشم، خوابیدن روی شکم و استفاده از پاک کننده های آرایشی آبی خودداری کنید. پس از این مدت، به روال عادی خود بازگردید.

لینک های مرتبط:

نحوه آرایش ابرو: چگونه با آرایش ظاهری طبیعی و پر به ابرو بدهیم؟

آموزش آرایش آنجلینا جولی: مثل او میکاپ طبیعی داشته باشید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + هشت =

دکمه بازگشت به بالا