;
سرگرمی

شکل ناخن های شما شبیه کدامیکی است؟ | خود را بهتر بشناسید!

تست شخصیت شناسی براساس شکل ناخن: شما با کمک این تست خواهید توانست تا خود را بهتر بشناسید. اینکه اساساً چگونه فردی هستید!؟ پس این تست شخصیت شناسی را از دست ندهید و با مجله گفتنی همراه شوید.کافی است به شکل ناخن انگشت خود نگاهی بیندازید و آن را با ناخنی که شبیه ناخن های موجود در تصویر است، بررسی کنید. ما مطمئن هستیم که از آنچه خواهید خواند شگفت زده می شوید.

تست شخصیت شناسی براساس شکل ناخن

این تست شخصیت شناسی معتقد است که برخی چیزها در افراد مختلف منحصر به فرد هستند. اما برخی چیزها اگر چه منحصر به فرد نیستند، اما در شکل ها و اندازه های مختلف در میان انسان ها موجود هستند. همه چیزهایی که در این چالش می آید را بخوانید و هیجان زده شوید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که انگشت خود را بررسی کنید و آن را با یکی از آنهایی که در تست شخصیت شناسی براساس شکل ناخن ظاهر می شود مطابقت دهید.

از دست ندهید: کلیپ بازگشت به هند که بازدید میلیونی پیدا کرده+ ویدیو

تست شخصیت شناسی براساس شکل ناخن

در این یادداشت که مجله گفتنی برای شما آماده کرده است، تصویری از چندین ناخن انگشت را مشاهده می کنید و تنها کافی است به انگشت خود نگاه کنید تا آن را با یکی از انگشتان تصویر مرتبط کنید. پس از این کار به سراغ پاسخ ها بروید.

شکل ناخن شماره 1

تست شخصیت شناسی براساس شکل ناخن1

 

اگر شکل ناخن شما در تست شخصیت براساس شکل ناخن به این شکل باشد باید بگوئیم که به صورت کلی شما فردی آرام، عمل گرا، متعادل و مستقل با ذهنیت عالی هستید. افرادی با این شکل ناخن، قابل اعتماد هستند و نسبت به گفتار و کردار خود احساس مسئولیت زیادی دارند. چنین افرادی معمولاً مدیر متولد می شوند.

شکل ناخن شماره 2 در تست شخصیت شناسی براساس شکل ناخن

تست شخصیت شناسی براساس شکل ناخن2

 

از ویژگی های اصلی افراد دارای این شکل ناخن: تیزبینی، انعطاف پذیری، مدبر و مدبر بودن است. این افراد بسیار سریع ناراحت و عصبانی می شوند.افراد با چنین ناخن هایی معمولاً حریص و پرخاشگر و همچنین تا اندازه ای حسود هستند.

شکل ناخن شماره 3

تست شخصیت شناسی براساس شکل ناخن3

 

شکل ناخن شماره 4 در تست شخصیت شناسی براساس شکل ناخن

تست شخصیت شناسی براساس شکل ناخن4

این افراد گرم مزاج و بی حوصله و تا اندازه ای سریع هستند. هر چه ناخن‌ها کوتاه‌تر باشد، فرد نسبت به خود و دیگران خواستارتر است. آنها همیشه برای یافتن راه خود تلاش می کنند و کمال گرایان اصلاح ناپذیری هستند.

شکل ناخن شماره 5

تست شخصیت شناسی براساس شکل ناخن5

 

روح های شکننده، لطیف و عاشقانه با آرمان های بزرگ از ویژگی های افراد دارای این شکل ناخن است. آنها دوست دارند برای دیگران احساس مفید بودن کنند، آنها بسیار احساساتی هستند و به راحتی توهین می شوند.

شکل ناخن شماره 6 در تست شخصیت شناسی براساس شکل ناخن

تست شخصیت شناسی براساس شکل ناخن6

 

هنرمندانی با شخصیت ظریف و تغییرات خلقی دائمی و همیشه در آستانه فروپاشی عصبی هستند. آنها می خواهند شناخته شوند و مشهور شوند. این افراد از باخت متنفرند.

جذاب و خواندنی: داستان ضرب المثل آتش بیــــار معرکـــــه،حکایتی بسیار شنیدنی

نظر شما در مورد تست شخصیت شناسی براساس شکل ناخن چیست؟ آیا انتظارات شما را برآورده کرد؟ خوب، اگر توانستید بیشتر در مورد خودتان و نحوه وجود یا تفکرتان بدانید، به شما تبریک می‌گوییم.

امیدوارم از تست شخصیت شناسی براساس شکل ناخن استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش  سرگرمی مجله گفتنی مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند.

شخصیت چیست؟

شخصیت مجموعه ای از نگرش ها و رفتارهایی است که هر فردی به گونه ای متفاوت از خود بروز می دهد. به اندازه افراد در زندگی شخصیت های مختلف وجود دارد. هیچ کس از نظر شخصیتی شبیه هم نیست. همانطور که اثر انگشت هر فرد متفاوت است، شخصیت ها نیز متفاوت هستند. بسط های فرعی زیادی در شخصیت وجود دارد. هیچ تعریف واحدی وجود ندارد. اما ساختاری است که انسان را به عنوان یک موجود مشخص می کند.

عوامل موثر بر رشد شخصیت کدامند؟

1- عوامل ارثی: مطالعاتی که برای تعیین نقش ویژگی های شخصیتی در شکل گیری انجام شده است، زمینه ای را به نام ژنتیک رفتاری آشکار کرده است. این رشته مطالعاتی سعی دارد مشخص کند که ویژگی های شخصیتی تا چه حد می تواند ارثی باشد. به عبارت دیگر، سعی می کند کشف کند که چه مقدار از ویژگی های شخصیتی ما توسط انتقال ژنتیکی از اجداد ما تعیین می شود.

2- عوامل محیطی: شامل کلیه عوامل غیر ژنتیکی مؤثر بر رفتار می شود. اینها؛ تجارب یادگیری، ویژگی های خانواده و خانواده و ویژگی های فرهنگی که در آن زندگی می کنند.

اهمیت تست شخصیت شناسی؟

آزمون‌های شخصیتی با هدف ارزیابی ویژگی‌های شخصیتی افراد انجام می‌شوند. این تست ها اساساً به دو آزمون شخصیت تصویری و عینی تقسیم می‌شوند.آزمون‌های شخصیت عینی، آزمون‌هایی هستند که در آن مطالب ساختاریافته ارائه می‌شود و یک روش نمره‌گذاری و تفسیر استاندارد وجود دارد. در این مرحله اکثر تست های کاغذی مدادی مربوط به شخصیت در گروه تست های عینی قرار می گیرند.

از سوی دیگر، آزمون‌های تصویری، انگیزه‌های اصلی و الگوهای شخصیتی افراد را در برابر یک ماده آزمایشی بدون ساختار ارزیابی می‌کنند. تست های شخصیت شناسی تصویری که اطلاعات بسیار دقیقی در مورد پویایی های شخصی افراد ارائه می دهند، به اندازه آزمون های عینی از روش نمره گذاری و تفسیر استاندارد برخوردار نیستند، بنابراین بیشتر تحت تاثیر دانش و تجربه پزشک بالینی قرار می گیرند. تست های شخصیت علاوه بر اینکه به عنوان تست های عینی و تصویری طبقه بندی می شوند، بر اساس هدف استفاده نیز متفاوت هستند.

چیستی تست های شخصیت شناسی و اعتبار آنها

احتمالاً هر روزه شما با چنین تست هایی روبرو می شوید. تست های تصویری که ادعا می کنند می توانند زوایای پنها شخصیتی شما را منعکس کنند. جدا از درستی یا نادرستی کامل این تست ها، به نظر می رسد که نفس وجود این تست ها می تواننند به ما کمک زیادی کنند. این تست ها امروز بیشتر جنبه تفریح و سرگرمی پیدا کرده اند و همین مسئله کافی است. دغدغه های زندگی جدید در حال فرسوده کردن ماست و بی توجهی ما هر چند اندک به آنها می تواند، خوشی را برای ما به ارمغان آورد.

البته ناگفته نماند که روانشناسان دریافته اند که آدمی ممکن است در قبال بعضی از موقعیت واکنشی متفاوت و یا مشابه از خود نشان دهد. همین مسئله سبب شکل گیری یک معیار شناختی برای آنان شده است. برخی از تصاویر شخصیت شناسی در همین جهت شکل گرفته اند و نتایج آنها تا اندازه ای قابل اتکا است.

انتخاب افراد برای پذیرفتن یک چیز، اولین تصور و دید از یک پدیده و شی، همه و همه مربوط به ضمیر ناخودآگاه انسان می باشد. ضمیر ناخودآگاه آدمی نقش جدی در رفتارها و انتخاب های آدمی دارد. براساس همین موضوع، انسان در شرایط مختلف رفتارهای خاصی از خود بروز می دهد. شاید تست های شخصیت شناسی زمینه خوبی را ایجاد کرده اند که ضمیر ناخودآگاه آدمی بیشتر شناسایی شود. تست های شخصیت شناسی تصویری براساس چنین رویکردی ایجاد شده اند و تلاش دارند ما را بیشتر با خودمان آشنا سازند.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

بازی های فکری،هوش هیجانی را در ما پرورش می‌دهد

از دیگر مزایای بازی فکری پرورش هوش هیجانی و تقویت آن می باشد. هوش هیجانی به مجموعه‌ای از مهارت‌ها و صلاحیت‌های اجتماعی می‌گویند که بر توانایی‌های ما برای درک و تشخیص و مدریت هیجان، حل مسائل تاثیر می‌گذارد و کمک می‌کند تا بتوانیم با چالش‌ها، نیازها و فشارهای زندگی سازگار شویم.

به این هوش EQ می‌گویند.  که با ضریب هوشی یا همان IQ فرق میکند. همه فکر می‌کنند که ضریب هوشی از اهمیت بیشتری برخوردار است و همان است که تایین می‌کند چه کسی در زندگی موفق باشد و چه کسی نباشد! اما تحقیقات چیز دیگری نشان می‌دهد! هوش هیجانی در میزان موفقیت ما تاثیر بیشتری دارد.

بازی های فکری باعث بهبود عملکرد مغز می‌شود

در بازی‌های فکری، باید دائما همه چیز را در نظر بگیریم و به آنها فکر کنیم. رفتار رقبا، شرایطی که در آن گیر افتاده‌ایم، تصمیماتی که باید در مقابل رفتار طرف مقابل بگیریم و حتی، شرایطی که ممکن است بعد از هر انتخاب برایمان رخ بدهد. این یعنی، استفاده کامل از سلول‌های مغزی.

بهتر است بدانید که هر چقدر بیشتر به سلول‌های مغزتان استراحت بدهید، آنها را تنبل‌تر می‌کنید. وقتی از آنها استفاده نشود، می‌میرند و این باعث می‌شود تا در معرض کندی ذهن یا آلزایمر قرار بگیریم.

اگر روال زندگی شما یک چیز روتین شده است و در طول روز، کاری ندارید که بخواهید برای انجامش، به مغزتان فشار بیاورید، باید به فکر یک جایگزین خوب باشید. چه چیزی بهتر از  بازی فکری! با انجام بازی‌های فکری می‌توانید مغزتان را در بهترین وضعیت ممکن حفظ کنید. به ذهن ورزش بدهید و حالا حالاها، آن را جوان نگه‌دارید.

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله گفتنی تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

برایتان جالب خواهد بود

آزمون شناسایی نوزاد گنگستر: اگر تیزی بگو کدوم یکی نوزاد گنگستر شهر است؟!

در کمتر از 8 ثانیه با یافتن تصویر متفاوت تیز بودن چشمات رو امتحان کن

تست شخصیت: از کدام صخره می پرید؟ انتخاب شما نشان می دهد که آیا شما بی خیال هستید یا جدی!

آزمون تشخیص همسر واقعی از ربات ها: همسر واقعی مرد را در میان ربات ها شناسایی کنید!

بگین چی جوری دستتون رو مشت می کنید، تا بگم چه شخصیتی دارید!؟

زیباترین افسانه ایران: داستان مرد عامل خوشبختی است یا زن؟

کدوم یکی از افراد در تصویر یک کودک ربا می باشند؟میتونی در 7 ثانیه بگی؟

اگه 3 تا تفاوت رو بین تصویر بز بامزه چپ و راست پیدا کنی، آخر تیزبینایی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 7 =

دکمه بازگشت به بالا