;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

آرایش ساده صورت 1402: با این ترفندها خودتان آرایشگر حرفه ای صورتتان می شوید

آرایش ساده صورت 1402:

قبل از مدل آرایش حتما از یک کرم مرطوب کننده مناسب پوست خود استفاده کنید زیرا برای پوست بسیار نقش حیاتی دارد و به جوان ماندن پوست کمک می کند تا هم پوست خود را نرم و لطیف کنید هم اینکه باعث می شود زمانی که مواد آرایشی روی پوست زده می شود به داخل منافذ پوست نفوذ نکند و باعث جوش نشود با این کار از پوست خود در مقابل کرم های مختلف آرایشی و کانسیلرها و پودرهای آرایشی تا حدودی محافظت می کنید.

استفاده از یک مرطوب کننده مناسب از خشکی پوست جلوگیری می کند و یکی از حیاتی ترین وسایل آرایشی که حتما باید جلوی میز آرایش شما باشد کرم مرطوب کننده است از کرم مرطوب کننده حتما بعد از حمام و قبل از آرایش استفاده کنید کمک می کند آرایش شما دوام بیشتری داشته باشد

همان طور که می دانید ارتباط با افراد از طریق چشم ها صورت می گیرد پس زیبایی و گیرایی در ایجاد ارتباط درست موثر است و مژه ها نقش بسیار مهمی در زیبایی چشم افراد دارند مژه ها در ارتباط با نور خورشید معمولا کم رنگ تر می شوند و این کم رنگی بیشتر در ناحیه نوک مژه هاست که با ریمل زدن و مشکی کردن مژه ها زیبایی چشم ها دو چندان می شود اما باید مواظب باشید در مصرف آن زیاده روی نکنید تا مژه های به هم چسبیده و نازیبایی نداشته باشید.

البته باید دقت کنید که اگر در زمان استفاده از ریمل دچار خارش و قرمزی می شوید ممکن است به این محصول یا این برند حساسیت داشته باشید و سلامت چشمهای شما بالاترین و مهمترین زیبایی هستند و حتما مصرف آن را قطع کنید.

اگر مژه هایی صاف و بی حالت دارید حتما از فرمژه استفاده کنید زیرا چشمها را درشت تر و زیباتر می کند و شما را زیرک تر نشان می دهد و سپس از ریمل استفاده کنید البته می توانید گاهی فرمژه را به تنهایی استفاده کنید و هر روز ریمل و خط چشم را استفاده نکنید تا روزنه ها بسته نشود و باعث ریزش مژه نگردد و هیچگاه بعد از زدن ریمل از فرمژه استفاده نکنید.

اصول آرایش لب

آرایش ساده صورت 1402 عکس1

آرایش ساده صورت 1402: لبها در زیبایی صورت بسیار موثر هستند با کمی دقت می توانیم لبهای زیبا و طبیعی داشته باشیم قبل از این که رژ را بزنید می توانید روی لب کمی کرم پودر بزنید تا دوام رژ را بیشتر کند از خط لب همرنگ رژ استفاده کنید برای دور لب تا حجم مناسبی به لب دهد و هنگام استفاده از رژ بیرون نزند و مثل یک قاب عمل کند و از خط لب های نرم استفاده کنید تا به پوست لب آسیب نزنند.

استفاده از رنگ رژلب کاملا سلیقه ای است اما باید به نکاتی توجه کنید مثلا این که رنگ رژ با آرایشتان تناسب داشته باشد یا اینکه به پوست صورتتان بیاید و اینکه رژلب را با خود بیاورید تا اگر در زمان خوردن غذا پاک شد بتوانید آن را تمدید کنید. بعد از زدن رژ با انگشت چند ضربه پودر پنکیک روی لب بزنید تا دوام بیشتری داشته باشد و به راحتی پاک نشود.

اصول آرایش گونه ها

آرایش ساده صورت 1402 عکس2

آرایش ساده صورت 1402: یکی از ابزارهای آرایشی که آرایش شما را بسیار شیک و زیبا می کند رژگونه است اما مهم است که آن را چگونه بزنید رژگونه باعث ایجاد برجستگی روی گونه می شود و می توانید صورت خود را پرتر یا لاغرتر نشان دهید اما با کمی اشتباه می توانید ظاهر خیلی بدی هم ایجاد کنید پس در استفاده از رژگونه حتما دقت کنید و اینکه اگر پوستتان کمی مرطوب است صبر کنید تا خشک شود چون زدن رژگونه روی پوست خیس باعث لک می شود.

زدن رژ گونه به چهره شما را پر انرژی تر و با نشاط تر نشان میدهد پس روزهای که رنگ پریده تر یا بی حوصله هستید می توانید با این ترفند پر انرژی تر دیده شوید.اگر می خواهید رژگونه طبیعی تری داشته باشید آن را قبل از کرم پودر بزنید تا بسیار طبیعی تر به نظر بیاید برای اینکه بدانید کجا را رژگونه بزنید کافی است لبخند آرامی بزنید تا جای رژگونه روی صورتتان مشخص شود یا اینکه لبهایتان را مثل ماهی کنید تا جای مورد نظر را پیدا کنید و به آرامی رژگونه بزنید .

بعد از این که آرایش صورت به پایان رسید اگر برای مدت طولانی لازم است که آرایش باقی بماند باید تثبیت شود تا در طول روز زیبایی شما خدشه دار نشود پس هم می توانید از فیکساتورهای آرایشی استفاده کنید هم پیشنهاد من به شما استفاده از گلاب است مقداری در هوا اسپره کنید و سپس اجازه دهید روی پوست شما بنشیند.

نکته قابل توجه این است که همیشه یک اسپره کوچک گلاب داشته باشید در روزهایی که آرایش هم ندارید می توانید گلاب را مستقیم به صورتتان اسپره کنید برای پوست عالیست زیرا خواص آنتی اکسیدان دارد و روند پیری پوست را کند می کند پوست را سرحال و تازه نگه می دارد و بوی خوش آن شما را سرحال تر و خوش اخلاق تر می کند.

حتما تا حالا کرم پودر را روی صورت مو دار خود زدید و دیدید که چه ظاهر نامناسبی روی پوست ایجاد می شود.
یکی از نکات آرایشی خوب این است که قبل از آرایش کردن و مالیدن کرم پودر به صورت حتما صورت خود را با استفاده از تیغ ابروی مناسب شیو کنید. شیو کردن یکی از بهترین روش های اصلاح صورت است و خیلی از بلاگر های پوست آن را توصیه می کنند.

یک نکته بسیار جالب آرایشی این است که می توانید کرم پودر خود را با کرم مرطوب کننده ترکیب کنید و بعد به پوست بزنید. برخی کرم پودر ها پوشش زیادی دارند و شما گاهی نمی خواهید حجم سنگینی از آن را روی پوست بزنید.
مقداری از کرم مرطوب کننده را با مقداری از کرم پودر روی دست کنار هم بزنید و آن ها را باهم مخلوط کنید. سپس کرم را به همه جای پوست خود بزنید. در ضمن از یک رنگ مناسب برای کرم پودر استفاده کنید و پیش از خریداری آن را روی استخوان فک تست کنید.

اگر دوست دارید که قسمت هایی از صورت خود را برجسته کنید و می خواهید پستی بلندی هایی روی صورت باشد، از برنزر استفاده کنید.
برنزر را باید روی قسمت های گود صورت زد.

مثلا استخوان زیر فک، کنار شقیقه ها، استخوان زیر گونه محل مناسبی برای زدن برنزر هستید. با این ترفند آرایشی می توانید گونه های خود را برجسته نشان دهید و فک خود را زاویه دهید.
در ضمن حتما برنزر را به خوبی روی پوست محو کنید و اجازه ندهید خط و خطوط و رد براش روی صورت شما بماند. یک برنزر با تن قهوه ای گزینه ای مناسب برای کانتورینگ صورت است.

نحوه آرایش ابرو

آرایش ساده صورت 1402 عکس3

آرایش ساده صورت 1402: آرایش ابرو دارای ترفندهای بسیاری است. اول از همه باید دقت داشته باشید که از رنگ های خیلی غلیظ و پررنگ برای آرایش ابرو استفاده نکنید.

طوری که ابروهای شما در صورتتان خیلی برجسته باشند. خیلی هم ابروها را پهن و کلفت نکنید.
یک ترفند آرایشی برای ابرو نحوه استفاده از مداد یاسایه ابرو است. حتما شما هم جزو آن دسته افراد هستید که ابتدا ابروهای خود را به سمت بالا شانه می کنید سپس مداد را روی ابرو می کشید؟
خب این کار کاملا اشتباه است. دانستن نکات آرایشی در همین مواقع به کار می آیند. شما باید ابروهایتان را به سمت پایین شانه کنید تا بتوانید روی پوست ابرو مداد و سایه ابرو را بکشید.

این گونه ابروهای شما رنگ و جلوه غیر طبیعی نخواهند داشت و ابروهای شما تیره و نامناسب نخواهد شد.
پس ابتدا با برس ابرو، موهای ابرو را به سمت پایین شانه کنید و بعد با مداد ابرو داخل ابرو را پر کنید. در آخر برای تکمیل این ترفند آرایشی یک ژل ابروی بی رنگ روی ابروها بکشید تا حالت ابرو ثابت و زیبا شود.

نحوه کشیدن خط چشم و آرایش چشم

آرایش ساده صورت 1402 عکس4

آرایش ساده صورت 1402: می توانید با دانستن ترفندهای آرایشی در مورد چشم ها به زیبایی و جذابیت آن ها کمک شایانی کنید.
اگر خواستید داخل چشم های خود مداد بکشید حتما مداد را داخل پلک بالا بکشید نه پایین. کشیدن مداد مشکی داخل پلک بالا و روی خط مژه هم باعث می شود مژه های شما پرپشت و ضخیم دیده شوند و هم باعث درشت به نظر رسیدن چشم های شما می شود. اما کشیدن مداد چشم داخل پلک پایین چشم های شما را ریز و کوچک نشان می دهد و از جذابیت آن کم می کند.

برای کشیدن یک خط چشم مناسب و زیبا باید اول با حالت چشمان خود آشنا باشید و انواعی از مدل های خط چشم را روی چشمان خود امتحان کنید تا ببینید در نهایت چه خط چشمی مناسب شماست.
یکی از فوت و فن های آرایش صورت این است که شما بدانید چه مدل خط چشمی باید بکشید. مثلا اگر چشم های گرد و درشت دارید خط چشم دنباله دار و گربه ای بکشید.
در ضمن دنباله خط چشم را خیلی نکشید چرا که باعث می شود حالت و مدل چشم های شما به کلی تغییر کند و آرایش صورتتان نامتعادل شود.

سعی کنید از ترکیب دو رنگ زیبا در آرایش چشمتان استفاده کنید. یک براش نرم و مخصوص استفاده کنید و سایه را کم کم پشت چشم بزنید.
کم زدن سایه باعث می شود که اگر لازم بود بازم هم پشت چشم سایه بزنید اما اگر همان اول مقدار زیادی از سایه را پشت چشم بزنید، مجبور می‌شوید کمی از سایه را پاک کنید.

یکی از ترفندهای آرایشی برای زدن سایه این است که یک چسب شیشه ای در امتداد گوشه خارجی چشم خود، به صورت مورب بزنید. سپس با براش آرایشی بالای چسب را سایه بزنید. با کندن چسب از کنار پلک می بینید که چه سایه چشم تمیز و بی نقصی را دارید و زیر سایه کاملا تمیز است.

ریمل زدن به چه صورت باشد؟

آرایش ساده صورت 1402 عکس5

آرایش ساده صورت 1402: مراقب باشید که خیلی ریمل نزنید. اولا ریمل زدن زیاد باعث می شود مژه هایتان به هم بچسبند و خیلی مشکی شوند، طوری که ظاهر چشم ها را نامناسب کنند.
دوم اینکه ریمل زیاد باعث می شود سن شما از چیزی که هستید بالاتر نشان داده شود. یکی از فوت و فن های آرایشی این است که با زدن یک دور ریمل، مژه های خود را حالت دهید و زیبا کنید.

در انتخاب رنگ رژگونه محتاط باشید. از رژگونه های خیلی پررنگ و غلیظ استفاده نکنید. سعی کنید رنگ رژگونه با رنگ رژلبتان هماهنگی داشته باشد. رژگونه را روی سیب گونه بزنید و بعد با براش مخصوص رژگونه آن روی استخوان گونه هم پخش کنید.
یکی از نکات آرایشی مهم این است که متناسب با فرم صورت خود رژگونه را بزنید. مثلا اگر صورت مربعی دارید و گونه های پهنی دارید، هرگز رژگونه را تا امتداد شقیقه ها نکشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =

دکمه بازگشت به بالا