;
مد و زیباییآرایش و زیبایی

آرایش چشم پلک افتاده اگه نمی خوای بلفاروپلاستی کنی!

آرایش چشم پلک افتاده: میل به زیبایی و زیباتر شدن باعث شده که امروزه آرایش کردن به یک روتین و عادت روزانه تبدیل شود. گرچه بسیاری از افراد با آرایش کردن زیبایی خود را صد چندان و بزرگ نمایی می کنند اما برخی نیز آرایش را در جهت رفع نواقص صورت خود انجام می دهند.

اگر دارای چشم های پف کرده و پلک افتاده هستید، نگران نباشید با یادگیری سبک آرایشی و ترفندهای خاص آرایش چشم پف دار و پلک افتاده می توانید زیباترین حالت چهره خود را به دست آورده و نگاهی جذاب و گیرا داشته باشید.

در بخش مد و زیبایی از سری مطالب آرایش و زیبایی نحوه آرایش چشم های پف دار و پلک های افتاده را توضیح می دهیم. با مجله گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: خواص روغن سیاه دانه در از بین بردن سفیدی مو+ نحوه استفاده صحیح

تکنیک آرایش چشم پلک افتاده

اگر نمی دانید دارای پلک افتاده هستید یا خیر، برای تشخیص وجود افتادگی پلک، مستقیم در آینه نگاه کنید، اگر بخش دایره رنگی داخل چشم کاملا در آینه دیده نمی شود و توسط پلک پوشانده شده، پلکتان افتاده است. برای آرایش چشم های پف دار و پلک های افتاده به صورت زیر عمل نمایید:

استفاده از کمپرس سرد

آرایش چشم پلک افتاده، استفاده از ماسک خنک کننده یا کمپرس سرد در اطراف چشم‌ها، سبب کاهش پف و حالت ورم کردگی می شود پس از ماسک خنک کننده برای چشم پف‌دار و پلک‌های افتاده، استفاده می شود.

کرم دور چشم

آرایش چشم پلک افتاده، برای کاهش تورم و ایجاد یک سطح صاف‌تر برای آرایش، از یک کرم یا ژل دور چشم مناسب و مرغوب استفاده کرده و آن را دور چشم‌های خود، به آرامی ماساژ دهید. نحوه استفاده موثر از کرم دور چشم اینگونه است:

آرایش چشم پلک افتاده3

این هم مفیده: 10 مرحله زیرسازی پوست‌ تا آرایش روی پوست بنشیند!

استفاده منظم و طولانی مدت از کرم دور چشم، می‎تواند به رفع نگرانی‌هایی مانند خشکی، خطوط ریز و سیاهی دور چشم و البته پف چشم‌ها پیش از آرایش، کمک کند.
با یک پاک‌کننده ملایم مناسب برای نوع پوست، هرگونه باقی‌مانده آرایش یا آلودگی اطراف چشم را پاک کنید.
یک نخود از کرم دور چشم را روی نوک انگشت خود بردارید.
از زدن کرم به طور مستقیم روی پلک‌ها یا خیلی نزدیک به خط مژه خودداری کنید و کرم دور چشم را از گوشه بیرونی چشم شروع کرده و ناحیه اطراف حفره چشم زده و آرام‌آرام ضربه بزنید. این تکنیک می‌تواند به افزایش تخلیه لنفاوی و کاهش پف کردگی کمک کند.
کرم دور چشم به مدت چند دقیقه به‌طور کامل جذب پوست می شود، از مالش یا کشیدن شدید خودداری کنید.

آرایش چشم پلک افتاده2

این هم جالبه: خواص روغن بادام تلخ برای پوست و مو+ طریقه درست کردن روغن بادام

استفاده از پرایمر

آرایش چشم پلک افتاده، بر افزایش ماندگاری آرایش و ایجاد یک پایه صاف و مات بر روی پوست چشم از پرایمر استفاده نمایید.

هایلایت چشم پف دار

آرایش چشم پلک افتاده، یک ترفند آرایش برای چشم پف دار، استفاده از هایلایتر است،با هایلایت استخوان ابرو، چشم ها بازتر به نظر رسیده و ابروها و پشت پلک شما حالت لیفت شده‌ای به خود می‌گیرد.

آرایش چشم پلک افتاده1

به کارگیری یک اصلاح کننده رنگ

برای آرایش چشم پلک افتاده، یک اصلاح کننده به رنگ هلویی روشن، انتخاب کنید و به‌خوبی به دور چشم‌های خود زده و آن را پخش کنید تا هرگونه ته‌رنگ آبی یا بنفش را خنثی کند.

کانسیلر چشم پف دار

آرایش چشم پلک افتاده، اگر دارای پلک افتاده و پف دار هستید، کانسیلر سبک و کرمی مطابق با رنگ پوست را انتخاب کنید و آن را روی ناحیه زیر چشم بمالید و روی گوشه‌های داخلی و هر ناحیه تیره یا متورم تمرکز کنید.

برای آرایش پلک افتاده کانسیلر را بالای چین‌خوردگی طبیعی و متناسب با چشمتان بزنید.

استفاده از هایلایتر روشن

آرایش چشم پلک افتاده، افراد دارای پلک‌های افتاده و پف‌دار برای افزودن یک لیفت ظریف به چشمان خود،باید یک سایه چشم روشن و درخشان یا هایلایتر را به گوشه‌های داخلی و استخوان ابرو بزنند.

خط چشم برای پلک افتاده و پف دار

آرایش چشم پلک افتاده،  یک خط چشم بالدار یا دنباله دار بکشید تا پلک‌های شما بالاتر به نظر برسند.از ابتدا چشم شروع به کشیدن خط چشم نازک کرده و به تدریج آن را به سمت گوشه بیرونی ضخیم کرده و کمی به سمت بالا بکشید.داخل چشم‌ها از مداد چشم، استفاده نکنید.

می توانید خط چشم را زاویه دار بکشید، با کشیدن خط چشم با زاویه، چشمان به‌نظر بزرگ‌تر و بازتر می‌آیند،این تکنیک آرایشی به پلک‌های پف‌دار شما ابعاد بیشتری می‌بخشد.

استفاده از فرمژه

آرایش چشم پلک افتاده، برای اینکه چشمکان شما بازتر به نظر برسد، مژه‌های خود را به‌ آرامی با استفاده از فرمژه، فر کنید و روی فر مژه، حتما از ریمل نیز استفاده کنید.

سایه برای چشم پف دار

آرایش چشم پلک افتاده، در سایه زدن چشمان پف دار این موارد را رعایت کنید:

برای چشم پف دار و پلک‌های افتاده، از سایه مات استفاده کنید.
برای پنهان کردن افتادگی پلک بهتر است از سایه چشم قهوه ای استفاده نمایید،این رنگ سایه، با ایجاد عمق در ناحیه پلک، می‌تواند افتادگی پلک را کاهش می دهد و به چشمان زیبایی بیشتری می بخشد.
سایه را بالای تاخوردگی طبیعی پلک‌هایتان اعمال کنید.
سایه را کمی بالاتر از حالت طبیعی چشم بزنید تا اندازه چشمان شما بازتر به‌نظر برسد.
گوشه خارجی چشم، را سایه بزنید، این کار نه تنها سبب می شود چشمان شما کشیده‌تر به‌نظر آید، می‌تواند افتادگی پلک را کمتر قابل‌مشاهده سازد و جلوه‌ای متفاوت‌تر به زیبایی چشمان شما بخشد.
قراردادن هایلایتر در گوشه داخلی چشم، ترفندی برای چشم های پف دار است که نوری طبیعی‌تر و درخشان‌تر به آرایش پلک افتاده و پف دار می‌بخشد و باعث بهبود انطباق نور و سایه در این نقطه می‌شود.

مدل ابرو برای چشم‌های پف دار

برای زیباتر کردن چشم های پف دار و پلک های افتاده با مدل ابروها و نحوه آرایش آن آشنا شوید:

برای بهبود ظاهر چشمان و تعدیل علائم افتادگی پلک، با استفاده از مداد و… ابروها را پر کنید،ابروهای پر باتوجه‌به ساختار صحیح، می‌توانند چشمان را به نحوی نشان دهند که افتادگی پلک کمتر دیده شود.
از محصولات ضد آب استفاده نمایید تا ثبات و ماندگاری آرایش چشم پف دار افزایش یابد.
کسانی که پلک افتاده دارند، نباید دنباله ابروهای خود را طولانی کنند و یا آن را بیش از اندازه کوتاه نگه دارند.
ابروهای مخصوص چشم های افتاده باید دارای قوس برجسته در ناحیه بیرونی باشند، بهترین مکان برای قوس، درست بالای گوشه های بیرونی چشم است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =

دکمه بازگشت به بالا