;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

8 نکته آرایشی برای زنان با رنگ پوست تیره

آرایش پوست تیره: این واقعیت را نمی توان انکار کرد که زنان با پوست تیره به سادگی شگفت انگیز به نظر می رسند. مد امروز پوست های سبزه و برنزه را می ستاید. خانم های سبزه پوست جذاب و خاصی دارند، به همین دلیل خیلی مهم است طوری آرایش کنند که براقی و جلای پوستشان بیش تر جلوه کند.

در اینجا 9 نکته آرایشی و زیبایی وجود دارد که به شما کمک می کند ظاهری زیبا داشته باشید. رنگ رژلب و رژگونه و تم آرایشی باید متناسب با رنگ پوست شما باشد. رژلبی که برای پوست سبزه معجزه می کند برای پوست های سفید و یا گندمی همان کار را نمی کند و برعکس.

 

همچنین بخوانید: رازهای زیبایی که آرایشگران به شما نمی گویند:موهایتان را با آب پیاز بشویید

 

در بخش مد و زیبایی امروز، با ترفندهای جدیدی همراه شما هستیم تا شما را برای داشتن بهترین آرایش و افزایش جذابیت دوچندانتان راهنمایی کنیم! با وب سایت گفتنی همراه باشید.

ترفندهای آرایش پوست تیره:

1-از پاک کننده های ملایم استفاده کنید

برای آرایش پوست تیره تمیز کردن پوست ضروری است، به خصوص اگر کمی خشکی پوست داشته باشید. اگر آرایش می‌کنید، مطمئن شوید که از یک محصول بسیار ملایم برای پاک کردن آن بدون آسیب رساندن به پوست استفاده می‌کنید.

حتما ببین: ترفندهای آرایشی بلک پینک: دیگه دوره زمونه آرایش سنگین نیست!

2-خط چشم را کنار بگذارید

آرایش پوست تیره- خط چشم

به طور کلی تصور می شود که زنان با رنگ پوست تیره باید چشمان خود را دیوانه وار ترسیم کنند و آن را حسابی آرایش کنند اما اینطور نیست، می‌توانید از ریمل بدون خط، همراه با سایه‌های درخشان استفاده کنید؛ این کار باعث می‌شود که چشم‌هایتان حتی پس از یک روز کاری طولانی، شاداب به نظر برسید.

خط چشم را برای لباس های شب و رویدادهای خاص در مواقعی که نیاز دارید به ظاهر خود چیزی اضافه کنید، کنار بگذارید. به جای خط چشم، استفاده از سایه های دودی، جلوه تان را بیش تر می کند. سعی کنید در صورت نیاز خط چشم های نازک بکشید.

همچنین برای مراسمات می توانید با خط چشم های نئونی و روشن تنوع بدهید.

3-از ابروهای پررنگ و پهن خود لذت ببرید

 

 

خانم هایی که پوست تیره دارند باید ابروهای خود را پر و پهن درست کنند. از قضا ابروهای طبیعی و پر به طور کلی امروزه مد هستند.

آن ابروهای ضخیم و زیبا را که مادر طبیعت به خانم ها هدیه داده است،باید حفظ کرد. خوب، وقت آن است که آن موچین ها را برای مدتی رها کنید و به یاد بیاورید که چهره شما واقعاً چه شکلی است.

شما تعجب خواهید کرد! البته، این بدان معنا نیست که به هیچ وجه نباید ابروهای خود را مرتب کنید؛ اتفاقا منظور این است که موهای سرگردان عجیب و غریب را که به جایی تعلق ندارند بردارید و برای داشتن ابروی طبیعی زیبا، کمی با قیچی آن ها را کوتاه کنید اما نازک نکنید.

4-پوستتان را مرطوب کنید، کرم پودر مناسب پوستتان بخرید

برای آرایش پوست تیره ما باید بدون توجه به رنگ پوست از پوست خود مراقبت کنیم، بنابراین مطمئن شوید که هر روز بعد از حمام با یک کرم یا تونر مناسب که برای نوع پوست شما مناسب است، صورتتان را مرطوب کنید. این به شما کمک می کند تا از شر خشکی و پوسته پوسته شدن خلاص شوید و درخشش سالمی را ایجاد کنید که همه ما برای رسیدن به آن تلاش می کنیم.

خانم‌هایی که رنگ‌های تیره دارند باید در انتخاب کرم پودر مناسب دقت کنند. اگر رنگ روشن‌تری انتخاب کنید، پوستتان عجیب و غیرطبیعی به نظر می‌رسد، بنابراین انتخاب رنگ مناسب بسیار مهم است. اگر نمی توانید مورد مناسب را پیدا کنید، فقط یکی را خودتان مخلوط کنید! دو کرم پودر را انتخاب کنید که یکی روشن تر از رنگ پوست شما و یکی از رنگ پوستتان تیره تر باشد و ترکیبی درست کنید که کاملاً متناسب با رنگ پوست شما شود. بلافاصله تفاوت را خواهید دید!

5-یک روتین مو ایجاد کنید

افراط در استفاده از تمام آن ماسک ها، روغن ها و دیگر ترفندهای زیبایی مو که مادرتان به شما یاد داده، آسان است. اما شما باید تلاش کنید! مهم است که یک برنامه روتین سالم داشته باشید که به موهای شما استرس زیادی وارد نکند. به شامپوهای ناشی از مواد شیمیایی نه بگویید، از نرم کننده طبیعی خانگی استفاده کنید و سعی کنید از رنگ کردن موهای خود اجتناب کنید، حتی اگر چند تار موی خاکستری پیدا کردید. موهای شما از شما تشکر خواهند کرد! و هر از چند گاهی مقداری روغن نارگیل بمالید تا خشکی پوست سر تسکین یابد و موهایتان ابریشمی ایجاد شود.

6-رژ لب را هوشمندانه انتخاب کنید

رژلب مناسب پوست های تیره

برای آرایش پوست تیره بدیهی است که چیزی که برای رنگ پوست روشن‌تر کار می‌کند، معمولاً برای خانم‌هایی که رنگ پوست تیره دارند، ممنوع است.

رنگ رژ صدفی برای پوست های تیره انتخابی فوق العاده است( مثل رژلب عکس بالا).

بسته به ظاهری که می‌خواهید، سایه‌های تیره‌تر رنگ‌های مورد علاقه‌تان را امتحان کنید: قرمز مرجانی، توتی، شرابی، صورتی تند، قهوه‌ای، آلویی و صدفی که در عکس بالا هم می توانید ببینید. وقتی می‌خواهید تازه و آماده به نظر برسید، قرمز روشن درجه یک معجزه می‌کند. برای همه چیز. قهوه ای مات و رنگ های ملایم مانند آلو و توت برای تیپ های غیررسمی مناسب هستند.

7-کرم پودر زیادی، یک نه است

برای آرایش پوست تیره پودرها باعث می شوند که پوست شما حالتی مصنوعی و بسیار روشن پیدا کند. به یاد داشته باشید که کرم پودر بهترین دوست شماست، پوست شما را صاف به نظر می‌رساند، مثل اینکه اصلا آرایش نکرده‌اید. اما کرم پودرها به سادگی با رنگ های تیره پوست ترکیب نمی شوند. بنابراین استفاده از آن باید کم و در حد پوشاندن ایرادهای صورت باشد.

8-رژگونه طلایی و آجری عالی هستند

رژگونه طلایی برای پوست تیره

برای آرایش پوست تیره شما باید از سایه‌هایی متفاوت از رنگ‌هایی که خانم‌های با پوست روشن استفاده می‌کنند استفاده کنید. ترکیبی از طلا و رز را انتخاب کنید که جلوه ای درخشان و زیبا ایجاد کند. سایه‌هایی مانند آجری، آلویی، قهوه‌ای و مسی نیز بسیار خوب عمل می‌کنند.

لینک های مرتبط:

مطلب مفید و پرطرفدار: زیبایی بدون آرایش: حیله هایی که باعث می شود بدون آرایش به نظر برسید!

فواید چغندر برای زیبایی که مثل معجزه عمل می کند!

8 ویژگی ظاهری در زنان که امروزه بسیار زیبا به نظر می آیند!

با این روش ها موهای نازک و کم پشت، خوش حالت و خیره کننده می شوند!

با این ترفندها پاهایتان بعد از اصلاح، نرم و زیبا می شوند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − نه =

دکمه بازگشت به بالا