;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

با این روش ها موهای نازک و کم پشت، خوش حالت و خیره کننده می شوند!

حالت دادن موهای نازک: داشتن موهای نازک به طور طبیعی در برخی مواقع ممکن است مشکل ساز باشد. گاهی اوقات، شما عاشق داشتن یک سبک موی پرحج، خوش حالت و بدون دردسر هستید که نگهداری از ان آسان باشد.

اگر موهایتان به دلیل نازک بودن زود چرب می شود و بی حالت و کم حجم به نظر می آید، ناراحت نباشید. دختران مو نازک! برخی از روش‌های ضخیم‌کننده مخفی وجود دارد که قفل‌های شما را حجیم‌تر نشان می‌دهد، و ما اینجا هستیم تا به اشتراک بگذاریم.

 

حتما ببین: ترفندهای آرایشی بلک پینک: دیگه دوره زمونه آرایش سنگین نیست!

 

در مقاله مد و زیبایی مجله گفتنی، چند ترفند و راز عالی وجود دارد که موهایتان ضخیم و پرحجم تر دیده شود! پس مطلب را از دست ندهید.

ترفندهای مخفی برای حالت دادن موهای نازک:

1-از شامپوها و نرم کننده های حاوی سولفات خودداری کنید

از شامپوها و نرم کننده های حاوی سولفات خودداری کنید. برخی از محصولات ارزان‌تر داروخانه حاوی مواد شوینده، الکل و سایر مواد مضر هستند که به شامپو حس کف خوبی می‌دهد، اما در واقع موهای شما را خراب می‌کند. با گزینه‌ای بدون سولفات و پارابن، از آسیب‌ها جلوگیری کنید.

بخوانید: رازهای زیبایی که آرایشگران به شما نمی گویند:موهایتان را با آب پیاز بشویید

2-از شامپوی خشک استفاده کنید

یکی دیگر از راهکارها حالت دادن موهای نازک این است که از شامپوی خشک برای مخفی کردن قسمت هایی از پوست سر خود استفاده کنید که نگران آن هستید! شامپوی خشک رنگی به همین خوبی عمل می کند و حتی ممکن است به موهای نازک بافت و حجم بیشتری بدهد. موقتی و بدون آسیب است و توهم کاملی برای موهای پرتر ایجاد می کند. حتی اگر مو تمیز باشد، شامپوی خشک به موهای نازک یک تقویت طبیعی و حجم جذاب می بخشد. حتی می توانید از شامپوی خشک رنگی استفاده کنید تا موهای نازک و ریشه های قابل مشاهده را دو برابر کند. حالت دادن موهای نازک- شامپو خشک

حالت دادن موهای نازک

3-از کوتاهی موی بلند دوری کنید

از کوتاهی موی بلند دوری کنید. ممکن است وسوسه شوید موهایتان را حسبی کوتاه کنید؛ چون هر چند بلندتر می شوند نازک تر می شوند. اما بهتر است بدانید موی کوتاه پسرانه یشتر مستعد آن ظاهر چرب است.

در عوض برش‌های کوتاه‌تر و چند لایه به شما کمک می‌کنند موهایتان ضخیم‌تر به نظر برسند و توهم حجم مورد نیاز شما را ایجاد کنند.

4-موس مو در واقع بهترین دوست شماست!

موس در واقع بهترین دوست شماست! برای حجم و حالت دادن به موهای نازک، موهای مرطوب را شانه کنید. بعد بلافاصله مقداری موس موی حجم دهنده روی مویتان بزنید(هرگز آن را روی موهای خشک استفاده نکنید).

موس مو تارهای موی شما را ضخیم تر می‌کند و در حین خشک شدن، موهایتان کمتر مستعد آن ظاهر صاف می‌شود.

5-نرم کننده مو استفاده نکنید!

برای حالت دادن موهای نازک از زدن نرم کننده به ریشه  موهای خود دست بردارید. ممکن است فکر کنید نرم کننده موهای شما را تغذیه می کند و از این رو موهای شما را حجیم می کند، اما در واقع، آن را سنگین می کند! شما می توانید با پرهیز از آغشته کردن ریشه مو در هنگام حالت دادن به موهای خود، و فقط حالت دادن به 3/4 پایینی موهای خود، این مشکل را برطرف کنید.

6-حالت دادن موهای نازک با شستن مو قبل از خواب!

اگر خوابیدن با موهای خیس برای شما مشکلی ندارد، قبل از خواب موهای خود را بشویید و هنگامی که مرطوب است به آن ژل حجم دهنده اضافه کنید. سپس، موهای خود را پیچ بدهید و با یک کش یا گیره ببندید (کلاه بپوشانید تا از موخوره جلوگیری کنید). حتی می توانید موهایتان را به چند دسته تقسیم کنید و هر دسته را پیچ بدهید و با کش ببندید.

صبح، آن را با سشوار خشک کنید: موها بلافاصله ضخیم تر و قوی تر از حد معمول به نظر می رسند.

7- برس مناسب تهیه کنید

مطمئن شوید که در حال خرید برس مناسب هستید. هرچه برس بزرگتر و گردتر باشد، موهای شما صاف تر می شود و هر چه برس کوچکتر و گردتر باشد، موهای شما موج و حجم بیشتری را تجربه خواهند کرد. کوچکتر بهتر است، در برخی موارد!

8- همیشه موها را فر کنید

برای حالت دادن موهای نازک، همیشه به جای موهای صاف، مدل های موج دار و فر را انتخاب کنید. می‌توان با استفاده از یک محصول تقویت‌کننده فر، از پایین به بالای موهای مرطوب، این جلوه را به دست آورد.

لینک های مرتبط:

مطلب مفید و پرطرفدار: زیبایی بدون آرایش: حیله هایی که باعث می شود بدون آرایش به نظر برسید!

مراقبت از پوست در پاییز: با این روش ها مشکلات پوستی تان به حداقل می رسد!

با این ترفندها پاهایتان بعد از اصلاح، نرم و زیبا می شوند

رینوپلاستی یا عمل بینی با جراحی؟! کدام بهتر است؟

روش صحیح رژ زدن لب های ترک خورده و ناهموار: حرفه ای رژ بزنید!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 17 =

دکمه بازگشت به بالا