;
مد روزمد و زیبایی

آیشواریا رای در 50 سالگی با کفش های 20 سانتی!

آیشواریا رای در 50 سالگی با کفش های پاشنه بلندش سوژه خبرنگاران شد. آیشواریا رای با لباسی از برند «Valentino» در ایونت برند آرایشی «Lo’real» در حواشی ۷۶مین فستیوال فیلم کن حضور یافت. کفش‌های 20 سانتی و زیبایی آیشواریا رای در آستانه 50 سالگی در این ایونت مورد توجه بسیاری از کاربران اینترنت قرار گرفته است.

آیشواریا رای بازیگر هندی و دختر شایسته‌ دنیا در سال ۱۹۹۴ است. او نه تنها از زیبایی ظاهری، بلکه از زیبایی باطنی نیز بهره برده است. زیبایی و توانایی هایش، او را به دنیای بالیوود و سپس هالیوود راه داد به طوری که حال تبدیل به یکی از چهره های محبوب جهان شده است. اما آیا می دانید که راز زیبایی و تناسب اندام او در این سن چیست؟

آیشواریا رای نه تنها موهای خوب و زیبا، بلکه پوست صاف و شفافی نیز دارد که همه آن نتیجه سبک زندگی سالم او می باشد. او از خوردن غذاهای سرخ کردنی، هله هوله، مشروبات الکی و کشیدن سیگار خودداری می کند و به جای آن از موادی چون میوه و سبزیجات که سرشار از ویتامین، آنتی بیوتیک ها و مواد معدنی هستند، مصرف می کند. او سعی می کند که غذاها را خودش در خانه اش درست کند و تا جای ممکن از خوردن غذاهای بسته بندی شده و رفتن به رستوران ها دوری می کند.

آب نیز یکی دیگر از موادی است که بدن و پوست او را هیدراته و شاداب نگه می دارد. به نظر او این موارد مهمترین دلایل جوانی و شادابی او می باشند. اما جدا از اینها، نکات دیگری نیز وجود دارند که در ادامه به آنها اشاره کرده ایم.

آیشواریا رای در 50 سالگی1
آیشواریا رای با لباسی متفاوت در جشنواره کن 2023

پوست صورت

آیشواریا رای از ماسک های مختلفی برای پوست اش استفاده می کند. به عنوان مثال او آرد نخودچی، زردچوبه و شیر را با هم مخلوط کرده و آن را به عنوان لایه بردار به پوست صورت اش می زند. زمان هایی هم که وقت کافی برای درست کردن ماسک نداشته باشد، از ماست یا خیار، به عنوان مرطوب کننده پوست، استفاده می کند.

او با شستن صورت اش به طور مرتب و استفاده از کرم های مرطوب کننده، از ایجاد مشکلات پوستی جلوگیری می کند. در نهایت او معتقد است که مواد طبیعی بهتر از کرم های شیمایی برای پوست جواب می دهند که مطمئنا با نگاهی به عکس های او شما هم به این نتیجه خواهید رسید.

آرایش

آیشواریا رای آرایش سبک و محو را بیشتر از آرایش غلیظ و چشمگیر، می پسندد. او معمولا از رنگ های صورتی، هلویی و قهوه ای برای لب ها و گونه هایش استفاده می کند و به نظرش آرایش طبیعی بسیار جذاب تر از آرایش مصنوعی است.

آیشواریا رای در 50 سالگی2
آیشواریا رای و دخترش

رژیم غذایی

از پوست شاداب آیشواریا می توان به این نتیجه رسید که او رژیم غذایی سالمی را دنبال می کند. او معمولا به جای غذاهای سرخ کردنی از غذاهای پخته مصرف می کند و غذاهای پر چرب را از رژیم غذایی خود حذف کرده است.

به عنوان مثال برنج قهوه ای یکی از مواد غذایی مورد علاقه اوست، از این رو که فیبر بالایی دارد و نه تنها او را تا مدت زیادی سیر نگه می دارد بلکه موجب سوختن چربی های بیشتری در بدن او می شود. او سعی می کند به جای سه وعده غذایی سنگین، از چندین وعده غذایی کوچک تر اما سبک تر مصرف کند.

تناسب اندام

جالب است بدانید که آیشواریا رای وقت زیادی برای ورزش و فعالیت بدنی اش نمی گذارد. در واقع تنها ورزش او پیاده روی های صبحگاهی و یوگا بود که چند وقتی است برای انجام آنها هم وقت کافی ندارد. گویا تنها به لطف رژیم غذایی اش است که او اندامی زیبا و متناسب دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا