;
سرگرمی

اگر بتوانید در 10 ثانیه رمز را پیدا کنید یک نابغه ریاضی هستید!

چالش یافتن رمز در بازی هوش: آیا برای آزمایش مهارت های خود در شکستن کد آماده اید؟ هوش خود را در چالش یافتن رمز در بازی هوش امتحان کنید و ببینید آیا می توانید کد را در 10 ثانیه بشکنید یا خیر؟ چالش امروز شکستن کد یک ترکیب 3 رقمی است که در تصویر پنهان شده است. بخش جالب این است که 5 ترکیب وجود دارد که اشتباه هستند.

اگر فکر می‌کنید که آنچه را که برای شکستن کد لازم است دارید، آماده باشید تا مهارت‌های تحلیلی خود را آزمایش کنید. برای تکمیل این چالش، باید به دقت توجه کرد و توجه داشت،لازم به ذکر است که این چالش از درجه سختی متوسطی برخوردار است. نقاط رنگی به ترتیب قرار نمی گیرند. قوانین برای یافتن کد سه رقمی صحیح به شرح زیر است:

ابتدا به نقاط رنگی که هر ترکیب از سه عدد را دنبال می کنند نگاه کنید.

یک نقطه سیاه نشان می دهد که یکی از اعداد وجود ندارد، یک نقطه زرد نشان می دهد که یکی از اعداد وجود دارد اما در کادر اشتباه است، و یک نقطه سبز نشان می دهد که یکی از اعداد در جای درست خود نشان داده شده است.

 

تصویر چالش یافتن رمز در بازی هوش

چالش یافتن رمز در بازی هوش 1

.

.

.

اگر می خواهید کد مناسب را در چالش یافتن رمز در بازی هوش پیدا کنید، آموزش ذهن منطقی شما ضروری است. این امر مستلزم آن است که خارج از چارچوب ذهنی خود فکر کنید و در فرآیند فکر خود خلاق تر باشید. با آموزش مغز خود، می توانید مهارت های حل مسئله خود را توسعه دهید، حافظه و تمرکز خود را بهبود بخشید و تخیل خود را تحریک کنید. این می تواند به شما کمک کند تا درک بهتری از خود و دنیای اطراف خود به دست آورید. همه این مزایا باعث می شود که زمان و تلاش خود را برای آموزش مغز خود اختصاص دهید.

.

.

.

پاسخ چالش یافتن رمز در بازی هوش

چالش یافتن رمز در بازی هوش 2

آیا چالش یافتن رمز در بازی هوش را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 10 =

دکمه بازگشت به بالا