;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

برجسته کردن لب با این روش ساده در منزل که عالیه!

برجسته کردن لب با روش خانگی راهکاری ساده و کم هزینه است که می‌تواند به شما کمک کند تا فرم لب موردنظر خود را برای مدت طولانی‌تری، داشته باشید. همراه مد و زیبایی مجله گفتنی باشید.

در این مطلب چند مورد از مزایای برجسته‌سازی لب‌ها را برایتان ذکر می‌کنیم:

با برجسته کردن لب با روش خانگی می‌توانید جلوه‌ای طبیعی، نرم و برجسته را به لب‌هایتان ببخشید.
می‌توان حالت کمانی لب‌ها را برجسته‌تر کرد که این امر زیبایی لب‌ها را افزایش می‌دهد.
این کار بی‌خطر است و درد نیز ندارد.
می‌تواند خطوط دور لب‌ها را کاهش داد.
در صورت افتادگی گوشه‌های دهان که ظاهری غمگین به افراد می‌دهد، می‌توان آن را اصلاح کرد.

لب‌هایتان را لایه‌برداری کنید

برجسته کردن لب: اگر دوست دارید لب‌های برجسته داشته باشید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که از اسکراب لب استفاده کنید. همان‌طور که برای ازبین‌بردن سلول‌های مرده پوست لازم است از اسکراب استفاده کنیم برای لب نیز باید این کار را انجام دهیم.

می‌توانید از یکی از اسکراب­‌های صورتتان استفاده کنید یا معجونی از روغن‌زیتون و شکر قهوه‌ای تهیه کرده و لب‌هایتان را به مدت ۱ تا ۲ دقیقه با آن ماساژ دهید تا پوسته‌های خشک روی لب‌ها از بین رفته و لب‌هایتان نرم و لطیف شود.

جالب است ببینید: روتین پوستی در پاییزکه نباید از آن ها غافل شوید!

لب‌هایتان را آبرسانی کنید

برجسته کردن لب: این نکته مهم را همیشه به‌خاطر داشته باشید؛ لب‌هایی که به‌خوبی آبرسانی شده باشند، به طور طبیعی حجیم و بزرگ‌تر به نظر می‌رسند. هر زمانی که از روز احساس خشکی لب‌هایتان را کردید، از بالم لب‌های مغذی استفاده کنید.

جدا از این مورد حتماً در طول روز به مقدار کافی آب مصرف کرده تا از خشکی بدنتان جلوگیری کنید. زمانی که بدن کم آب باشد لب‌ها خشک می‌شوند.

برجسته‌کردن لب با مسواک

برجسته کردن لب: یکی از کارهایی که برای برجسته کردن لب با روش خانگی می‌توانید انجام دهید، استفاده از مسواک است. بعد از مسواک‌زدن دندان‌هایتان، لب‌هایتان را نیز به‌صورت کامل مسواک بزنید.

با مالیدن مسواک خشک ‌روی لب‌ها می‌توانید ظاهر و فرم لب‌هایتان را بهبود داده و آن‌ها را برجسته کنید. مسواک‌زدن روی لب‌ها علاوه بر اینکه باعث برجسته‌کردن لب‌ها بدون عمل جراحی می‌شود باعث می‌شود تا شما لب‌های نرم و صافی داشته باشید.

برجسته کردن لب با روش خانگی مثل استفاده از روغن نعنا

این روغن علاوه بر تسکین‌دهندگی پوست باعث برجسته‌کردن لب نیز می‌شود. زیرا به بهبود گردش خود در لب‌ها کمک می‌کند. زمانی که روغن نعنا را به لب‌ها می‌مالید گردش خون در لب افزایش‌یافته و کمی تورم را مشاهده می‌کنید.

اگر لب‌هایتان به دلیل استفاده از نعنا فلفلی، گلگون رنگ شد نگران نباشید این روغن طبیعی هیچ ضرری ندارد؛ بلکه اثر خنک‌کنندگی بسیار خوبی روی لب‌ها دارد که ممکن است بیش از یک ساعت طول نکشد. می‌توانید مستقیماً این روغن را روی لب بمالید یا آن را با بالم لب موردعلاقه خود مخلوط کنید.

ویتامین E برای برجسته‌کردن لب در خانه

ویتامین E اینجا هم به درد می‌خورد، یک کپسول ویتامین E را باز کنید و محتویاتش را روی لب‌ها بمالید. شما می‌توانید با استفاده از این ویتامین لب‌هایی زیبا و برجسته داشته باشید.

عسل

برای برجسته کردن لب با روش خانگی می‌توانید از عسل نیز استفاده کنید. عسل مانند نعنا فلفلی یک ماده طبیعی شگفت‌انگیز برای برجسته‌کردن لب است علاوه بر این سبب صورتی شدن رنگ لب‌ها می‌شود. اگر لب نرم، براق و برجسته می‌خواهید عسل می‌تواند به شما کمک کند. فقط یک قطره عسل برای مرطوب شدن لب‌ها کافی است؛ آبرسانی برای برجسته دیده‌شدن لب‌ها بسیار ضروری است.

این مطالب هم جالبه:

شامپو نمکی: با شامپو زدن معمولی خداحافظی کنید!

رازیانه برای زیبایی پوست؛ اگر سلولیت دارید با این روش ساده!

چای جعفری درست کنید و طبق دستور لاغر شوید!

چرا کرم پودر روی صورتت ماسیده میشه؟ نکته ای که رعایت نمی کنی!

آیا کوتاهی مو باعث درمان موخوره می شود؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =

دکمه بازگشت به بالا