;
تازه ها

مرگ پیرترین مرغ جهان پس از ۲۱ سال و ۲۳۸ روز زندگی

مرگ پیرترین مرغ جهان: مرغی به نام پینات از میشیگان ایالات متحده، پس از 21 سال زندگی و شکستن رکورد جهانی گینس به عنوان “پیرترین مرغ جهان” درگذشت. صاحب مرغ اطلاع داد که حیوان خانگی محبوبش در شب کریسمس سال گذشته درگذشته و به شدت دلش شکسته است. با بخش تازه ها از مجله گفتنی همراه باشید.

وب سایت رکوردهای جهانی گینس نشان می دهد که مسن ترین مرغ به نام “پینات” در ساعت 5 صبح روز 24 دسامبر 2023 درگذشت. صاحب او “مارسی داروین” تنها در 28 دسامبر جرأت کرد این خبر را فاش کند و در وبلاگ خود نوشت پینات یکی از اعضای نزدیک خانواده ما بود و من از درگذشت او ناراحت هستم.”

این رو هم بخون: مهدی طارمی کاکرو تیم ملی ایران پدر شد؟ همسرش زیبایش کیست؟

هنگامی که مارسی از اولین برخورد خود با پینات خاطره گویی میکرد با تأسف گفت که در اوایل 21 سال پیش، زمانی که پینات سر از تخم مرغ بیرون آورد، آنها یک پیوند ناگسستنی ایجاد کردند.در حالی که می دانم این مرغ، عمر بسیار طولانی دارد، اما هنوز هم قلبم از مرگ او می شکند.

مرگ پیرترین مرغ جهان

مارسی گفت که وقتی بادام زمینی مرد، 21 سال و 238 روز داشت. در مقایسه با میانگین طول عمر یک مرغ که بین 5 تا 10 سال است، او دو برابر بیشتر عمر کرده بود که معادل رکورد شکستن صد سال بشر است.

مارسی با یادآوری روزی که پینات درگذشت، گفت که مرغ را در یک پتو پیچید، او را به رختخواب برد و به سینه‌اش گرفت. می‌توانستم احساس کنم سر کوچکش روی شانه‌ام قرار گرفته است، درست مثل سال‌ها، و حدود ساعت 5 صبح گردنش تا گردن من شل شده بود و می‌دانستم که در خواب آرام است. پینات رفته است و این آخرین هدیه اش به من است.»

مارسی همچنین از اینکه پینات به این دنیا آمد سپاسگزار است و معتقد است که جهان همیشه دلتنگ داستان آنها خواهد شد. اگرچه او هنوز در غم و اندوه است، اما می داند که “لحظه روشن همیشه فرا خواهد رسید.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا