;
مد روزمد و زیبایی

لباس دردسر ساز دختر رهبر کره شمالی که خبرساز شده است!

لباس دردسر ساز دختر رهبر کره شمالی: کیم جو آئه، دختر کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، در جدیدترین عکسی که اخیرا از او منتشر شده، یک کت لوکس پوشیده است. دختر ۱۰ ساله کیم جونگ اون در روز ۱۶ مارس به همراه پدرش برای تماشای پرتاب یک موشک بالستیک قاره‌پیما (Hwasong-۱۷) در حالی حضور پیدا کرد که یک کت کلاه‌دار از مجموعه کودکان دیور پوشیده بود.

چنانچه ریکاردو روباینا، اقتصاددان، در توییتر خود نوشت: «برای پرتاب موشک بالیستیک قاره‌پیما چه می‌پوشی؟ دختر کیم جونگ اون کت دیور پوشیده بود.» با بخش مد و زیبایی مجله گفتنی همراه باشید.

ببینید: خشکی پوست دست: اگر پوست دست‌هایتان خشک می‌شود این کارها را انجام دهید

لباس دردسر ساز دختر رهبر کره شمالی متعلق به چه برندی است؟

به نوشته رسانه‌های محلی، با توجه به الگوی دوخت و طرح خطوط متقاطع و لوزی‌های روی کت که با طرح‌های دیور مطابقت دارد، احتمالا کتی از این خانه مد باشد. وب‌سایت دیور قیمت این تکه را ۱۹۰۰ دلار، معادل ۲.۴ میلیون وون ( حدود ۱۰۰ میلیون تومان)، نشان می‌دهد.

شاید جالب باشد: ماسک دارچین برای چروک پوست: با این ماسک دوباره جوان می شوید!

لباس دردسر ساز دختر رهبر کره شمالی1: برند دیور

این پنجمین بار در کمتر از سه ماه است که او در انظار عمومی حاضر می‌شود. در این مدت کوتاه، او دستخوش دگرگونی قابل توجهی شده است و این انتخاب او به عنوان رهبر آینده کره شمالی را بسیار محتمل‌تر می‌کند. اولین بار که او در نوامبر سال گذشته، در هنگام پرتاب یک موشک بالستیک قاره‌پیما ظاهر شد، گمانه‌زنی‌ها زیاد بود. بسیاری زمزمه کردند: آیا این دختر روزی مرموزترین کشور جهان را رهبری خواهد کرد؟ اما آن موقع این تصور خیلی گزافی به نظر می‌رسید.

همچنین جالب است: از بین بردن جای جوش با سفیده تخم مرغ با روشی ساده که تعجب می کنید!

لباس دردسر ساز دختر رهبر کره شمالی:

او با پوشیدن یک کت پفی سفید، با کفش‌های باله قرمز و موهای دم اسبی، دست پدرش را گرفته بود و بسیار کم سن و سال به نظر می‌رسید. شاید آقای کیم فقط می‌خواست خود را به‌عنوان یک پدر خوب به تصویر بکشد یا به وضوح نشان دهد که خانواده‌اش با تمام سلاح‌هایش اینجا هستند تا بمانند.

او ابتدا در رسانه‌های دولتی به عنوان دختر «محبوب» کیم جونگ اون معرفی شد. در ضیافت نظامی روز سه‌شنبه او به مقام دختر «محترم» ارتقا یافت. این صفتی است که فقط برای محترم‌ترین افراد در نظر گرفته شده است. تنها پس از قطعی شدن مقام کیم جونگ اون به عنوان رهبر آینده، از او به عنوان «رفیق محترم» یاد شد.

همچنین نگاه کنید به: چهره مورد علاقه مردان ایرانی: چرا کلویی کارداشیان از نظر مردان جذاب است؟

لباس دردسر ساز دختر رهبر کره شمالی2

کره شمالی از زمان تأسیس توسط سه نسل از خانواده کیم اداره شده است. به شهروندان این کشور گفته می‌شود که این خانواده تباری مقدس دارند، یعنی فقط آنها می‌توانند کشور را رهبری کنند. کیم جونگ-اون می‌خواهد اطمینان حاصل کند که ردای رهبری را به نسل چهارم می‌سپارد.

اما حتی اگر خانم جو-ئه این وارث مورد نظر باشد، چرا او را اینقدر زود و با این سرعت معرفی می‌کنند؟ کیم جونگ-اون فقط ۳۹ سال دارد – دخترش هنوز بچه است.

بر اساس گزارش‌ها، آقای کیم زمانی که هشت ساله بود به عنوان جانشین پدرش کیم جونگ-ایل معرفی شد، اما فقط به صورت خصوصی برای رهبران نظامی. تنها یک سال قبل از مرگ پدرش بود که جانشینی‌ او به وضوح برای عموم مشخص شد.  شاید آقای کیم در تلاش است تا با اطمینان از تثبیت موقعیت کیم جو-ئه تا زمانی که زمام امور را به دست می‌گیرد، کار را برایش آسان‌تر کند.

دلیل دیگری که ممکن است به خاطر آن کیم جونگ-اون به زمان زیادی نیاز داشته باشد، غلبه بر تعصبات جامعه‌ای به شدت مردسالار است. کره شمالی را هرگز یک زن رهبری نکرده است، علیرغم این‌که برخی از زنان در موقعیت‌های عالی‌رتبه‌ای بوده‌اند – که خواهر کیم، کیم یو-جونگ برجسته‌ترین نمونه آن است.

همچنین جالب است: چرا دختر شب در دنیای مدلینگ غوغا به پا کرده است؟

لباس دردسر ساز دختر رهبر کره شمالی3

جیمز فرِتوِل، تحلیل‌گر ان‌کی نیوز، پلتفرم نظارتی کره شمالی، فکر نمی‌کند که این مشکلی لاینحل باشد. « کره شمالی جامعه‌ای در سلطه مردان است، اما جامعه نیز تحت سلطه خانواده کیم است. بیش از هر چیز، تبار و نسبت خونی کیم جو-ئه باعث می‌شود او نامزد بالقوه رهبری شود. اگر فردی خارج از خانواده کیم – زن یا مرد – بتواند مقام اول را به دست آورد، شگفت‌آورتر خواهد بود.»

اما اگر قرار باشد یک زن را مردم، ارتش و نخبگان واقعاً بپذیرند، انتصاب او در بالاترین سطح مستلزم تلاش فراوانی است.جایگاه کیم جو-ئه به عنوان رهبر بعدی کره شمالی کاملاً تضمین شده نیست، اما با هر بار که او در انظار عمومی ظاهر می‌شود، این اتفاق مطمئناً محتمل‌تر به نظر می‌رسد.

مطالبی که دیگران در حال دیدن هستند:

بهترین ترفندهای رژگونه زدن با توجه به فرم صورت!…

رازهای زیبایی که آرایشگران به شما نمی گویند:موهایتان را با آب پیاز بشویید

نکاتی برای دستیابی به پوستی صاف مثل نوزاد!

همچنین بخوانید: بهترین روغن های ابرو: با این روغن ها ابروهای خود را پر پشت کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 10 =

دکمه بازگشت به بالا