;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

بهترین مدل مو برای بینی بزرگ خانم ها که شما را زیباتر می کند!

مدل مو برای بینی بزرگ: اگر به دنبال یک مدل موی مناسب هستید و در کنار آن، می خواهید که شکل متعادلی را با اجزای بزرگ صورتتان، مثل بینی بزرگ ایجاد کند، در بخش مد و زیبایی به شما خواهیم گفت که بهترین مدل مو برای بینی بزرگ کدام است. آرایش و زیبایی امروز را از دست ندهید.

بهترین مدل مو برای بینی بزرگ خانم ها:

حتما ببینید: لباس مناسب زنان چاق: چطوری خوش استایل تر به نظر برسید؟

مدل موی چند لایه یا همان لیر

مدل موی لیر برای بینی بزرگمدل موی چند لایه، باعث نرمی و لطافت زیادی در موهای شما شده و باعث می شود که دیگران بیشتر به چشم شما توجه کنند تا اینکه بخواهند توجهشان را روی بینی شما قرار دهند. مدل موهای جنیفر انیستون معمولاً چند لایه و صاف یا به صورت فر یا موج دار است که تمرکز افراد از روی بینی برمی دارد.

حتما ببین: ترفندهای آرایشی بلک پینک: دیگه دوره زمونه آرایش سنگین نیست!

بلندی مو

موهایی با طول متوسط یا بلند برای خانم هایی که بینی بزرگی دارند، مناسب تر است. وقتی موها بلندتر باشد، دست شما برای انتخاب مدل موهای مختلف بازتر است. در نتیجه کمتر به حجم بینی توجه می شود.

کوتاهی پیکسی

کوتاهی پیکسی برای خانم هایی مناسب است که با بینی بزرگ خود مشکلی ندارند.

مدل مو برای بینی بزرگ

ترفندهای آرایشی بلک پینک: دیگه دوره زمونه آرایش سنگین نیست!

چتری

مدل موی چتری برای بینی بزرگ

مدل موهای چتری تمرکز افراد را از روی بینی بر می دارد و آن را بیشتر به قسمت های دیگر صورت متمایل می کند. البته مدل موهای چتری که بیشتر به سمت کناره ها باشد، نه در مرکز صورت.

مدل موی فر یا ویو

معمولا مدل موهای فر یا ویو صورت را پرتر می کند. در نتیجه صورت پهن تر و قاعدتا بینی کوچک‌تر نشان داده می شود. می توانید برای فر کردن موها از بیگودی استفاده کنید و یک ظاهر زیبا را به وجود بیاورید.

حتما ببینید: رفع خشکی پوست در زمستان: برای داشتن پوست تمیز و نرم، بعد از شستن صورت اینکارها را انجام دهید!

مدل موی گوجه‌ای

مدل موی گوجه ای بالای سر که خیلی هم نظم ندارد، بینی را کوچکتر نشان می دهد. فقط باید انواع آن را روی موهایتان امتحان کنید تا ببینید کدام یک برای صورت شما مناسب تر است.

مدل مو برای بینی بزرگ

پوش دادن موها

همچنین می توانید تمرکز دیگران را از بینی بزرگ خود به انتهای مو ببرید. موهای تان را به دو قسمت تقسیم کرده و کمی فر کنید و آنها را کناره های صورت تان بریزید. همچنین می توانید موها را در قسمت پشت سر هم پوش دهید و یک دم اسبی زیبا یا یک مدل گوجه ای به هم ریخته ایجاد کنید و مقداری از آنها را هم روی صورت بریزید.

فرق کج

اگر می خواهید تمرکز افراد را از روی بینی بزرگ بر دارید، می توانید از فرق کج استفاده کنید. فرق کج توجه بیشتری را به ناحیه چشم ها متمایل می کند. فرقی ندارد که بلندی موهای تان چقدر باشد، در هر صورت فرق کج گزینه مناسبی است.

رنگ موی مناسب خانم های با بینی بزرگ

مدل مو برای بینی بزرگ: باید رنگ هایی را استفاده کنید، که در قسمت لبه های مو پررنگ تر باشند. چنین رنگ موهایی تمرکز زیاد افراد را از روی بینی شما بر می دارند. پس یک متخصص رنگ مو پیدا کنید که ایده های خوبی برای زیباتر کردن موهای شما داشته باشد.

باید بدانید رنگ موهایی که ترکیبی نیستند و فقط یک رنگ در آن استفاده شده، بینی را بزرگتر نشان می دهد. بنابراین سعی کنید از ترکیب چند رنگ مو و هایلایت استفاده کنید.

رنگ موی روشن

بهترین گزینه استفاده از رنگ موهای روشن، مانند:رنگ موی خاکستری روشن و قهوه ای روشن و بلوند گندمی است که ویژگی های صورت شما را بهتر نشان می دهد.

مدل مو برای بینی بزرگ

مواردی که باید از آنها دوری کنید

  • از مدل موهای کوتاه به دقت استفاده کنید. بسیاری از استایل های پیکسلی و بامزه وجود دارند که متأسفانه شاید نتوانید از آن استفاده کنید زیرا بینی را بزرگ نشان می دهند، اما اگر در نشان دادن ویژگی های مختلف صورت خود مشکلی ندارید، می توانید از موهای خیلی کوتاه با مدل پیکسی هم استفاده کنید. مدل موهای کوتاه، بینی را بزرگتر نشان می دهند، پس تا جایی که می توانید از آنها دوری کنید.
  • کوتاهی هایی که در آنها انتهای های مو شارپ و تیز هستند، گزینه مناسبی برای افرادی با بینی بزرگ مناسب نیستند، بنابراین تا جایی که می توانید از آنها دوری کنید.
  • تا جایی که می توانید موی صاف نداشته باشید چرا که موی صاف بینی را بزرگتر نشان می دهد، پس تا جایی که می توانید از آن دوری کنید.

 

از این مطالب هم دیدن کنید:

مطلب مفید و پرطرفدار: زیبایی بدون آرایش: حیله هایی که باعث می شود بدون آرایش به نظر برسید!

مطلب خیلی جالب: معیارهای زیبایی در کشورهای مختلف چگونه است؟

دغدغه عینک و آرایش چشم با این ترفندها حل خواهد شد!

ژل ابروی طبیعی: ابروهاتون اینجوری نمی ریزه!

بهترین ترفندهای لاک ناخن: لاک با دوام در منزل بدون پریدگی و فوق العاده حرفه ای!

تست جالب: تست هوش زن واقعی مرد کیه؟ اکثر کاربران نتوانستند جواب دهند!!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + شش =

دکمه بازگشت به بالا