;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

ترسناک ترین آرایش های هالووین که دختران و پسران امتحان کردند

عده‌ای معتقدند هالووین مراسمی با قدمی بیش از 2000 سال است که نخستین بار توسط سلتیک‌ها برگزار می‌شد و پس از تغییرات فراوان به یکی از بزرگ‌ترین فستیوال‌های کشورهای غربی و مسیحی تبدیل شد. اما می‌دانیم که امروزه بنا به دلایل مختلفی جشن هالووین در جاهای مختلفی حتی کشورهای آسیایی جشن گرفته می‌شود؛ شاید تمام مراسم هالووین مانند قاشق زنی‌ و تراشیدن کدو حلوایی مرسوم نباشد، اما آرایش و گریم هالووین یکی از پایه‌های اصلی این جشن در سراسر دنیا به شمار می‌رود.

در واقع خیلی از افراد بدون اینکه شناخت دقیقی از تاریخچه هالووین و رسوم آن داشته باشند هر ساله با پوشیدن لباس‌های خاص و گریم‌های عجیب به استقبال هالووین می‌روند. در ادامه این مطلب هم شما را با برخی از عجیب‌ترین گریم و لباس‌های هالووین آشنا می‌کنیم.

ترسناک ترین آرایش های هالووین

ترسناک ترین آرایش های هالووین1 ترسناک ترین آرایش های هالووین2 ترسناک ترین آرایش های هالووین3 ترسناک ترین آرایش های هالووین4 ترسناک ترین آرایش های هالووین5 ترسناک ترین آرایش های هالووین6 ترسناک ترین آرایش های هالووین7 ترسناک ترین آرایش های هالووین8 ترسناک ترین آرایش های هالووین9 ترسناک ترین آرایش های هالووین10 ترسناک ترین آرایش های هالووین11

مطالب جالب پیشنهادی:

حتمن ببیند: رنگ سال 2024 انتخاب شد؛ سال ۱۴۰۳ چه رنگی مد میشه؟

تتوهای اعضای گروه بی تی اس که طرفداران را شگفت زده کرده!

اگر بینی عقابی دارید خوش بحالتان حتما بخوانید!

آرایش عجیب در ایران؛ ترند دهه 80 و پلنگ های دیروز

قانون پوست کره ای که باید در 3 ثانیه آن را انجام دهید!

آرایش با رژ لب قرمز باید چگونه باشد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =

دکمه بازگشت به بالا