;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

قانون پوست کره ای که باید در 3 ثانیه آن را انجام دهید!

شما در قانون پوست کره ای بایستی بلافاصله پس از شستن صورت، در فاصله‌ی یک الی سه ثانیه محصولات مراقبتی شامل کرم مرطوب کننده، آبرسان و سرم خود را استفاده کنید. پس از شست‌وشو، رطوبت و آب موجود روی پوست منجر به جذب سریع کرم می‌شود و اثرگذاری آن را افزایش می‌دهد.

فواید قانون پوست کره ای

قانون ۳ ثانیه‌ای پوستی که از کشور کره‌ی جنوبی به سایر کشورها منتقل شده یک روش بسیار ساده است که تنها روی استفاده از محصولات مراقبت پوستی پس از شستن صورت تمرکز دارد. در ادامه به مزایای این قانون می‌پردازیم.

قانون پوست کره ای1

۱. جذب بهتر محصول توسط پوست

اگر محصولات مراقبت از پوست خود را بلافاصله پس از شستن صورت استفاده کنید، پوست شما بیشترین جذب را خواهد داشت. از آنجایی که لایه‌ی بیرونی پوست به عنوان یک سپر عمل می‌کند و مانعی بین سلول‌های زنده و محیط است، در برابر مواد مراقبتی که سعی در عبور از آن دارند، مقاومت می‌کند. اما زمانی که پوستتان رطوبت دارد، جذب مواد فعال آبرسان، سرم یا مرطوب‌کننده‌ها برای آن آسان‌تر است.

۲. ایجاد درخشندگی بیشتر

ممکن است این حقیقت متناقض به نظر برسد، اما پوست شما می‌تواند بلافاصله پس از شستن، احساس تشنگی بیشتری داشته باشد. این موضوع به این دلیل است که آب به سرعت از سطح پوست تبخیر می‌شود و بسیاری از روغن‌های ضروری آن را با خود می‌برد. در نتیجه، پوست کم ‌آب شده و کدر به نظر می‌رسد. هرچه سریع‌تر مرطوب کننده بزنید، شانس بیشتری برای حفظ رطوبت مورد نیاز و ایجاد درخشندگی روی پوست خود خواهید داشت.

۳. جوان‌تر کردن پوست

پوستی که به خوبی هیدراته شده است، جوان و شاداب به نظر می‌رسد. خطوط و چین‌وچروک‌ها روی پوست‌های خشک، بیشتر نمایان هستند. استفاده از کرم‌ها و سرم‌ها روی پوست خشک ممکن است منطقی به نظر برسد، اما در واقعیت، این اجازه را به پوست نمی‌دهد تا از تمام فواید آن‌ها استفاده کند. از آنجایی که پوست خشک دارای سلول‌های مرده است، از نفوذ مرطوب کننده جلوگیری می‌کند.

قانون پوست کره ای2

۴. حفظ سلامت پوست

اگر بلافاصله پس از شستن صورت از مرطوب کننده استفاده کنید، به پوست کمک می‌کنید تا تعادل خود را حفظ کند. هنگامی که پوست صورتتان بیش از حد خشک است، غدد چربی شروع به تولید سبوم بیشتری برای خنثی کردن خشکی می‌کنند که در نهایت منجر به ایجاد چربی و جوش می‌شود.

۵. محافظت در برابر نور خورشید

 

زنان کره‌ای می‌دانند که چگونه از پوست خود در برابر اشعه‌های مضر فرابنفش محافظت کنند. آفتاب می‌تواند پوست را خشک کند و ظاهری چروکیده و پوسته پوسته به آن بدهد. از آنجایی که بسیاری از محصولات صورت حاوی SPF هستند، بسیار مهم است که بلافاصله پس از شستن صورت خود، کرم یا سرم بزنید.

قانون پوست کره ای3
محافظت در برابر نور خورشید

۶. تسکین پوست‌های حساس

پوست حساس به راحتی تحریک می‌شود و نیاز به مراقبت ویژه دارد. استفاده از کرم قبل از خشک شدن پوست، به جلوگیری از خارش و حساسیت کمک می‌کند. متخصصان توصیه می‌کنند برای جلوگیری از تحریک پوست، صورت خود را بیش از دو بار در روز نشویید.

۷. سرعت‌بخشی به روتین پوستی

پیروی از ۱۰ مرحله‌ی روتین مراقبت از پوست که از کشور کره‌ی جنوبی می‌آید، ممکن است اذیت‌کننده باشد؛ چراکه اکثر ما زمان کافی برای چنین چیزی نداریم. اما قانون سه ثانیه در واقع به شما کمک می‌کند تا در زمان کمتری پوستتان را به خوبی آبرسانی کنید. چه صبح‌ها که با عجله باید از منزل خارج شوید و چه شب‌ها، استفاده از حوله برای خشک کردن صورت زمان‌بر است. اما این قانون در کوتاه‌ترین زمان، بدون نیاز به حوله یا محصول دیگری، درخشندگی و شادابی مناسبی را به پوست می‌بخشد.

سخن پایانی

پوست زنان و مردان کره‌ای، با درخشندگی و سلامتی که دارد بسیاری از چشم‌ها را به خود جذب می‌کند. کره‌ای‌ها با پایبندی به روتین‌های پوستی، در طولانی مدت مراقبت‌های لازم را انجام می‌دهند. یکی از قانون‌های روتین آن‌ها، قانون سه ثانیه است. توسط این قانون کافیست پیش از خشک شدن کامل پوست و تنها بین یک الی سه ثانیه، محصول پوستی (کرم مرطوب کننده، آبرسان و سرم) را به صورتتان بزنید تا اثربخشی و جذب مواد آن به حداکثر برسد.

مطالب جالب پیشنهادی:

حتمن ببیند: رنگ سال 2024 انتخاب شد؛ سال ۱۴۰۳ چه رنگی مد میشه؟

آرایش با رژ لب قرمز باید چگونه باشد؟

چرا مردان عاشق زنان با موهای قهوه ای می شوند؟

اگر ریزش مو و شوره ی سر داری از فواید زنجبیل غافل نشو+ روش مصرف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =

دکمه بازگشت به بالا