;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

درمان ریزش موی شدید با روغن های گیاهی که باور نمی کنید!

درمان ریزش موی شدید

درمان ریزش موی شدید: ریزش مو یکی از رایج‌ترین مشکلاتی است که افراد در سراسر جهان با آن روبه‌رو هستند و برای درمان آن به هر راهی دست می‌زنند؛ اما شما باید بدانید که روغن‌های گیاهی بهترین را برای درمان ریزش مو هستند.
ریزش مو به دلایل مختلف اتفاق می‌افتد. درمان ریزش مو با روغن های گیاهی یک راه مؤثر و عالی است. این راه بسیار ساده و قابل‌دسترس است فقط احتیاج به صبوری و مداومت دارد تا شما را به نتیجه مطلوب برساند. با مد و زیبایی مجله گفتنی هماه باشید.

همچنین بخوانید: کوچک کردن بینی با روش های بسیار ساده و باورنکردنی!

درمان ریزش موی شدید با روغن های گیاهی

متأسفانه، افراد برای درمان ریزش موهای خود در ابتدا به سراغ راه‌های شیمیایی می‌روند؛ اما شما برای یک‌بار هم که شده از راه‌های خانگی برای درمان این مشکل شروع کنید.

درمان ریزش مو با روغن های گیاهی مثل روغن نارگیل

با ماساژدادن روغن نارگیل روی موهای خود باعث نرم‌شدن و از بین رفتن شکستگی موهایتان شوید. اسیدهای چرب موجود در روغن نارگیل مثل لوریک اسید، به داخل ساقه موها نفوذ کرده و فرایند تخریب پروتئین‌ها را کاهش می‌دهد. حتماً باتوجه‌به جنس موهایتان از روغن نارگیل در روتین موهای خود استفاده کنید.

اگر موهای چربی دارید پیش از حمام و شب‌ها از این روغن استفاده کنید و کف سرتان و ساقه موهای خود را ماساژ دهید. اگر موهای خشکی دارید علاوه بر ماساژ موهایتان قبل از حمام؛ حتماً بعد از استحمام نیز از این روغن استفاده کنید.

این روغن باعث کنترل چربی مو می‌شود. تأثیر دیگر روغن نارگیل کمک به سالم‌تر شدن فولیکول‌های مو و در نتیجه کاهش ریزش مو در اثر تقویت میکروبیوم پوست سر است.

همچنین بخوانید: رشد ناخن با آب نمک و زیتون: با این روش مقاومت ناخن ها را بالا می برید!

درمان ریزش مو با روغن های گیاهی مثل روغن آرگان

روغن آرگان یکی از بهترین روغن‌ها برای تقویت موهای شما است. این روغن موهایی براق و ابریشمی را برای شما به ارمغان می‌آورد؛ بنابراین حتماً از این روغن در روتین موهای خود استفاده کنید.

این روغن مناسب برای موهای خشک، شکننده، دارای موخوره یا موهایی که مرتبا در معرض گرما قرار می‌گیرند است، همچنین برای افرادی که موهایشان چرب است نیز ایده‌آل به نظر می‌رسد. از این روغن می‌توانید بیش‌تر از یک‌بار در هفته استفاده کنید. این روغن برای ازبین‌بردن وز موهایتان نیز بسیار عالی است.

شاید برایتان جالب باشد:

آرایش پوست خشک و مراحل انجام آن را یاد بگیرید!

روغن جوجوبا برای پوست و مو یک مرطوب کننده عالی بدون ایجاد حس چربی!

مثل آدری هپبورن لباس بپوشید: خانم های ریزه میزه و لاغر اینجوری خیلی دلبرتر می شوید!

پف زیر چشم را چجوری بخوابونیم؟ 5 روش موثر که خیلی جالب هستند!

ست کردن جواهرات به سبک سلبریتی ها: اگه می‌خوای باکلاس شی اینجوری ست کن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =

دکمه بازگشت به بالا