;
مد روزمد و زیبایی

راز تناسب اندام بلک پینک: پیاده روی و حذف نمک دور کمر شما را آب می کند!

راز تناسب اندام بلک پینک: قطعاً بسیاری از ما به دنبال راهکار های سریع تر برای تناسب اندام هستیم و زمانی که ستاره‌ های سینما یا موسیقی را می بینیم که اندام بسیار مناسبی دارند، حسرت آن ها را می‌ خوریم. چون با معیارهای روز بسیار ایده آل هستند.

جالب است بدانید که این افراد قطعاً برای خودشان راز و رمزهایی دارند که باعث می‌ شود تناسب اندام شان را حفظ کنند و همیشه خوب به نظر برسند.

در این قسمت از مد و زیبایی در وب سایت گفتنی، قصد داریم به راز لاغری اعضای گروه بلک پینک بپردازیم و از زبان خودشان بدانیم چه ورزشی را برای داشتن تناسب اندام خود انتخاب کرده اند.

شاید برایتان جالب باشد: چسباندن مژه مصنوعی در منزل با روشی ساده، از این به بعدنترسید و خودتان دست به کار شوید

جنی:حذف نمک و انجام پیلاتس

راز تناسب اندام بلک پینک 1

راز تناسب اندام بلک پینک: این هنرمند معروف برای این که تناسب اندامش را حفظ کند و بتواند همیشه با تناسب اندام ظاهر شود، به طور کل نمک را از زندگی حذف کرده است. او سه سال است که به صورت حرفه‌ ای یوگا و پیلاتس انجام می دهد و هیچگاه این ورزش را ترک نمی کند.

او عاشق پیلاتس است و عکس ها و تصاویر زیادی را نیز از خودش پست می کند و هر روز این ورزش را انجام می دهد و رژیم غذایی خاصی هم ندارد. فقط تنها چیزی که رعایت می‌ کند، این است که نمک را به طور کل حذف کرده اما معمولاً غذاهای سالم مثل سالاد آووکادو با نوشیدنی‌ های سم زدا را استفاده می کند.

مطلب داغ که باید بخوانید: پوست سیب زمینی و کاهش سفیدی مو را حتما امتحان کنید! روشی تضمینی و خانگی

رزی:غذای با کیفیت و ورزش با کیفیت

راز تناسب اندام بلک پینک 2راز تناسب اندام بلک پینک:رزی هم جزء افراد مشهوری است که به شدت به نوع غذایی که استفاده می کند، دقت بسیار زیادی دارد و در کنارش در جلسات ورزشی مختلف از جمله پیلاتس شرکت می‌ کند. او در مصاحبه‌ ای گفت که حداقل باید هر دو روز یکبار پیلاتس انجام دهد و همین باعث شده است که دور کمر بسیار باریکی داشته باشد.

اینم حتما ببین: چالشی‌ترین تست هوش جهان: کدام بچه را از مرگ نجات می دهی؟

لیسا:حرکات موزون و کالری سوزی

راز تناسب اندام بلک پینک 3

راز تناسب اندام بلک پینک: لیسا توانسته است که در کلاس های حرکات موزون شرکت کند و تا آنجایی که می تواند کالری‌ سوزی انجام دهد. او خیلی دوست ندارد که رژیم بگیرد و به جای آن سخت ورزش می کند تا بتواند تناسب اندامش را حفظ کند. حتی گاهی اوقات 12 الی 15 ساعت در روز هم تمرین می کند که خیلی سخت است اما هر طور شده؛ این کار را انجام می دهد تا بتواند در ویدیوهایش لاغر و موفق ظاهر شود.

حتما ببینید: شخصیت شناسی بر اساس آرایش: نوع آرایش شما شخصیتتان را لو می دهد!

جیسو:غذای کمتر و ورزش بیشتر

راز تناسب اندام بلک پینک 4

راز تناسب اندام بلک پینک: جیسو در مصاحبه‌ هایش گفته است که اگر شما مقدار ماده غذایی خود را کم تر و سبک تر کنید و در کنار آن ورزش هم داشته باشید، می توانید به تناسب اندام بالایی برسید که خودش هم همین روش را پیاده می‌ کند و توانسته است تا اندام کاملاً لاغری داشته باشد.

چرا بعضی ها چاق نمیشوند؟ ژن یا سوخت و ساز بدن؟

مطالعات نشان داده است علت لاغری برخی افراد در ژن هایشان نهفته است، به طوری که این افراد می توانند بدون انجام ورزش خاصی و پیروی از رژیم غذایی، لاغر باقی بمانند.

دانشمندان برای یافتن پاسخ اینکه چرا برخی افراد به طور طبیعی و بدون انجام ورزش خاصی لاغر هستند، شرکت کنندگانی را انتخاب نمودند که در 40 سالگی بوده و تمام عمر خود را لاغر بودند.

پژوهشگران نمونه های بزاق این افراد را برای یافتن توالی ژن های آنها بررسی کردند، سپس آن ها را با بیش از 10000 فرد که از نظر وزن متوسط و تقریبا 20000 نفر که به شدت چاق بودند، مقایسه کردند.

مطالعات نشان داد که این افراد دارای مجموعه ای از ژن ها هستند که متابولیسم آنها را تسریع کرده یا به آن ها کمک می کند که به سرعت چربی را بسوزانند یعنی هر آنچه توسط این افراد خورده می شود به سرعت به واسطه ی این سوخت و ساز بالا می سوزد.

این مطالب هم جالب هستند:

حتما ببینید: لباس مناسب زنان چاق: چطوری خوش استایل تر به نظر برسید؟

از دست ندهید حتما ببینید: از بین بردن چروک پیشانی و دور چشم فقط و فقط با پای مرغ شاید باور نکنید اما راز مردم چین و کره برای از بین بردن چروک

حتما ببینید: زیباترین زنان جهان: ترکیه رتبه اول را دارد!

خیلی جالبه این تست: تست شخصیت ناراحت کننده که نیمه غمگین شما را نشان می دهد!

پرپشت شدن مو و ریش با زنجبیل: ماسک مو و آب زنجبیل مشکل شما را حل می کند!

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا