;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

تفاوت های زیبایی زنان ایران و تاجیکستان چیست؟

تفاوت های زیبایی زنان ایران و تاجیکستان: استانداردهای جهانی زیبایی که در مجلات و فشن شوهای پر زرق و برق مشاهده می کنیم دائما در حال تغییرند، هر ملتی ویژگی ها، سنت ها و آداب و رسوم منحصر به فرد خود را دارد که به زیبایی زنان مربوط می شود. بنابراین می توان گفت که زیبایی در واقع یک اصطلاح نسبی است.

ما امروز در بخش مد و زیبایی به تفاوت های زیبایی زنان ایران و تاجیکستان پرداخته ایم. مقوله زیبایی بسته به فرهنگ هر کشور متفاوت است و در طول زمان دستخوش تغییرات می شود. البته بخش قابل توجهی از این معیارها ممکن است باب سلیقه بعضی از افراد جامعه نباشد اما درصد افرادی که با این مدها همراه می شوند کم نیستند. با ما همراه باشید.

نظر شما درباره معیارهای زیبایی در ایران چیست؟ آیا شما از مد پیروی می کنید؟ ایا لازم است با مد هماهنگ شویم؟

معیار زیبایی زنان تاجیکستان

تفاوت های زیبایی زنان ایران و تاجیکستان1

در حالی که زنان در نقاط مختلف جهان ابروهای خود را می چینند و از موم برای به دست آوردن فرم عالی استفاده می کنند، برای زنان در تاجیکستان یک ابرو طبیعی نشانه سنتی زیبایی است.

آن دسته از دخترانی که ابروهای پرپشتی نداشتند، از گیاه سبز برگ مخصوصی به نام «اُسما» استفاده می‌کنند. آنها حتی فضای بین ابروها را رنگ می کنند و یک ابرو ایجاد می کنند. والدین از همان دوران کودکی از این ترفند آسان برای ابروهای دخترانشان استفاده می کنند.

معیار زیبایی زنان ایران

تفاوت های زیبایی زنان ایران و تاجیکستان2

با توجه به محبوبیت بسیار زیاد جراحی بینی، ایران به عنوان «پایتخت جراحی بینی در جهان» لقب گرفته است . توضیحی که در پشت این موضوع وجود دارد این است که زنان با توجه به نوع استایل و پوشش به ظاهر صورت خود اهمیت زیادی می دهند.

بسیاری از کاربران خارجی گفته اند وقتی که از دوستان ایرانی خود علت آمار بالای جراحی زیبایی را می پرسیم همه آن ها می گویند جراحی زیبایی بینی مد است و جالب است بدانید نوار بینی بعد از جراحی حتی یک نام خاص دارد: “باند افتخار”. خانم‌ها سعی نمی‌کنند آن را پنهان کنند، بلکه با افتخار این را نشانه‌ای از جراحی بینی اخیر خود نشان می‌دهند. برخی از آنها حتی تا مدت ها پس از جراحی خود به پوشیدن بانداژها به عنوان نمادی از ثروت ادامه می دهند تا نشان دهند که می توانند از عهده این نوع عمل برآیند.

مطالب جالب پیشنهادی:

روشن کردن لب های تیره: اگر لب های تیره دارید!

رنگ سال 2024 انتخاب شد؛ سال ۱۴۰۳ چه رنگی مد میشه؟

ترمیم پوست صورت با فیشیال پاییزه که تعجب می کنید!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. زنان ایرانی کجاشون قشنگه همه دماغ عملی و لب پروتز و چشم لنز گذاشته اسمم برای برای دماغ عملی کجشون گذاشتن نوار افتخار که بهشون نگن دماغ عملی برید جمع کنید بابا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =

دکمه بازگشت به بالا