;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

رنگ های شیک برای لباس؛ کم خرج ولی خاص و باکلاس!

رنگ های شیک برای لباس: خوش‌تیپی و خوش‌پوش بودن کار خیلی سختی نیست، فقط باید اصول آن را بدانید. یکی از رازهای خوشتیپی انتخاب مناسب رنگ لباس است، در روانشناسی رنگ ها، برخی رنگ ها در گران تر نشان دادن استایل شما تاثیر به سزایی دارند. برخی از افراد در مورد رنگ ها و طریقه ست کردن آنها اطلاعات اندکی دارند و همیشه فقط از یک سری رنگ‌های خاص در لباس پوشیدن‌ استفاده می‌کنند. در ادامه این بخش از مد و زیبایی مجله گفتنی رنگ هایی را معرفی می کنیم که شیک نشانتان می دهند، با استفاده از این رنگ ها در تیپ و استایل خود تنوع ایجاد کنید.

این هم جالبه: تیپ زدن با الناز حبیبی برای خانوم های کوچولو: شیک و نازنازی

این هم جالب است: طرز تهیه تینت لب با لبو: از این به بعد بالم لب هم نخر

رنگ مشکی و خاکی

رنگ های شیک برای لباس، خاکی رنگی بین خاکستری و کرم روشن (یا قهوه‌ای رنگ‌پریده)است و اندام را لاغرتر نشان داده و برای پاییز و زمستان مناسب است، این رنگ هیچ گاه از مد نمی افتد و در ترکیب با رنگ مشکی شما استایلتان را گران تر نشان خواهد داد.

رنگ های قهوه ای، کرم، استخوانی

رنگ های شیک برای لباس، رنگ کرم امروزه در دنیای مد و استایل بسیار پرطرفدار است، این رنگ، گستره زیادی دارد و شامل رنگ های شیری، استخوانی، نباتی، بژ و کاراملی است. در روزهای سرد زمستان طیف‌های مختلف رنگ کرم و استخوانی را با رنگ قهوه ای ست کنید و یک استایل لاکچری برای خود بسازید، ترکیب رنگ قهوه‌ای به همراه کرم برای مراسم‌های رسمی و غیر رسمی مناسب است.

رنگ های شیک برای لباس 4

رنگ سورمه ای، کرم

رنگ های شیک برای لباس، سرمه‌ای با تمام وقار و سادگی‌اش این خاصیت را دارد که در کنار رنگ‌های دیگر تبدیل به یک رنگ فانتزی، اسپرت و گاهی هم کاملا رسمی و باوقار شود و استایل شما را لاکچری نشان دهد. ست کردن رنگ کرم با سرمه ای برای موقعیت های کژوال و غیر رسمی پیشنهاد می شود. شما می توانید مانتوی سرمه ای و شالی به رنگ کرم، نخودی یا خاکی استفاده کرده و برای کفش، کیف و اکسسوری هم، از سایه های متفاوت کرم و خاکی استفاده نمایید تا استایلتان شیک و به روز باشد.

این را هم بخوانید: 8 بهترین مانتوهای الهام حمیدی برای 1403 مخصوص خانمهای باکلاس

رنگ طوسی، سفید

رنگ های شیک برای لباس، رنگ طوسی جزو پرطرفداران ترین رنگ در کمد لباس افراد است و به علت خنثی بودن آن با ترکیب رنگ‌های زیادی ست می‌شود. ست کردن لباس طوسی با رنگ سفید انتخاب مناسبی برای تیپ اسپرت و مجلسی است و می تواند ظاهر تان را شیک و منحصر به فرد نشان دهد.

رنگ های شیک برای لباس 5

رنگ زرشکی، کرم

رنگ های شیک برای لباس، رنگ زرشکی را می‌توانید با انواع رنگ‌های روشن و تیره ست کنید و بهترین استایل های اسپرت و رسمی را در تمام فصول داشته باشید. اگر می خواهید در مرکز توجه جمع قرار بگیرید،می توانید ست رنگ زرشکی و کرم را در استایل خود بگنجانید، رنگ زرشکی و کرم شما را کاملا خوش استایل و شیک نشان می دهد.

رنگ سورمه ای، آجری

رنگ های شیک برای لباس، رنگ آجری یکی از جذابترین رنگ ها برای فصول سرد سال است که با ترکیب با رنگ های دیگر استایلتان را زیبا و جذاب می سازد.در طول زمستان می توانید شلوار و شومیز را سورمه‌ای انتخاب کنید و بعد با پالتوی آجری ست کنید.

این مطلب هم مفیده: سرم صورت سوسانو مخصوص جوانسازی تا عید+ طرز تهیه

رنگ ارغوانی، مشکی

ارغوانی، یکی از زیباترین رنگ هایی است که می توانید در استایلتان به کار ببرید. این رنگ نماد قدرت و شکوه بوده و از ترکیب مساوی سرخ و آبی بدست می آید. ارغوانی با رنگ با مشکی، ترکیب فوق العاده ای را می سازد و شما را زیبا نشان خواهد داد.

رنگ سورمه ای، قهوه ای، سفید

رنگ های شیک برای لباس، رنگ قهوه ای برای پوشیدن در پاییز و زمستان مناسب است زیرا ظاهری گرم و دلپذیر به شما می دهد. طیف رنگ آبی در تناژهای مختلف آن با رنگ قهوه ای ترکیب زیبایی می‌سازد. به این ترکیب سفید هم اضافه نمایید تا استایل زیبا و شیکی برای خود بسازید.

رنگ های شیک برای لباس 6

برایتان جالب خواهد بود

آرایش مناسب شب یلدا برای عروس خانوم ها، دختران مجرد و زنان سن بالا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + هشت =

دکمه بازگشت به بالا