;
سرگرمی

آیا می توانید گربه گریان را در 10 ثانیه پیدا کنید؟ پس آماده شوید و شروع کنید!

تست بینایی با پیدا کردن گربه گریان یک آزمایش بصری است برای اینکه ببینید آیا می توانید در 10 ثانیه یا کمتر گربه گریان را در بین گربه های زیادی پیدا کنید . تصویر این چالش در زیر است.

چقدر در پیدا کردن گربه گریان خوب هستید ؟ اکنون مهارت های خود را آزمایش کنید و ببینید آیا می توانید زمان را شکست دهید یا خیر! موفق باشید!

تصویر تست بینایی با پیدا کردن گربه گریان

تست بینایی با پیدا کردن گربه گریان 1

.

.

.

شاید بپسندید: یکی از نمادهای سلتی را انتخاب کنید تا در مورد قدرت درونی خود بیشتر بدانید

این یک چالش بصری عالی برای آزمایش مهارت های مشاهده شما است . برای یافتن گربه گریان در بین این گربه ها در کمتر از 10 ثانیه ، باید تمرکز کنید و جزئیات را با دقت مشاهده کنید. شما باید به دنبال علائم ناراحتی مانند اشک ، قرمزی چشم و دهان باز باشید . زبان بدن هر گربه را بررسی کنید و به حالات ظریف صورت توجه کنید . سعی کنید گربه هایی را که این علائم را نشان می دهند یا به شکل دیگری از بین جمعیت متمایز هستند را شناسایی کنید. همچنین باید اندازه هر گربه و همچنین نحوه چیدمان آنها در تصویر را در نظر بگیرید. با کمی حوصله و مشاهده دقیق ، می توانید گربه گریان را پیدا کنید!

.

.

.

پاسخ تست بینایی با پیدا کردن گربه گریان

تست بینایی با پیدا کردن گربه گریان 2

آیا تست بینایی با پیدا کردن گربه گریان را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 9 =

دکمه بازگشت به بالا