;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

زیبایی لیلا حاتمی و عمل هایی که نمی دانید!

زیبایی و جذابیت چهره و خوش‌فرم بودن بدن، یکی از فاکتورهای مهم در صنعت بازیگری و مدلینگ به‌حساب می‌آید. برای همین است که بازیگران و مدل‌های مطرح همواره به سلامت پوست و مو و تناسب‌اندام خود توجه ویژه‌ای می‌کنند. در ادمه از بخش بخش زیبایی مجله گفتنی اطلاعات بیشتر به شما ارائه می کنیم.

این را هم شاید بپسندید: پوست بدون لک با 6 روش خانگی

زیبایی لیلا حاتمی در سینمای ایران همیشه مثال زدنی بوده است. این بازیگر مشهور و موفق هیچ وقت موهایش را رنگ نکرده و جزو مینیمال و ساده ترین چهره های زنانه به شمار می آید. آیا زیبایی لیلا حاتمی طبیعی است؟ راز جوانی او در 51 سالگی چیست؟ ما در این مطلب به شما خواهیم گفت!

این را هم بخوانید: 8 بهترین مانتوهای الهام حمیدی برای 1403 مخصوص خانمهای باکلاس

عمل های زیبایی لیلا حاتمی

زیبایی لیلا حاتمی1

بعضی متخصصان زیبایی در هالیوود به عمل های زیبایی خواننده ها و بازیگران مشهور اشاره می کنند. این عمل ها به صورت طبیعی با جلوه خوب انجام می شوند تا چشم عادی متوجه تغییرات غیرعادی نشود. با توجه به این مسئله به نظر می رسد زیبایی لیلا حاتمی متاثر از چند عمل زیبایی غیرتهاجمی و ساده باشد که در ادامه خواهیم گفت:

همچنین ببینید: لیلا حاتمی و تصاویر پدر و مادر، مادرشوهر، شوهر، پسر و دخترش!

زیبایی لیلا حاتمی: سانترال لب

زیبایی لیلا حاتمی3

این را هم ببینید: خاص ترین مانتوهای یکتا ناصر چشم آهویی که لاغرتر نشانتان میدهد

لبخند هالیوودی یکی از رازهای جذابیت چهره ستارگان سینماست. اگر به چهره ستارگانی مانند نیکول کیدمن یا لیلا حاتمی دقت کنید، متوجه وجود فاصله کم بین لب‌های بالا و پایین آن‌ها می‌شوید که در هنگام لبخند زدن باعث می‌شود تا قسمتی از دندان‌هایشان دیده شود. این نوع لبخند به لبخند هالیوودی مشهور است.

به کمک لیفت سانترال لب که وظیفه آن بالا کشیدن بخش میانی لب بالاست، می‌توان این نوع لبخند را به‌راحتی به وجود آورد.

این مطلب هم جالبه: مانتوهای سوگل طهماسبی از شیک ترین مزون ها برای خانمای باوقار

زیبایی لیلا حاتمی: زاویه‌سازی صورت

زیبایی لیلا حاتمی2

وجود زاویه مناسب در فک و چانه حالتی جذاب، پرجذبه و کاریزماتیک به افراد می‌دهد. اگر به‌صورت مدل‌های فعال در صنعت مد دقت کنید، متوجه وجود زاویه فک در صورتشان خواهید شد. داشتن زاویه فک مناسب در ورود موفق به این صنعت تأثیر بالایی دارد. برای همین بسیاری از جوانانی که قصد دارند به صنعت مد وارد شوند، درصدد ایجاد یا بهبود زاویه فک و چانه خود هستند.

زاویه‌سازی صورت به کمک جراحی کاشت پروتز فک و پروتز چانه و همچنین تزریق چربی به صورت امکان پذیر است. زاویه‌سازی به کمک کاشت پروتز موثرترین و ماندگار‌ترین روش موجود است.

بیوگرافی لیلا حاتمی

زیبایی لیلا حاتمی4

این مطلب هم جالبه: پوست تمیز و بدون لک تا عید نوروز: خیلی آسونه دست به کار شو

لیلا حاتمی در نهم مهر 1351 به دنیا آمد. پدرش علی حاتمی، کارگردان سرشناس سینمای ایران، و مادرش زری خوشکام، هنرپیشه سینما، بود.
در سال 1377 با علی مصفا ازدواج کرد. از آن پس در تهران زندگی می کند. وی دارای دو فرزند به نام های مانی و عسل است. لیلا حاتمی همچنین به پنج زبان انگلیسی و فرانسه و فارسی و آلمانی و ایتالیایی صحبت می کند.

لیلا حاتمی در رشتهٔ ریاضی فیزیک در تهران دیپلم گرفت. در دانشگاه پلی تکنیک تهران (دانشگاه صنعتی امیرکبیر) در رشتهٔ مهندسی برق شروع به تحصیل کرد. تحصیل در این رشته را پس از دو سال نیمه کاره رها کرد و به دانشگاه لوزان، سوئیس رفت و آن‌جا ادبیات فرانسه خواند.

به علت بیماری پدرش در ۱۳۷۵ تحصیل را نیمه‌کاره رها کرد و به ایران بازگشت. در سال ۱۳۷۷ با علی مصفا ازدواج کرد. از آن پس در تهران زندگی می‌کند. وی دارای دو فرزند به نام‌های مانی و عسل است. لیلا حاتمی همچنین به پنج زبان انگلیسی و فرانسه و فارسی و آلمانی و ایتالیایی صحبت می‌کند.

این مطالب هم جالب هستند:

رنگ مو عید 1403: امسال این رنگ موها مده + عکس

تیپ مه لقا باقری زن جواد عزتی با لنز و موهای قرمز در جشنواره فجر+ عکس

چهره جدید کایلی جنر با اندام و لپ تو رفته برگ همه رو ریخت+عکس

راز داشتن صورت بیبی فیس: بهترین آرایش برای داشتن صورت جوان

8 مدل مانتوی از مد رفته که بی کلاست میکنه+8مانتو جدید باکلاس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا