;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

راز داشتن صورت بیبی فیس: بهترین آرایش برای داشتن صورت جوان

راز داشتن صورت بیبی فیس: همه افراد تمایل دارند جوان و زیبا به نظر برسند و روش های زیادی برای کاهش سرعت روند پیری پوست وجود دارد. بعضی خانم ها معتقد هستند که هرچه بیشتر آرایش کنند زیباتر به نظر خواهند آمد اما حقیقت این است که استفاده بیش از حد از مواد آرایشی سبب می‌شود که این مواد در خطوط باریک و چین و چروک های پوست به جا بماند و چین و چروک های پوست را افزایش دهد تا اینکه آنها را بتواند پنهان کند. در ادمه از بخش بخش زیبایی مجله گفتنی اطلاعات بیشتر به شما ارائه می کنیم.

این هم بخونید: 15عکس پیراهن های آستین بلند تیلور سویفت: مناسب خانومای قدبلند

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید به سادگی با باز کردن کیف لوازم آرایش خود زمان را به عقب برگردانید.

راز داشتن صورت بیبی فیس:

از مرطوب‌کننده‌ها استفاده کنید

راز داشتن صورت بیبی فیس1

این رو هم بخون: لاکچری ترین مانتوهای نفیسه روشن برای 1403 که خیلی تو چشه+عکس

راز داشتن صورت بیبی فیس این است که قبل از آرایش صورت حتما از مرطوب کننده روی پوست خود استفاده کنید بگذارید که کرم در پوست شما نفوذ داشته باشد و بعد آرایش را انجام دهید. اگر مرطوب کننده شما حاوی ضدآفتاب نیز باشد بهتر خواهد بود.

توجه کنید از محصولات آرایشی حاوی مرطوب کننده استفاده کنید. از آنجایی که لب یکی از اصلی ترین قسمت های بعد از صورت به شمار می‌رود که سن شما را نشان می دهد به همین خود برای جوان نشان دادن آن سعی کنید که همیشه آن را مرطوب نگه دارید و از رژلب با رنگ مناسب برای آن استفاده کنید.

ای هم مفیده بخونید: بهترین درمان خانگی اگزما با بلغور جو دوسر و خداحافظی با خشکی

پنکک و پودر ممنوع: محصولات کرمی و مرطوب

راز داشتن صورت بیبی فیس2

با افزایش سن درخشش و زیبایی طبیعی پوست از بین خواهد رفت. پودر صورت به راحتی در خطوط باریک جا خواهد گرفت و چین و چروک ها را می‌تواند افزایش دهد به خصوص در اطراف چشم ها.

راز داشتن صورت بیبی فیس این است که به جای پودر از محصولاتی استفاده کنید که سبک و مرطوب کننده باشد که سبب به رطوبت و درخشش پوست شود دقیقاً مانند پودر صورت پودر رژگونه نیز باعث خطوط چین و چروک صورت میشود و سبب میشود پوست به حالت بدی به نظر برسد. انتخاب یک رژگونه به صورت کرم به گونه های شما می تواند درخشش و زیبایی را ببخشد.

از رنگ مناسب پوست خود را در نظر بگیرید که پوست شما روشن باشد یا متوسط و تیره استفاده از رنگ صورتی به گونه های شما می تواند سرخی بدهد و سبب جوان شدن چهره شما شود.

این مطلب هم جالبه: مانتوهای سوگل طهماسبی از شیک ترین مزون ها برای خانمای باوقار

از برق لب حجم دهنده لب استفاده کنید

راز داشتن صورت بیبی فیس3

یکی دیگر از علائم پیری نازک شدن لب ها است. با استفاده از برق لب حجم لب های خود را بهبود ببخشید و به لب های خود حالت نرم و برجسته‌ای بدهید.

خط چشم دنباله دار بکشید

دقیقاً مانند فر دادن مژه ها باید خط چشم خود را به صورت دنباله دار بکشید این کار سبب می‌شود چشمان شما بالاتر به نظر بیاید همانطور که گفتیم با افزایش سن چشم ها می تواند دچار افتادگی شود.

بنابراین راز داشتن صورت بیبی فیس این است که با استفاده از خط چشم دنباله دار چشمان خود را به حالت طبیعی باز گردانید و پلک ها به سمت بالا کشیده شوند.

این مطلب هم جالبه: پوست تمیز و بدون لک تا عید نوروز: خیلی آسونه دست به کار شو

پهن کردن ابروها راز داشتن صورت بیبی فیس

ابروهای باریک از مد افتاده و بدتر آنکه سن شما را می تواند افزایش دهد اما برعکس ابروهای پهن و پرپشت چهره شما را جوان‌تر و شاداب‌تر نشان خواهد داد.

البته ابروها به مرور زمان باریک و کم پشت می شوند که این موضوع می‌تواند باعث نگرانی در افراد شود برای جوان نشان دادن چهره به کمک لوازم آرایشی می توانید به آنها شکل دهید.

اگر ابروهایتان ریخته، به جای میکروبیلیدینگ، کاشت ابرو انجام دهید که طبیعی تر است.

فر دادن مژه ها فراموش نشود

راز داشتن صورت بیبی فیس4

فر دادن مژه ها می تواند جلوه بیشتری برای چشمان شما به دنبال داشته باشد همانطور که می دانید با گذشت زمان پلک ها می تواند دچار افتادگی شود فر کردن مژه ها سبب می شود چشمان شما باز تر و برجسته تر از قبل نشان داده شود و بنابراین می توانید جوان تر به نظر برسید حتماً از چند لایه ریمل استفاده کنید.

این هم جالبه: مدل مانتو عید 1403؛ مانتو هایی که عید امسال مده+ عکس

سایه سبک استفاده کنید

راز داشتن صورت بیبی فیس5

برای روشن کردن پلک ها باید در سمت بالا و گوش های پلک از سایه براق استفاده کنید منطقه بالایی چشم با افزایش سن می‌تواند تاریک تر به نظر برسد.

استفاده از رنگ های روشن در این قسمت چشم می‌تواند آن را زیباتر نشان دهد و فقط باید توجه کنید دور تا دور چشم خود را سایه نزنید زیرا سایه بیش از اندازه ممکن است اثرات برعکس داشته باشد فقط از یک سایه روشن در گوشه بالایی نزدیک مجرای اشک و زیر ابرو استفاده کنید.

اکلیل ها بعد از مدتی روی خطوط صورت شما جمع خواهند شد در نتیجه چین و چروک را می‌تواند افزایش دهد در واقع ما اکلیل را به نوجوانان پیشنهاد می‌کنیم به همین دلیل اگر بالای سی سال دارید از اکلیل برای آرایش صورت خود استفاده نکنید.

این موها شما را جوان تر نشان می دهند

جلوی موهای تان را کوتاه کنید این کار به خصوص برای خانم هایی که بالای ۵۰ سال دارند می‌تواند مفید باشد به جای یکدست کردن و بستن موها در پشت سرم قسمت های جلوی سر خود را بوتاکس کنید و سشوار روی آن بکشید.

متاسفانه خانم ها در هر سنی بیشتر احتیاج به این یک رنگ موی مناسب دارند آن را فراموش می‌کنند رنگ موی مناسب برای خانم های بالای ۵۰ رنگ های زیتونی و نسکافه ای است.

توصیه های سلامتی

اگر در طول شب به اندازه کافی استراحت نداشته باشید دور چشمان شما می تواند سیاه و پف کرده به نظر برسد قبل از خواب سعی کنید به چشمانتان با چند روش مانند گذاشتن برش های خیار خنک استراحت بدهید تا خستگی روزانه و پف زیر چشمان شما به راحتی از بین برود اگر دائم رژیم میگیرید و از روغن های کمی برای غذا درست کردن استفاده می کنید یا تلاش می کنید همه چیز را آب پز کنید بدون اینکه بدانید چین و چروک های صورت خود را می توانید افزایش دهید ، چربی ها را به طور کامل از رژیم غذایی خود حذف نکنید پوست دور چشم نازک ترین قسمت در بدن به شمار می‌رود و پوست عمومی بدن هرچه خشک تر باشد چین و چروک ها زودتر خود را نشان خواهند داد همیشه اطراف چشم ها خود را با مرطوب کننده چرب نگه دارید ویتامین سی اثر زیادی روی جوانسازی پوست دارد و استفاده مرتب از آن در طول روز و شب می تواند نتایج خوبی را به همراه داشته باشد همچنین مصرف میوه و سبزیجات زیاد و استفاده کردن از ضدآفتاب برای جلوگیری از اشعه خورشید به پوست ، نوشیدن مقدار مناسب آب کافی و ورزش می‌تواند روند پیری پوست را کاهش دهد و شما را جوان تر نشان دهد.

 

همچنین جالب است:

شفاف سازی پوست با این مطلب: بهترین روغن برای لک صورت که تا عید نوروز نتیجه می گیری

راز جوانی در 50 سالگی زنان کره ای لو رفت+دئودورانت؟!

راه حل طلایی از بین بردن چروک خنده بدون بوتاکس+در دو دقیقه

اگه این ویتامین ها رو بخوری پوست صورتت سفید میشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + سه =

دکمه بازگشت به بالا