;
مد روزمد و زیبایی

10 جذابترین زنان انتخاب مجله People+ تصاویر

جذابترین زنان انتخاب مجله People: زیبایی امری ذهنی است. برخی از افراد، زیبایی را با ویژگی های خاص صورت و بدن افراد مرتبط می دانند. در حالی که برخی دیگر به سادگی و اندازه قلب فرد اهمیت داده و زیبایی را نه زیبایی ظاهری بلکه باطنی دانسته اند. مهم نیست، همه ما قدر چیزهای زیبا و کار خدا را می دانیم. به هر حال زیبایی در چشم بیننده است. من مطمئن هستم که همه کسانی که این مطلب را می خوانند با من موافق هستند!

جذابترین زنان انتخاب مجله People

این لیست فوق العاده از 10 جذابترین زنان انتخاب مجله People است! زیبایی همیشه در هر شکلی توسط همه مورد تحسین قرار می گیرد. با بخش مد و زیبایی از سری مطالب مد روز در مجله گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: استایل پلنگی و نوروزی مرجانه گلچین که انگار 30 سالش شده!

جسیکا آلبا

جسیکا آلبا | جذابترین زنان انتخاب مجله People
جسیکا آلبا | جذابترین زنان انتخاب مجله People

جذابترین زنان انتخاب مجله People: جسیکا آلبا در 28 آوریل 1981 در پومونا، کالیفرنیا به دنیا آمد. جسیکا موهای بلند تیره و چشمان قهوه ای دارد. او کار خود را به عنوان بازیگر در سن 13 سالگی به عنوان بخشی از مجموعه تلویزیونی کودکان “Camp Wilder” (1993) آغاز کرد.

دیانا آگرون
دایانا آگرون بازیگر، خواننده و رقصنده آمریکایی لهستانی الاصل است. او برای بازی در نقش کوین فابری در مجموعه تلویزیونی کمدی-درام موزیکال فاکس Glee (2009-2015) شناخته شده است. در سال 2011، او اولین فیلم بلند خود را در فیلم I Am Number Four (2011) انجام داد و پس از آن پسر من (2012) و خانواده (2013) فیلم های سینمایی را به نمایش گذاشت.

این مطلب هم جالبه: بهترین مدل مانتوهای گلدوزی برای عید 1403+ عکس ها

مونیکا بلوچی: جذابترین زنان انتخاب مجله People

مونیکا بلوچی
مونیکا بلوچی: جذابترین زنان انتخاب مجله People

جذابترین زنان انتخاب مجله People: مونیکا بلوچی بازیگر و مدل مد ایتالیایی است. او در Cesenatico، Emilia-Romagna، ایتالیا به دنیا آمد. او بیشتر برای نقش‌هایش در سریال‌های ماتریکس مالنا و مصائب مسیح شناخته می‌شود. در سال 2012 از سوی مجله پیپل به عنوان یکی از زیباترین زنان جهان انتخاب شد.

او همچنین در سال 2015 توسط مجله آمریکایی امپایر به عنوان “زیباترین زن جهان” انتخاب شد. با بازیگر وینسنت کسل ازدواج کرده است.او در چندین فیلم ایتالیایی مانند آخرین بوسه، عشق در ونیز و آپارتمان ظاهر شد. او در سال 1999 برای بازی در نقش آملی در آملی برنده جایزه بفتا برای بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

این هم بدردت می خوره: راهنمای انتخاب کمربند مردانه: برای عید خوش استایل شوید!

نینا دوبرو

نینا دوبرو
نینا دوبرو

جذابترین زنان انتخاب مجله People: نینا دوبرو بازیگر بلغاری است که برای بازی در نقش النا گیلبرت در فیلم خاطرات خون آشام شناخته می شود. او در 9 ژانویه 1989 در صوفیه، بلغارستان به دنیا آمد. او یک برادر و یک خواهر دارد.

دوبرو در سه سالگی به همراه خانواده اش به کانادا نقل مکان کرد و پس از انتخاب نقش کوزت در فیلم Les Misérables در مدرسه The Acting Up Stage که بیشتر دوران کودکی خود را در آنجا گذراند، در شش سالگی بازیگری را آغاز کرد. اولین حضور او در فیلم بلند در سن 12 سالگی در سال 2006 در فیلم زنده بمانید در کنار جان فاستر و شانین سوسامون بود. نینا در 16 مارس 2018 با فیلمبردار ایان ساندر، تنها چند ماه پس از شروع قرار ازدواجشان، ازدواج کرد.

این هم جالبه: تشخیص عطر خوب: قبل از خرید عطر حتما این تست را انجام دهید!

اسکارلت جوهانسون: جذابترین زنان انتخاب مجله People

اسکارلت جانسون
اسکارلت جانسون

جذابترین زنان انتخاب مجله People: اسکارلت جوهانسون بازیگر، مدل و خواننده زیبای آمریکایی است. او بیشتر برای نقش‌هایش در فیلم‌هایی مانند Lost in Translation، The Avengers و Match Point شناخته می‌شود. بر اساس فهرست قدرتمندترین سلبریتی های سال 2019 مجله فوربس، او پس از تیلور سویفت (اول) و بیانسه نولز (دوم) سوم شد. طبق گفته Celebrity Net Worth، دارایی خالص او 160 میلیون دلار تخمین زده می شود که او را به یکی از پردرآمدترین بازیگران زن تمام دوران تبدیل می کند.

پنه لوپه کروز

پنه لوپه کروز
پنه لوپه کروز

جذابترین زنان انتخاب مجله People: پنه لوپه کروز بازیگر، مدل و خواننده اسپانیایی است. او در سال 1974 در اسپانیا به دنیا آمد و دختر بازیگران اسپانیایی کونچیتا سینترون و رافائل نادال است. او کار خود را به عنوان یک مدل کودک آغاز کرد اما بعداً به بازیگری روی آورد تا رویای بازیگر شدن خود را دنبال کند. اولین نقش او در فیلم Jamon, Jamon (1992) ساخته بیگاس لونا بود.

او از آن زمان تاکنون در بیش از 35 فیلم از جمله Woman on Top (2000)، ضربه (2001)، آسمان وانیلی (2001)، و همه چیز درباره مادرم (1999) ظاهر شده است. او همچنین در فیلم ویکی کریستینا بارسلونا به همراه خاویر باردم ایفای نقش کرد، جایی که آنها نقش دو آمریکایی را بازی کردند که برای تعطیلات تابستانی قبل از ازدواج در شهرداری به طور اشتباه به بارسلونا سفر کردند. این فیلم بعداً نامزد چهار جایزه اسکار شد، از جمله بهترین بازیگر زن برای کروز. پنه لوپه در حال حاضر با همسرش خاویر باردم به همراه فرزندانشان لئو و لونا کروز-باردم زندگی می کنند.

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی
آنجلینا جولی

جذابترین زنان انتخاب مجله People: آنجلینا جولی چنین جذابیتی دارد. صرف حضور او هر اتاقی را که وارد می شود روشن می کند و باعث می شود که مردان (و زنان) با تعجب و هیبت به او خیره شوند. چشمان سبز خیره کننده او بلافاصله شما را به سمت خود می کشاند – آنقدر سبز هستند که تقریباً به سمت شما ظاهر می شوند! او همچنین دارای چیزی است که شاید حتی کمیاب‌تر باشد: احساس بی‌موثر کلاسی که باعث می‌شود بخواهید از هر کاری که او می‌خواهد یا نیاز دارد حمایت کنید.

این به توضیح این موضوع کمک می کند که چرا او توانسته است به یکی از محبوب ترین بازیگران زن هالیوود تبدیل شود و در عین حال به طور خستگی ناپذیر برای اهداف بشردوستانه در سراسر جهان کار می کند. و او همه این کارها را انجام می دهد بدون اینکه به نظر برسد که بیش از هر کس دیگری به زیبایی اهمیت می دهد، که به نوعی او را حتی زیباتر از آن چیزی می کند که هر کس دیگری می تواند امیدوار باشد!

شارلیز ترون

شارلیز ترون
شارلیز ترون | جذابترین زنان انتخاب مجله People

جذابترین زنان انتخاب مجله People: شارلیز ترون بازیگر، تهیه کننده و مدل سابق آفریقای جنوبی و آمریکایی است. او در اواخر دهه 1990 پس از ایفای نقش در فیلم های مدافع شیطان (1997)، توانا جو یانگ (1998) و قوانین خانه سیب (1999) به شهرت رسید. ترون برای ایفای نقش قاتل سریالی آیلین وورنوس در هیولا (2003) مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و برای آن جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را در کنار جوایز دیگر دریافت کرد. او نامزدهای بیشتری را برای اجراهایش در شمال کشور (2005)، هنکاک (2008) و جوان بزرگسال (2011) دریافت کرد.

کایرا نایتلی

کیرا نایتلی
کیرا نایتلی

جذابترین زنان انتخاب مجله People: کایرا نایتلی بازیگر و تهیه کننده انگلیسی است. او که در تدینگتون لندن به دنیا آمد، کار خود را به عنوان یک بازیگر کودک در تبلیغات تلویزیونی آغاز کرد و سپس با فیلم «مثل بکهام» در سال 2002 به موفقیت دست یافت. او در چندین فیلم هالیوودی از جمله دزدان دریایی کارائیب: نفرین مروارید سیاه (2003)، دزدان دریایی کارائیب: سینه مرد مرده (2006)، دزدان دریایی کارائیب: در پایان جهان (2007) و دزدان دریایی کارائیب ظاهر شده است. کارائیب: در جزر و مد غریب (2011).

او همچنین با The Jacket (2005) به نقش‌های دراماتیک‌تری دست یافت که برای آن نامزد جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن شد – فیلم درام. غرور و تعصب (2005); کفاره (2007); آنا کارنینا (2012) و سوئیت فرانسوی (2015). نایتلی با جیمز رایتون موسیقیدان ازدواج کرده است و آنها یک دختر به نام ادی دارند.

مریم اوزرلی

مریم اوزرلی
مریم اوزرلی | جذابترین زنان انتخاب مجله People

جذابترین زنان انتخاب مجله People: مریم اوزرلی بازیگر، مدل و صاحب عنوان مسابقه زیبایی ترکیه است که در استانبول ترکیه به دنیا آمده است. او تاج دوشیزه ترکیه را در سال 2004 به دست آورد و نماینده همه کشورها در Miss Universe 2004 بود، جایی که او به عنوان یکی از 10 فینالیست برتر قرار گرفت. او در سریال ترکی Karadayi که از سال 2011 از کانال دی پخش می شود، حضور داشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =

دکمه بازگشت به بالا