;
مد و زیباییمد روز

چگونه با توجه به فرم صورت، بهترین عینک آفتابی را انتخاب کنیم؟

عینک آفتابی با توجه به فرم صورت: هیچ چیز بهتر از این نیست که چند عینک آفتابی را امتحان کنید و آنها را کاملاً متناسب و ست کنید. انتخاب یک عینک آفتابی هوشمندانه می تواند جذابیت زاویه صورت شما را چند برابر کند و استایل خاص و جذابی برای شما بسازد. این اکسسوری جذاب اگر به درستی انتخاب شود شما را خوش تیپ تر و تاثیرگذارتر نشان می دهد و برعکس؛ اگر متناسب با فرم صورتتان آن را خریداری نکنید ممکن است بامزه یا خنده دار دیده شوید!

خوشبختانه قرار نیست چنین اتفاقی برایتان رخ دهد؛ چون ما در این مقاله مد و زیبایی به شما عینک آفتابی را نشان می دهیم که به بهترین شکل ممکن روی صورتتان بنشیند و شما را زیباتر از قبل نشان دهد. پس مقاله را در مجله گفتنی دنبال کنید.

همچنین بخوانید: انواع فرم ناخن و نحوه دستیابی به آنها

عینک آفتابی با توجه به فرم صورت

  • عینک برای صورت بیضی شکل
  • عینک برای صورت کشیده
  • عینک مربعی شکل
  • عینک صورت گرد
  • عینک برای صورت قلبی
  • عینک الماسی
  • عینک برای صورت مثلثی
  • عینک برای صورت مثلثی معکوس

عینک آفتابی مناسب

همچنین بخوانید: 6 اشتباهی که هنگام پوشیدن لباس سفید باید از آنها اجتناب کرد

در روزهای آفتابی، عینک آفتابی یکی از لوازم ضروری مد است که نمی‌توانیم بدون آن از خانه بیرون برویم. آنها علاوه بر محافظت از چشمان ما در برابر اشعه ماوراء بنفش، سبکی منحصر به فرد را به تصویر شما ارائه می دهند.

اگر به فکر تجدید عینک آفتابی قدیمی خود با عینک های مدرن تر هستید، مطمئناً آنها را در همه سبک ها و رنگ ها دیده اید. شیشه های کوچک یا XXL، پلاستیکی یا فلزی… آنها در همه سبک ها و رنگ ها هستند. اما باید شکل صورت خود را در نظر بگیرید. کدام مناسب شماست؟ ما به شما سرنخ هایی می دهیم!

همیشه به خاطر داشته باشید که عینک آفتابی انتخابی شما باید با فرم صورت شما مطابقت داشته باشد . این بسیار مهم است زیرا انواع مختلفی از صورت ها وجود دارد که از بین آنها می توان چهره های بیضی، گرد، مربع، دراز، قلب و الماس را تشخیص داد. بنابراین، باید بدانید که اگر صورت کوچکی داشته باشید و عینک XXL را انتخاب کنید، عملا چهره شما محو می شود.

برای جلوگیری از انجام این نوع اشتباهات، به عینک آفتابی که به بهترین شکل با چهره شما می آید توجه کنید. این یک انتخاب مطمئن خواهد بود!

عینک آفتابی با توجه به فرم صورت

عینک برای صورت بیضی شکل

عینک آفتابی با توجه به فرم صورت_ عینک برای صورت بیضی

عینک برای صورت بیضی شکل از آنجایی که یک چهره بسیار جهانی، با گونه های بلند و باریک تر از پیشانی است، عملاً همه مدل های عینک مناسب شما هستند. البته باید به تناسب توجه ویژه ای داشت ، یعنی اگر صورت شما خیلی بزرگ نیست، عینک بزرگ انتخاب نکنید.

عینک برای صورت کشیده

عینک آفتابی برای صورت کشیده

عینک برای صورت کشیده: از عینک های بسیار زاویه دار با خطوط مشخص اجتناب کنید و از مدل های بیضی با رنگ های ملایم مانند شتری یا نود استفاده کنید.

عینک برای صورت مربعی شکل

عینک آفتابی مناسب صورت مربعی

عینک برای صورت بیضی شکل – مربع این صورت با پهنای طولانی پیشانی، فک و استخوان گونه مشخص می شود. مدل‌هایی که گوشه‌های معمولی دارند و آن‌هایی که به‌صورت افقی بسیار کشیده هستند را کنار بگذارید، مدل‌های گرد را انتخاب کنید، البته نه بیش از حد بیضی یا گرد.

مدلی از عینک را تا حد امکان بلند انتخاب کنید. هدف کاهش ارتفاع صورت و جبران اندازه پیشانی است.

عینک صورت گرد

بهترین عینک برای صورت گرد

عینک های بزرگ با خطوط عمودی یا افقی، مربع یا مستطیل، با لبه های ضخیم؛ به دنبال تناسب بین عرض و ارتفاع صورت باشید، بنابراین ویژگی های خود را بلندتر می کند.

جدا از استفاده از فریم های تیره، رنگ های تند مانند قرمز یا سایه های “شکلاتی” توجه به ویژگی های خاص صورت شما را به حداقل می رساند.

عینک برای صورت قلب

عینک خلبانی مناسب صورت قلبی

عینک برای صورت قلب اگر چانه ای باریک و برجسته ، گونه های بلند و پیشانی پهن دارید، بهترین مدل عینک برای شما عینک خلبانی است. در مورد رنگ لنز باید از تیره بودن آن پرهیز کرد که مناسب ترین رنگ آن قهوه ای روشن و خاکستری است و از سبز و قرمز اجتناب شود.

هدف منحرف کردن توجه به ناحیه پایین صورت و به حداقل رساندن عرض آن است.

عینک صورت الماسی

عینک آفتابی برای صورت لوزی

صورت الماس یا لوزی شامل پیشانی باریک، چشمان کوچک، فک کمی برجسته و گونه های بلند. ابعاد پیشانی را با استفاده از عینک های کشیده که تا حد امکان کمتر از آن را می پوشانند، گسترش دهید. عینک های مربعی را فراموش کنید و عینک های گرد را انتخاب کنید.

 

لینک های مرتبط:

9 نکته برای مراقبت از موهای بلوند که باید بدانید

درمان چین و چروک با تزریق هیالورونیک: چرا از بوتاکس بهتر و طبیعی تر است؟

اصول لباس پوشیدن به سبک بوهو: استایل کژوال و راحت پسند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا