;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

فیشیال طبیعی در منزل که پوست را براق می کند

فیشیال طبیعی: این 5 فیشال طبیعی را برای داشتن پوستی درخشان در خانه امتحان کنید. مواد طبیعی خاصی وجود دارند که می توانند پوستی درخشان در خانه ایجاد کنند. در اینجا چند فیشیال طبیعی وجود دارد که می تواند کمک کند.

محصولات آرایشی خریداری شده از بازار ممکن است پوست شما را درخشان کنند، اما ممکن است در قیمت گذاری آنها بهترین به نظر نرسند. حفظ روال مراقبت از زیبایی شامل استفاده از محصولات طبیعی نیز می شود. صرف زمان و تلاش برای پوست شما برای افزایش کیفیت آن مهم است. این فرآیند شامل مرطوب کردن، لایه برداری و پاکسازی می شود.

 

مطلب خیلی جالب: معیارهای زیبایی در کشورهای مختلف چگونه است؟

 

کثر خانم ها برای انجام آرایش صورت خود توسط یک متخصص به سالن ها مراجعه می کنند، در حالی که برخی ترجیح می دهند خودشان این کار را در خانه انجام دهند. انجام منظم فیشیال طبیعی مهم است زیرا به تغذیه و التیام پوست شما از درون کمک می کند. بسیاری از مواد اولیه آشپزخانه وجود دارد که به راحتی در دسترس هستند که می توانند در چنین شرایطی مفید باشند. به خواندن مد و زیبایی ادامه دهید تا در مورد برخی از روش های طبیعی صورت برای پوست درخشان در خانه اطلاعات پیدا کنید.

حتما ببین: ترفندهای آرایشی بلک پینک: دیگه دوره زمونه آرایش سنگین نیست!

فیشیال طبیعی برای درخشندگی پوست در خانه:

فیشیال طبیعی صورت در منزل

فیشیال طبیعی به بهبود گردش خون، پاکسازی عمیق پوست ، لایه برداری و جلوگیری از جوش های آکنه کمک می کند. علاوه بر این، یک فیشیال خانگی به دلیل مواد طبیعی خوب می تواند مفیدتر باشد. در زیر 5 روش فیشیال طبیعی صورت برای درخشندگی پوست در خانه آورده شده است:

1. فیشیال طبیعی دوغ گوجه فرنگی

اگر می خواهید پوستتان درخشش و درخشندگی داشته باشد، دوغ گوجه فرنگی بهترین آرایش صورت برای شماست! دوغ پوست شما را مرطوب، نرم و لطیف نگه می دارد. در حالی که گوجه فرنگی یک ماده طبیعی موثر برای از بین بردن پوست است. تفاله گوجه فرنگی را با مقداری دوغ مخلوط کرده و به آرامی روی صورت خود ماساژ دهید. بعد از 15-20 دقیقه آن را بشویید. پوستی درخشان و نرم خواهید داشت!

حتما ببینید: لاک پاک کن طبیعی در منزل حتما امتحان کنید!

2. فیشیال طبیعی موز

موز یکی از طبیعی ترین و موثرترین روش ها برای پاکسازی صورت در خانه است. این ماسک به راحتی بر روی پوست شما اعمال می شود و بیشتر برای انواع پوست مناسب است. موز عمدتاً به مرطوب کردن و آبرسانی پوست شما کمک می کند و آن را صاف و نرم تر می کند. فقط یک موز را له کنید و یک خمیر غلیظ درست کنید، سپس به آرامی روی صورت و گردن خود بمالید. بگذارید حداقل 10 تا 20 دقیقه روی پوست بماند و سپس با آب سرد بشویید. برای تاثیرگذاری بیشتر می توانید عسل و ماست اضافه کنید.

3.فیشیال طبیعی صورت با عسل آووکادو

خوبی آووکادو و عسل برای روتین مراقبت از پوست شما جادویی است. این صورت برای پوست های خشک و زبر بهترین است. این رطوبت را تامین می کند و پوست شما را عمیقا آبرسانی می کند. این یک صورت طبیعی است که به راحتی می توان آن را با استفاده از دو ماده شگفت انگیز درست کرد. صورت عسل آووکادو باعث می شود پوست شما نرم و لطیف شود. می توانید نصف آووکادو را له کرده و به درستی با یک قاشق چای خوری عسل مخلوط کنید. سپس، این خمیر را روی صورت خود بمالید تا پوست را تغذیه کرده و آن درخشش کامل را به دست آورید!

جالب است بدانید: 14 تا از کاربردهای وازلین در زیبایی که شما را متعجب خواهد کرد!

4. فیشیال طبیعی شیر 

شیر یک ماده طبیعی سالم و مفید است که می تواند رژیم مراقبت از پوست و همچنین سلامت کلی شما را بهبود بخشد. می تواند به صاف، صاف و نرم شدن پوست شما کمک کند. شیر همچنین برای کاهش لکه های رنگدانه روی پوست، مرطوب کردن عمیق آن و درمان مشکلات رایج پوستی مانند آکنه مفید است. برای تهیه ماسک صورت شیر ​​می توانید نصف فنجان شیرخشک را در یک کاسه کوچک بریزید و آن را با آب مخلوط کنید تا خمیر صافی ایجاد شود. سپس آن را به آرامی روی صورت خود بمالید و بگذارید خشک شود. با انگشتان خود پوست را به خوبی ماساژ دهید. آن را با آب گرم بشویید.

5. فیشیال طبیعی ماست و توت فرنگی 

توت فرنگی و ماست می تواند پوست شما را جوان، فعال و چاق به نظر برساند. همچنین به ایجاد احساس شادابی در پوست شما کمک می کند. ماست توت فرنگی ماسکی برای ظاهر و بوی خوب است. توت فرنگی حاوی خواص روشن کنندگی است که می تواند به پوشاندن چین و چروک و خطوط ریز روی پوست شما کمک کند. در واقع، ماست می تواند به طور همزمان به پوست شما تغذیه و درخشندگی بدهد. ۲ تا ۳ عدد توت فرنگی را له کنید و با دو قاشق غذاخوری ماست مخلوط کنید. با ماساژ ملایم آن را روی صورت خود بمالید. پس از خشک شدن آن را بشویید.

برای بهبود کارایی، می توانید صورت خود را بخور کنید تا منافذ پوست باز شود. این انتخاب شماست که می خواهید به صورت طبیعی در خانه یا توسط یک متخصص در یک سالن آرایش انجام دهید. توصیه می شود گزینه های خود را به درستی بررسی کنید تا صورت با نوع پوست شما مطابقت داشته باشد. به زودی پس از انجام آرایش صورت، می توانید نتایج فوری را مشاهده کنید. اگرچه، درخشش پوست ممکن است فقط ۲ تا ۳ ساعت دوام بیاورد.

لینک های مرتبط:

مطلب مفید و پرطرفدار: زیبایی بدون آرایش: حیله هایی که باعث می شود بدون آرایش به نظر برسید!

مراقبت از مو در فصل پاییز را یاد بگیرید

درشت کردن چشم با آرایش: این روش های ساده را امتحان کنید!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا