;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

لیفت سریع صورت در سه روز: اگر می خواهید مهمانی بروید این ماسک دشمن چروک است!

لیفت سریع صورت: اولین نشانه های پیری که بر صورت و ظاهر شما نمایان می شود، چین و چروک های پوست هستند. اغلب خانم ها با دیدن این نشانه ها تا حدود زیادی اعتماد به نفس خود را از دست می دهند. اما جای نگرانی نیست. شما می توانید با انجام برخی راهکارها چین و چروک ها را درمان کنید.

شاید این خبر، شگفت انگیز باشد و پس از شنیدن آن غافلگیر شوید ولی بهتراست به جای تعجب به دستورالعمل تهیه و روش تهیه این نسخه بسیار قوی برای رفع چین و چروک صورت که در این بخش از مد و زیبایی خواهیم گفت دقت کنید.
اگر شما می خواهید از شر چین و چروک های پوستی خلاص شوید ، بهتر است که از طریق طبیعی اقدام کنید که بهترین گزینه در حال حاضر است .

مواد تشکیل دهنده این درمان ، طبیعی هستند و بنابراین هیچ گونه عوارض جانبی شما را تهدید نخواهد کرد.

مطلب جالب: روغن کریستال موهای وز شما را نرم و شفاف می کند!

این روش نه تنها برای رفع چین و چروک مناسب است بلکه از پوست هم مراقبت می کند .

در این مقاله در وب سایت  گفتنی قصد داریم تا دستورالعمل ماسک صورت را به شما معرفی کنیم و در عرض 3 روز از شر چین و چروک خلاص شوید!

مواد لازم برای لیفت سریع صورت:

لیفت سریع صورت عکس 1: ماسک لیفت صورت

  • 1 عدد موز رسیده
  • 1 عدد گوجه فرنگی خرد شده
  • ژل آلوئه ورا 1 قاشق چای خوری

این هم جالبه: رازهای جذابیت پریانکا چوپرا: چطور مثل او جوان و خوش هیکل شویم؟

طرز تهیه نسخه خانگی و گیاهی درمان چین و چروک و لیفت سریع صورت:

1-موز رسیده را پوست بکنید و به قطعات کوچک تقسیم کنید .

2-موز را بطور کامل له کنید و سپس آب گوجه فرنگی را نیز به آن اضافه کنید .

3-یک قاشق چایخوری ژل آلوئه ورا را به مخلوط اضافه کنید و خوب مخلوط کنید .

 

شابد جالب باشد: فواید آب برنج: اگر می خواهید موهایتان بلند شود و پوستی روشن پیدا کنید+ از این به بعد آب برنج را دور نمی ریزید!

 

در آخر مخلوط بدست آمده را روی صورتتان اعمال کنید و اجازه دهید که 30 دقیقه روی صورتتان بماند و پس از این زمان صورتتان را با آب گرم بشویید .

از این درمان طبیعی خانگی باید به مدت یکبار در روز به مدت 3 روز اعمال کنید .

با این کار چین و چروک های صورت شما کاهش می یابند و همچنین جوش های سر سیاه شما از بین می رود و همچنین برای مقابله با آکنه نیز مناسب است .

از این ترکب تنها به مدت 3 روز باید استفاده کنید و بطور ملایم بعد از شستشو ، صورتتان را ماساژ دهید.

علل پیری پوست در جوانی

لیفت سریع صورت عکس 2: علل پیری پوست در جوانی

لیفت سریع صورت: موقعیت‌ها و انتخاب سبک زندگی می‌تواند منجر به چین و چروک صورت در جوانی شود. از مهمترین عوامل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید

لیفت سریع صورت: قرار گرفتن طولانی مدت در معرض اشعه ماورای بنفش خورشید معمولاً شایع‌ترین علت چین و چروک‌های صورت در جوانی است. جوانانی که در خارج از منزل زیر نور مستقیم خورشید از استفاده از کرم ضدآفتاب غافل می‌شوند، در معرض خطر بیشتری هستند.

اشعه ماورای بنفش خورشید که باعث پیری نوری می‌شود، به فیبرهای کلاژن (پروتئین‌های ساختاری اصلی پوست) و الیاف الاستین (پروتئینی که پوست را قادر به کشش می‌کند) آسیب می‌رساند. هر دوی این‌ها اجزای مهم بافت همبند پوست هستند. بدون آن‌ها پوست قدرت و انعطاف خود را از دست می‌دهد و منجر به چین و چروک صورت در جوانی می‌شود.

مصرف زیاد قند

مطالعات نشان می‌دهد که مصرف قند اضافی می‌تواند روند پیری پوست را تسریع کند. قند اضافی خاصیت ارتجاعی پوست را ضعیف کرده و یکی از علل بوجود آمدن چروک صورت در جوانی است.

استرس بیش از حد از عوامل ایجاد چروک صورت در جوانی

جوانان ممکن است به دلیل تجارب مربوط به مدرسه یا دانشگاه و یا فشار همسالان دچار استرس شوند. استرس شدید یا دائمی باعث افزایش سطح کورتیزول میشود. هورمونی که توسط غدد آدرنال ترشح می‌شود. زمانی که بدن استرس را تجربه می‌کند این هورمون تمام علائم بیماری پیری زودرس را افزایش می‌دهد.

کم خوابی

لیفت سریع صورت: مطالعات نشان داده‌اند که خواب ناکافی می‌تواند بر عملکرد سیستم ایمنی و همچنین تولید کلاژن تاثیر بگذارد. کمبود خواب می‌تواند بر توانایی بدن در ترمیم مولکول‌های کلاژن آسیب دیده موثر باشد. کلاژن ناکافی بر یکپارچگی پوست تاثیر گذاشته و منجر به پیری زودرس و ایجاد چروک صورت در جوانی می‌شود.

سیگار کشیدن یا قرار گرفتن در معرض دود

لیفت سریع صورت: دود تنباکو می‌تواند تمام قسمت‌های بدن از جمله پوست را تحت تاثیر قرار دهد. ترکیبات موجود در دود تنباکو می‌تواند علائم پیری پوست مانند چین و چروک را با ممانعت از تولید کلاژن تسریع کند. همچنین می‌تواند کلاژن را تخریب کند. تخریب کلاژن موجود و اختلال در تولید کلاژن جدید در نهایت منجر به چین و چروک صورت در جوانی می‌شود.

نیکوتین موجود در تنباکو می‌تواند رگ‌های خونی را منقبض کند و از رسیدن اکسیژن کافی به تمام لایه‌های پوست جلوگیری کند. انقباض عروق خونی باعث شل شدن پوست و افزایش خطر چین و چروک صورت در جوانی می‌شود .همچنین کشیدن سیگار شامل جمع کردن لب‌ها می‌شود که می‌تواند باعث ایجاد چین و چروک در اطراف دهان شود.

حالت‌های تکراری صورت

لیفت سریع صورت: حرکات و حالات صورت مانند چشم دوختن یا لبخند زدن منجر به خطوط ظریف و چین و چروک می‌شود. هر بار که از عضله صورت استفاده می‌کنید یک شیار در زیر سطح پوست ایجاد می‌شود و با بالا رفتن سن انعطاف‌پذیری خود را از دست می‌دهد. این شیار‌ها می‌توانند به ویژگی‌های دائمی روی صورت شما تبدیل شوند.

عوامل غذایی و محیطی از عوامل ایجاد چروک صورت در جوانی

لیفت سریع صورت: در بیشتر موارد، افزایش ناگهانی چین و چروک به راحتی قابل برگشت است. اگر اخیراً بیشتر الکل یا قهوه مصرف کرده‌اید یا به رژیم غذایی سنگین سدیم روی آورده‌اید، چین و چروک‌های شما ممکن است نتیجه کم‌آبی بدن باشد. زمانی که بدن شما نیاز بیشتری به آب دارد، این آب را از هر منبع احتمالی از جمله سلول‌های پوست شما می‌گیرد و همین مسئله منجر به ایجاد چروک صورت در جوانی می‌شود.

مطالبی که دیگران دوست داشتند:

جذابیت مردان با این چند توصیه زیبایی دوچندان می شود!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 17 =

دکمه بازگشت به بالا