;
رابطه و ازدواجسبک زندگی

کارهایی که مردان جذاب بعد از ازدواج انجام نمی دهند

ازدواج شامل دو فرد و همچنین دو خانواده است. یک زن خانواده خود را قربانی می کند تا در کنار شما باشد و شروع به مراقبت از خانواده شما می کند. اما همه چیز برای مرد نیز آسان نیست، شما باید در سبک زندگی خود تغییراتی ایجاد کنید، خوشبختی همسرتان را انتخاب کنید و بسیاری موارد دیگر. ازدواج معانی و انتظارات متفاوتی برای یک فرد دارد.

در برخی موارد، همه چیز آنطور که شما می خواهید پیش نمی رود، یا ممکن است احساس ناراحتی کنید. این ممکن است به دلیل نوعی اشتباه که شما انجام می دهید رخ دهد. 4 کاری که مردان پس از ازدواج نباید انجام دهند.

خودخواه بودن

تطبیق در یک ازدواج سخت است، به خصوص زمانی که سال ها به پرواز انفرادی عادت داشتید. خودخواه بودن طبیعت انسان است، اما این بدان معنا نیست که شما به نیاز همسرتان اهمیت نمی دهید.

در مورد شما، خودخواهی می تواند به جای گذراندن وقت با همسرتان، وقت بیشتری را با دوستانتان بگذرانید. این رفتارها می تواند باعث شود همسر شما احساس ناخواسته و بی اهمیتی کند. با هم کار کنید تا زندگی زناشویی خود را موفق کنید. هیچ رقابتی بین شما وجود ندارد، شما با گرفتن دستان یکدیگر کیلومترها پیاده روی دارید.

بد لحن

مردان جذاب بعد از ازدواج1

هر نوع آزار عاطفی، فیزیکی یا کلامی، به هیچ وجه قابل قبول نیست. زمانی که در آن زمان از دوران مجردی خود لذت می بردید، هیچ کس زبان توهین آمیز شما را آنقدر جدی نمی گرفت، اما وقتی ازدواج کردید و این موضوع ادامه داشت، ممکن است در خطر باشید. همسر شما، که از تاثیر سوء استفاده رنج می برد، ممکن است فکر کند که این مورد قابل قبول است، اما اگر نمی خواهید خانواده خود را از دست بدهید، فرد بهتری باشید و از پزشک کمک بگیرید.

با انجام اقداماتی برای تغییر رفتارهای منفی خود با راهنمایی صحیح پزشک، برای بازپروری هماهنگی در خانواده خود اقدام کنید. هر چقدر هم که ناامید باشید، سوء استفاده از همسرتان هرگز نمی تواند راهی برای پیمودن آن باشد.

دروغ نگو

پنهان کردن چیزها از همسرتان نشانه یک رابطه سالم نیست. اعتماد در هر رابطه ای مهم است و وقتی شروع به دروغ گفتن در مورد چیزهایی مانند جایی که می روید یا در مورد هر موضوعی ناصادقانه رفتار می کنید، به آرامی این اعتماد را از بین می برد. گاهی اوقات به خودتان دروغ می گویید که خوشبختی شما از ازدواجتان ارزشمندتر است. این یعنی چی؟ این به سادگی به این معنی است که شما احساسات خود را بالاتر از احساسات همسرتان قرار می دهید و به آنها بی احترامی می کنید. دروغ می تواند به جهات مختلف به رابطه شما حمله کند، صادقانه بگویم، و از ازدواج شما محافظت کند.

بدون ارتباط

ارتباط کلید یک ازدواج موفق است. اما وقتی چیزهای قدیمی را وارد ازدواج می کنید و به سختی با یکدیگر ارتباط برقرار می کنید یکی از آن عادت های بد است. ناامنی های خودتان که به دلیل عدم ارتباط شما می تواند منجر به شکست ازدواج شود. به صحبت های شریک زندگی خود گوش دهید، نظر خود را حفظ کنید، مشکلات خود را به اشتراک بگذارید می تواند این مسائل را حل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 17 =

دکمه بازگشت به بالا