;
مد و زیباییمد روز

مبینا نعمت‌زاده تکواندوکار المپیک پاریس قبل از عمل زیبایی بینی این شکلی بوده+ عکساش

مبینا نعمت‌زاده تکواندوکار ایرانی در ۲۷ اردیبهشت ۱۳۸۴ در تهران بوده و اصالتاً اهل زنجان یی‌باشد و پدر و مادرش زنجانی هستند اما خودش در تهران به دنیا آمده و بزرگ شده است.

مبینا نعمت زاده دومین زن ایرانی در تاریخ تکواندو بوده که موفق شده مدال المپیک به دست آورد پیش از این کیمیا علیزاده مدال گرفته بود. در بخش مد و زیبایی از سری مطالب مد روز عکس های قبل از عمل بینی مبینا را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

پدر و مادر مبینا نعمت زاده کیست؟

مادر مبینا خانه دار و پدر مبینا نعمت زاده پیشکسوت پرورش اندام است و به عنوان مربی بدنسازی فعالیت میکند که نقش مهمی در ورزشکار شدن مبینا داشته است. مبینا نعمت‌زاده تکواندو را در سن ۶ سالگی آغاز کرده است در همه رده‌های سنی تکواندو حضور داشته است.

مبینا نعمت زاده و پدر و مادرش
پدر و مادر مبینا نعمت زاده

او ابتدا در رده خردسالان موفق شده بود عملکرد درخشان داشته باشد و به همین دلیل به مسابقات کشوری اعزام شد که همه رقبای او از مبینا بزرگتر بودند اما مبینا موفق شد که مدال طلا به دست آورد و این اولین گام موفق و موثر او در تکواندو بود تا همه امیدها به او بیشتر شود.

جالب است بدانید که مبینا نعمت‌زاده اولین دختر تکواندوکار ایرانی بوده که در سن ۱۰ سالگی به تیم ملی بزرگسالان دعوت شده است پدرش ورزشکار بوده و یکی از قهرمانان پرورش اندام و مربی بدنسازی است مبینا نعمت‌زاده می‌گوید که پدرش نقش بسزایی در حضور او در تکواندو داشت.

عکس های مبینا نعمت‌زاده قبل از عمل زیبایی بینی

مبینا نعمت‌زاده1 مبینا نعمت‌زاده2

افتخارات و مدالها

مبینا نعمت زاده اولین مدال طلای خود را در سال ۲۰۱۷ در مسابقات آسیایی ویتنام به دست آورد. او در سال ۲۰۱۹ در مسابقات آسیایی موفق شد که مدال طلا کسب کند. وی در مسابقات جهانی ازبکستان رتبه اول را به دست آورد و به عنوان پرافتخارترین تکواندوکار نوجوان جهان شناخته شد.

مبینا نعمت زاده در مسابقات آسیایی ۲۰۲۲ در وزن ۴۹ کیلوگرم مدال برنز به دست آورد.

او در مسابقات ۲۰۲۲ بازی‌های آسیایی نیز مدال برنز کسب کرد و در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ در همین وزن مدال نقره به دست آورد اما مهم‌ترین مدالی که مبینا نعمتزاده کسب کرده است مدال برنز المپیک ۲۰۲۴ پاریس است.

مبینا نعمت‌زاده ملی‌پوش ۱۹ ساله تکواندو ایران برای کسب مدال برنز المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نماینده عربستان رقابت کرد و در پایان پیروز شد و مدال برنز گرفت.

ملی‌پوش ۱۹ ساله تکواندو در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ توانست به مدال برنز برسد و دومین زن مدال‌آور ایران در تاریخ این بازی‌ها شد. مبینا برای کسب مدال برنز المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نماینده عربستان رقابت کرد و در پایان پیروز شد و مدال برنز گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 12 =

دکمه بازگشت به بالا