;
مد روزمد و زیبایی

مدل شومیز عید نوروز که امسال حسابی مد شده+ تصاویر

مدل شومیز عید نوروز به خصوص مدل های ترند عید نوروز 1403 یکی از انتخاب های محبوب برای خانم ها است. هرچند طرح و رنگ‌های مختلف برای شومیز وجود دارد اما این شومیزها در عین زیبایی مدل های متفاوتی دارند که می توانید در دورهمی های دوستانه و غیررسمی از بین آن ها انتخاب کنید. در بخش مد و زیبایی از سری مطالب مد روز تعدادی از بهترین مدل شومیز عید نوروز را برایتان جمع آوری کرده ایم. با مجله گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: خوش استایل‌ترین بازیگران ایرانی سال 1402 معرفی شدند+ به نظرت کدوم خوشتیپ تره؟

مدل شومیز عید نوروز

شما می توانید یک شومیز آستین دار انتخاب کنید و با یک کفش اسپورت و شلوار راسته یا شلوار بگ ست کنید در واقع مدل شومیز دخترانه می تواند با انواع لباس ها و اکسسوری های مختلف ست شود و یک استایل منحصر به فرد را خلق کند.

مدل شومیز عید نوروز6 مدل شومیز عید نوروز3

این هم جالبه: مدل شلوارهای زنانه ای که حسابی پر طرفدار شده اند+ عکس

مدل شومیز عید نوروز5

این هم جالبه: استایل مشکی و باکلاس سوسانو با اندام باریک + عکس قدی

مدل شومیز عید نوروز4 مدل شومیز عید نوروز2 مدل شومیز عید نوروز1 مدل شومیز عید نوروز7

تاریخچه شومیز

شومیز برای اولین بار در سال ۱۷۸۰ در فرانسه وارد صنعت مد شد. در آن زمان بیشتر افرادی که اسب سوار بودند، ازآن استفاده می کردند. در واقع شومیز برگرفته از طرح پیراهن مردانه دکمه دار است. بعد از مدتی استقبال بسیار زیادی از شومیز شد و تغییرات بسیاری در مدل یقه و طرح های پشت و جلوی این لباس پدید آمد و به محبوبیت آن افزوده شد. امروزه تنوع شومیز در طرح و رنگ در انواع جنس پارچه مدل یقه و مدل آستین پدید آمده و باعث محبوبیت بیشتر این سبک لباس شده است.

معمولاً جنس شومیز از پارچه حریر، نخ پنبه، پوپلین، پارچه جین نازک و لنین است که در طرح ‌های ساده، گلدار، کمردار، آستین بلند، کوتاه، یقه دکلته، باز و خشتی در بازار لباس موجود است. مخمل، ابریشم، ساتن، توری دیگر انواع مختلف شومیز را در بر می گیرد. با این همه تنوع در مدل های شومیز زنانه، شما می توانید با مراجعه به سایت یکی یکی و مشاهده انواع شومیز، به راحتی شومیز مورد نظر خودتان را پیدا کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + یازده =

دکمه بازگشت به بالا