;
مد روزمد و زیبایی

40 مدل کیف تابستانی جدید برای دختر خانم های خوشتیپ و مشکل پسند!

ما در مجله گفتنی، 40 مدل کیف تابستانی جدید قرار داده ایم. برای آن دسته از خانم های جوانی که به استایل و اکسسوری خود اهمیت زیادی می دهند، این مهم است که کیف هایشان با تم لباس شان تناسب داشته باشد و به اصطلاح تیپ شان تابستانی باشد.

به طور کلی 5 نوع کیف را می توان در تابستان و استایل روزمره به کار گرفت که مدل های آن را در ادامه می بینیم: کیف های کوچک، بزرگ، حصیری،هندسی و بافتنی.

40 مدل کیف تابستانی

کیف های کوچک

یکی از ترندهای محبوب این روزها، کیف های زنانه کوچک هستند. کیف های کوچکی که شاید از نظر اندازه به خوبی با کیف های کلاچ برابری کنند و تنها فضای کافی برای نگهداری از یک ماسک، مقداری پول، یک دسته کلید و شاید تلفن همراه را در اختیار شما قرار دهند.

در ادامه انواع مختلفی از کیف های کوچک را در وب سایت گفتنی می بینید:

مدل کیف تابستانی1

مدل کیف تابستانی2

مدل کیف تابستانی3

مدل کیف تابستانی4

مدل کیف تابستانی5

مدل کیف تابستانی6

کیف های بزرگ

تابستان زمان سفر است و کیف های بزرگ تابستانی در کنار شما هستند تا تمام آنچه را که برای یک سفر احتیاج دارید، برایتان حمل کنند. کیف های بسیار بزرگ یکی از المان های اصلی مد کیف تابستانی محسوب می شوند.  از این کیف ها بیشتر در سفر و در طول یک روز کاری و شلوغ می توانید استفاده کنید.

در ادامه انواع مختلفی از کیف های بزرگ را در وب سایت گفتنی می بینید:

مدل کیف تابستانی7

مدل کیف تابستانی8

مدل کیف تابستانی9

کیف هایی با شکل های هندسی

کیف هایی که با الهام از شکل های هندسی، به ویژه مکعب ها و مستطیل ها طراحی می شوند، دارای ظاهری مدرن و جذاب هستند. زیپ این کیف ها معمولا در بخش فوقانی قرار دارد و این امر، استفاده از این کیف ها را در میان یک خیابان شلوغ، راحت تر می کند.

در ادامه انواع مختلفی از کیف های با شکل هندسی را در وب سایت گفتنی می بینید:

مدل کیف تابستانی10

مدل کیف تابستانی11

مدل کیف تابستانی12

مدل کیف تابستانی13

مدل کیف تابستانی14

کیف های حصیری

کیف های حصیری یکی از نماد های تابستان هستند و استفاده از آن ها به دهه ها قبل باز می گردد. این دسته از کیف های زنانه بسیار محبوب هستند و می توان از آن ها در طول یک روز گرم تابستانی در کنار دریا، سر کار و یا یک قرار ساده عاشقانه استفاده کرد.

در ادامه انواع مختلفی از کیف های حصیری را در وب سایت گفتنی می بینید:

مدل کیف تابستانی15

مدل کیف تابستانی16

کیف های بافتنی

جذاب ترین بخش تابستان برای دخترخانم های اسپرت و شیک، کیف های بافتنی ست. سبک بودن و در عین حال رنگ های شادی که دارد باعث می‌شود بسیاری از خانوم های جوان یا مسن تر از آن برای رفت و آمد روزمره استفاده کنند.

مدل کیف تابستانی17

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =

دکمه بازگشت به بالا